Takuuhuolto
Hei,tablettini meni rikki tai en tiedä mikä siinä on.ei lataannu ainakaan.Takuuta voimassa ja lähin dna kaukana.Mihin tabletin voi lähettää huoltoon?en pääse sitä liikkeeseen viemään pitkän matkan takia.
Seuraa viestiä
3
seuraajaa
Hei Ansku!
Jos tabletti ei vain lataudu niin syyllistä kannattaa ihan ensin etsiä viallisesta laturista tai laturin johdosta, myös latausliittimessä voi olla likaa ja se kannattaa puhdistaa.
Kokeile latautuuko tabletti toisella laturilla tai johdolla, kokeile myös vaikuttaako jos laturin johtoa hieman liikuttaa tabletin ollessa latauksessa
Niin jos latausliitin on irronnyt / löystynyt ( Emolevyn juotoksestaan.Kontaktivika )
Niin homma on siltäosin kaputt,sitten vaan huoltoon.
Mikä on DNA,lta ostettujen laitteiden sopimushuoltoliike.
http://www.smarthuolto.fi/
http://www.ihanrikki.fi/puhelimen-tabletin-huolto/
http://www.scfhuolto.fi/yksityisille/
Eilen minun samsung galaxy j5 lopetti akun lataamisen. se toimi aluksi aamulla normaalisti mutta sen jäkeen ku joutuin ottamaan sen pois latauksesta kun oli puolet akkua ladannu ja joutuin lähtemään reissuun autolla. laitoin sen sitten uudestaan lataukseen autossa sen jälkeen lataaminen ei onnistunut ja kännykän kosketus näyttö lakkasi toimimasta eikä auttanu vaikka otti laturin johdon irti. Akun irrottaminen autto että sain kosketus näytön toimimaan mutta laturiin kun laittaa tapahtui koko ajan sama homma. nyt akku on koko naan loppunut eikä akku lataannu vaikka on yön laturissa eikä ole edes päällä. mikä on siis vikana? ja meneekö kännykkä takuuseen? kun olen sen dna netti kaupasta tilannut sen marraskuussa eli ei kovinkaan vanha puhelin.
Puhelin tulee toimittaa huoltoon DNA Kauppaan, sieltä he pääsevät katsomaan tilannetta tarkemmin.
Tänään ei sony z5 premium vain käynnisty 🙁 olen kokeillut kaikkea resettia sun muuta mutta ei käynnisty. olen kokeillut ladata eri usb piuhoilla. Ei mitään vaikutusta. puhelimessa on vielä takuuta jäljellä. Pitääkö minun toimittaa puhelin lähimpään takuuhuoltoon?
Hei Jepu!
Kannattaa käydä puhelimen kanssa DNA Kaupassa mistä se voidaan tarvittaessa toimittaa huoltoon.
Hei! Olen ostanut kesällä 2014 Samsung Galaxy S5 -kännykän osamaksulla, ja siitä on jäljellä vielä noin vuosi maksuaikaa. Tiputin lomamatkalla kännykkäni maahan ja kuulokeliitin meni rikki (kuulokkeista ei siis kuulu mitään). Paljonkohan huolto maksaisi vai pitäisikö minun ostaa suoraan uusi puhelin?
Hei Tuuli!
Puhelin tulee toimittaa huoltoon DNA Kauppaan, sieltä he pääsevät katsomaan tilannetta tarkemmin. Huolloista vastaa DNA Kauppa, emmekä valitettavasti pysty antamaan näin etänä minkäänlaisia huoltoarvioita.
Lähimmän DNA Kauppasi voit tarkistaa osoitteessa dna.fi/myymalat
hei, puhelimeni on jo toistamiseen samanlaisen vian takia takuuhuollossa 2kk sisään. montako kertaa se pitää sinne huoltoon kiikutaa vaikka eivät saa kuin hetken toimivaks? minusta riippumaton vika siis kyseessä.
Hei Mika!
Lähtökohtaisesti puhelinta huolletaan saman vian vuoksi korkeintaan kolme kertaa
Hei! Minulla kohta 2v vanha tabletti niin onko siinä takuuta jäljellä vielä? 6h saa olla latauksessa eikä silti vielä akku tule täyteen.. Laturilla ei ole merkitystä mikä on.
Ja pitääkö laite viedä lähimpään dna liikkeeseen vai miten täytyy menetellä et sen saa huoltoon ja saako huollon ajaksi toisen laitteen tilalle?
Hei Sini!
Laitteella on 24 kk takuu ja sen voi toimittaa huoltoon lähimmän DNA Kaupan kautta. Huomioithan, että tuo takuuaika ei koske akkua, mutta lopullinen huoltopäätös tehdään paikan päällä huoltoliikkeessä.
Onko teille tullu huawei honor 5x paljon huoltoon korvakaiutimen vian takia? Minulla on 3kk vanha puhelin ja eilen huomasin että en kuule soittajaa juuri nimeksikään kun puhun puhelimeen.
Hei Johanna! Huolloista vastaa DNA Kauppa, joten asiaa kannattaa tiedustella heiltä. Meillä täällä päässä ei valitettavasti ole saatavilla tilastotietoa siitä miten paljon mitäkin laitetta toimitetaan huoltoon ja mistä syystä.
Kannattaa testata poistuuko tuo ongelma käynnistämällä puhelin uudelleen. Mikäli ei, ja vika jatkuu, toimitathan puhelimen huoltoon.
Voinko käydä puhelimen kanssa eri DNA liikkeessä kuin mistä olen sen ostanut?
Kyllä, huolto onnistuu minkä tahansa DNA Kaupan kautta.
Sony Xperia m4 aqua. Puhelin ostettu dna nettikaupasta, joten kuittia ei ole antaa. Puhelimen pitäisi päästä takuuhuoltoon hajalla olevan mikin takia. Miten etenen?
Hei Miko!
Olet saanut kyllä puhelimesta tilausvahvistuksen sähköpostiisi, jos olet sen netin kautta tilannut. Puhelinta kannattaa käydä näyttämässä DNA Kaupassa, josta se voidaan tarvittaessa toimittaa huoltoon.
Olen ostanut iphone 5s puhelimen nettikaupastanne on ollut nyt käytössä noin 2-3 viikkoa 15 min käytön jälkeen kuumenee aika paljon ja kun lataa niin laturi kuumenee sellaiseksi että ei kehtaa kädellä ottaa kiinni ennenkuin jäähtyy pitääkö viedä takuseen?
Hei Tommi!
Jos laite vaikuttaa lämpenevän liikaa tai toimivan muutoin epänormaalilla tavalla, kannattaa se ehdottomasti viedä DNA Kauppaan tarkistettavaksi ja tarvittaessa se lähetetään liikkeestä sitten huoltoon.
Hei! Ostin huhtikuussa 2014 DNA liikkeestä Tampereella Apple i Pad mini Retina 16gt tabletin,maksuaikasopimus on 36kk,eli n.vuosi jäljellä. Onko siinä vielä takuuta jäljellä ? Laite on tyttären käytössä,minun nimelläni ja maksan laskut.. Laitteessa sellainen vika,ettei lataa ja lataudu.. Hän asuu Nokialla. Pitääkö laite viedä siihen liikkeeseen mistä ostin vai voiko esim. Nokialla viedä? Ja voiko tyttäreni viedä sen vai täytyykö minun olla mukana? Leila Suvanto.
Hei Leila!
Ensi alkuun kannataa testata, latautuuko laite toisella laturilla eli onko vika laturissa vai iPadissa. Kannattaa myös tarkistaa, ettei iPadin latauspistokkeen kolossa ole mitään ylimääräistä likaa joka voisi vaikuttaa asiaan; kokeile puhdistaa reikä puhaltamalla tai varovasti hammastikulla tai pumpulipuikolla.
Laitteella on ollut valmistajan 12 kk takuu, joka on nyt jo valitettavasti umpeutunut eli mahdollinen huolto hoituu tässä tapauksessa omakustanteisesti. Laitteen voi kuitenkin tarvittaessa toimittaa huoltoon minkä tahansa DNA Kaupan tai jonkin muun Applen tuotteita myyvän liikkeen kautta.
laukku jossa oli puhelin oli jäännyt auton oven väliin. Nyt puhelin menee päälle, mutta alussa näkyy vain pikkasen valoa ja sen jälkeen näyttö on koknaan musta ja näyttää siltä että lasin alla näyttö olisi rikki . olen ostanut puhelimen noin puolitoista kuukautta sitten. Pitääkö maksaa korjauksesta vai korvaako vakuutus?
Hei Merkku! Huolloista vastaa DNA Kauppa, emmekä etänä voi antaa minkäänlaisia huoltoarvioita, joten piipahdathan laitteesi kanssa DNA Kaupassa, niin tilanne saadaan arvioitua.
Hei! Ostin huawei y3 liikkeestä pariviikkoa sitten. Puhelin on mystisesti sammunut muutamia kertoja tämän parin viikon aikana ja tänään sitten ihan urakalla, ei tunnistanut pin-koodia, eikä meinannut käynnistyä. Akkua aina ollut reilusti vielä jäljellä. Kiikutanko liikeeseen? Tarviiko s-postista tulostaa mahdolliset sopimukset tms mukaan?
Hei Titi!
Kannattaa vielä kokeilla laitteeseen tehdasasetusten palautusta. Jos siitä ei ole apua, niin puhelinta kannattaa toki käydä näyttämässä DNA Kaupassa josta se voidaan tarvittaessa lähettää huoltoon. Puhelimen tiedot löytyvät kyllä ilman sopimustakin. Lähimmän liikkeen löydät täältä.
Hei!
Ostin viime viikolla kauttanne puhelimen, iPhone SE:n. Nyt puhelimen KOTI-näppäin ei toimi eikä puhelin lataudu. Kun laitan latausjohdon kiinni, pyytää puhelin hetken kuluttua yhdistämään iTunesiin. Kun yhdistän iTunesiin, ei ohjelman lopulta tunnista puhelinta.
Mitä teen? Lähetän puhelimen teille tai ohjaamaanne huoltoon?
Hei, meillä on ollut reilut puolitoista vuotta Samsung tab 4 10.1. Aluksi akku toimi erinomaisesti, mutta ajan kanssa outouksia alkoi ilmaantua. Akku toimi moitteettomasti, kunnes varaus laski 30%:n, jonka jälkeen varaus laski n. kolme prosenttia per minuutti. Vähän ajan päästä tämä alkoi tapahtua jo 55% kohdalla. Lataukseen laittaminen ei myöskään auttanut, se korkeintaan hidasti syöksylaskua niin, että romahdus alkoi hidastua vähän ennen 0% saavuttamista ja lataus lähti taas hyvin hitaaseen nousuun. Nyt kävi kuitenkin niin, että tabletin akku oli itsestään mennyt ajan kanssa nollille, ja latauksen alku kesti hyvin pitkään. Kun lopulta laitteeseen sain edes pari prosenttia virtaa, koetin käynnistää sen. Käynnistyminen onnistuikin, ja samalla laite ilmoitti varauksekseen 78%. Kummastelin ja nappasin kokeeksi laitteen pois latauksesta. Varaus putosi välittömästi reilut kymmenen prosenttia parissa minuutissa. Käyttämättömänä. Mitähän tälle pitäisi tehdä?
Hei!
Jos laitteiden kanssa tulee ongelmia, eivätkä ne toimi kuten pitäisi niin niitä kannattaa käydä näyttämässä DNA Kaupassa, josta ne voidaan tarvittaessa toimittaa huoltoon.
Minulla tippui puhelin asfaltille ja näyttö meni rikki äänet kuuluu kun puhelimen laittaa päälle mutta mitään ei näy meneekö tämä takuuseen vai joudunko maksamaan itse ja paljon se sitten olisi?
Hei Aada!
Jos puhelin on rikkoutunut putoamisen seurauksena, ei huolto ikävä kyllä kuulu takuuseen. Voit viedä laitteen huoltoon lähimmän DNA Kaupan kautta ja liikkeestä osataan kertoa tarkemmin huoltokustannuksista. Tarvittaessa voit sitten hakea korvausta omasta koti- tai matkavakuutuksestasi.
HEI.
OLEN OSTANUT TORI SIVULTA SAMSUNG GALAXY S6
JA ENTINEN OSTAJA SANOI, ETTÄ OLI OSTETTU PARI KUUKAUTA
DNA:LTA , MUTTA MYYJÄLLÄ EI OLLUT OSTA KUITTI EIKÄ TAKUUTA MUKANAJA
HÄN SANOI VOI TILATA TAKUU KUITTI DNA:LTA.
JOTEN MITEN TOIMITAAN TEILLE IMEI KOODIN JOTTA SAAN TAKUU KUITTI?
Hei Nadia!
Asiakaspalvelumme yhteystiedot löydät täältä, olethan siis asiaa koskien suoraan yhteydessä sinne, kiitos.
Minulle sattui pieni ratsastus onnettomuus jonka seurauksena puhelimeni (samsung galaxy s6 edge+) meni aika pahasti rikki. Takuu kyllä on vielä voimassa mutta mahtaakohan takuu korvata ja kannattaakohan edes harkita korjauttamista jos ei korvaa?
Hei Minna!
Takuu ei tässä tapauksessa korjausta kata, vaan huolto hoituu omaskustanteisesti. Korvausta voit toki sitten tarvittaessa hakea omasta vakuutusyhtiöstäsi.
Moikka!
Ostin DNA Kaupan kautta pari viikkoa sitten Huawei Honor 7 liten, jossa ilmeni saman tien vikaa. Puhelun aikana oma ääni kuuluu vastapuolelle todella huonosti... Ei tunnu olevan vaikutusta, kumpi soittaa. Kentistä ei ole kiinni, eikä ääniasetuksista. Kannattaa varmaan kiikuttaa lähimpään DNA Kauppaan arviota varten? Toimiiko sähköpostiin tullut tilausvahvistus takuukuittina vai miten? En ainakaan saanut paperista takuukuittia tms.
Hei Noora,
puhelin kannattaa ehdottomasti toimittaa DNA Kauppaan, takuutiedot löytyvät kyllä henkilötiedoillasi.
DNA Kauppojen sijainnit voit tarkastaa https://www.dna.fi/myymalat
Hei! Noin kuukauden vanhaan puhelimeen( samsung galaxy s6 edge +) tuli särö näyttöön itsestään( en siis tiputtannu tai kolhinnu sitä). Meneekö tällänen takuuseen?
Hei Valeriya,
kaikki laitetakuisiin liittyvät asiat hoidetaan DNA Kaupoissa, vierailethan siis puhelimesi kanssa paikan päällä arvioimassa tilanteen.
Lähimmän DNA Kaupan sijainnin löydät osoitteesta https://www.dna.fi/myymalat
Hei! Minulla on vajaa vuosi sitten teiltä ostettu iPad ja lakkasi sitten lataamasta. Koetin puhdistaa varovasti latauspistokkeen koloa, mutta sieltä ei mitään likaa löytynyt ja ongelma on yhä sama. Testannut jo kolmella eri laturilla, jotka lataavat kyllä puhelintani mutta tablettia ei.
Lähimpään DNA kauppaan on yli 60km ja siksi kysynkin että voiko tabletin lähettää huoltoon lähimmän Applen jälleen myyjän kautta, josta ainakin Elisan kautta ostetut Applen tuotteet on saanut sujuvasti huoltoon?
Hei Sanna!
Ensisijaisesti suosittelemme toimittamaan laitteen huoltoon DNA Kaupan kautta, mutta toki tämä onnistuu myös muiden jälleenmyyjien kautta.
Ostin Honor 8 puhelimen ja innokkuus/flunssa aiheutti sen, että nyt nanosim kortin sijasta sisällä on tuo microsim kortti juuttuneena. Eli pitääkö toimittaa dnakaupan kautta huoltoon? puhelimessa ei vielä ole kertaakaan ollut edes virta päällä?
Hei TJK!
Voi ei! Jos kortti on tosiaan juuttunut laitteeseen etkä saa sitä omin avuin ulos niin kannattaa käydä laitteen kanssa DNA Kaupassa jossa myyjä voi kokeilla auttaa tilanteen kanssa ja tarvittaessa laitteen saa samaa kautta toimitettua huoltoon.
Ostin huawei p8 liten noin 4 viikkoa sitten ja se tippui vahingosssa taskusta takaako takuu sitä
Hei Joel!
Takuu ei kata tippumisen seurauksena aiheutuneita vahinkoja. Voit toimitttaa puhelimen huoltoon lähimmän DNA Kaupan kautta, ja tarvittaessa sitten omasta vakuutuksesta hakea korvausta huoltokustannuksista.
Hei ostin dna myymälästä lg g4 puhelimen osamaksulla viime syksynä, joten takuuta on vielä jäljellä... Puhelimeen ilmeni vika kaiutin ei toimi enää, kun joku soittaa minulle en kuule mitään puhetta, soittaja kuulee kyllä oman ääneni.
Hei! Ostin viime vuonna puhelimen eräästä DNA-liikkeestä, jota ei nykyisin enää ole. Olisin viemässä puhelintani huoltoon, voinko viedä sen mihin tahansa DNA:n liikkeeseen?
Kyllä voi viedä.
Moi!
Tilasin noin viikko sitten DNA kaupasta iphone 6s:än ja sain käytettyy vain muutaman päivän kunnes puhelin ei yhtäkkiä enää löytänyt verkkoa. Ostin puhelimen osamaksulla. Vein puhelimen myymälään ja kerroin ongelmasta. He sanoivat että vievät sen huoltoon. Kerroin tästä vanhemmille ja he olivat sitä mieltä että jos saisin tuon puhelimen tilalle uuden iphone 6s koska ostivat tuon puhelin suurella summalla mutta lopulta joudunkin käyttämään korjattua. Jos huolto aikoo korjata puhelimen eikä anna uutta puhelinta niin mehän voimme katkaista sopimuksen ja mennä muualta ostamaan uuden iphone 6s?
Hei Ngoc, valitettavasti puhelimen takuu ei tarkoita että uuden laitteen saa suoraan tilalle vaan sitä että takuun alainen vika korjataan takuun piikkiin.
Laite lähetetään DNA Kaupan kautta huoltoon ja ongelma korjataan huollossa. Voit pyytää puhelinta huoltoa vietäessä varapuhelinta tilalle, mutta näiden saatavuus riippuu täysin DNA Kaupan tilanteesta, eikä varapuhelimia aina välttämättä ole.
Hei. Aina käsketään menemään Dna kauppaan...täällä maalla se ei ole mahdollista. Minulla kaiuitin ongelmaa puhelimen kanssa. Takuuta on vielä jäljellä joten lähetänkö sen postin kautta...? Ei ole mahdollisuutta lähteä yli 100 km päähän teidän kauppaan.
Tarkista vielä ettei paikkakunnalla ole DNA:n jälleenmyyjiä, klikkaa "Kaikki jälleenmyyjät" aktiiviseksi: https://map.karttapalvelut.fi/dna#
Jos lähin DNA Kauppa tai jälleenmyyjä ovat hyvin kaukana, onnistuu laitteen huoltoon lähettäminen myös postitse. Ohjeet riippuvat kuitenkin täysin huollettavasta laitteesta ja sen merkistä, joten näissä kannattaa olla yhteydessä suoraan asiakaspalveluun p.044 144 044
Ei pysty soittamaan asiakaspalveluun puhelimella kun kaiutin rikki..... =(
Vein puhelimen huoltoon 29.8 ja odottaa vieläkin varaosaa. Saanko varapuhelimen? On ainoa puhelin taloudessani ja odotan tällä hetkellä esim. työhaun tuloksia! Miten toimitaan?
Hei Jav!
Kannattaa kysyä asiaa suoraan DNA Kaupasta olisiko heillä yhtään vapaana. Varapuhelimien määrä liikkeissä on rajallinen, joten ikävä kyllä sellaista ei välttämättä ole mahdollista saada.
Hei. Minulla on elokuussa ostettu xperia x puhelin joka on alkanut käytössä kuumenemaan ja puhelimen kamerassa on ilmennyt ongelma että jo muutaman minuutin käytön jälkeen se sammuttaa itsensä kuumeneminen vuoksi. Myös kuvien laatu on muuttunut rakeiseksi asetuksista huolimatta. Puhelin on ostosta asti ollut suojakotelossa ja ei ole pudonnut. Takuukuitti on. Meneekö Tämä takuuseen? Muuten olen tyytyväinen ollut tuotteeseen.
Hei Ville!
Viime kädessä tuo päätös tehdään huoltoliikkeessä, puhelinta näkemättä ja tutkimatta on tuohon takuuasiaan hankala ottaa kantaa. Toimitathan puhelimen viipymättä huoltoon lähimmän DNA Kaupan kautta.
Moi! 9 kk vanhasta iPhone 6s:stä hävisi kenttä. Puheluita ei voi soittaa, tekstiviestejä ei voi lähettää eikä mobiililaajakaista toimi. Sim kortti toimii toisessa puhelimessa. Muuten puhelin toimii ja nettiin pääsee edelleen wifin kautta. Tarjosin puhelinta dna-kauppaan takuuhuoltoa varten, mutta sitä ei otettu vastaan koska puhelin on ostettu nettikaupasta. Mikä nyt neuvoksi?
Hei KH!
Laitteella on joka tapauksessa takuu voimassa ja sen voi toimittaa huoltoon riippumatta mistä kanavasta se on ostettu. Olisiko tässä siis tapahtunut joku väärinymmärrys asian suhteen? Jos SIM-kortti tosiaan toimii toisessa laitteessa moitteetta ja olet tarkistanut, että kyseisen iPhonen asetukset ovat kunnossa niin suosittelen asioimaan uudelleen DNA Kaupassa huollon suhteen. Toki voit toimittaa puhelimen myös muuhun Applen valtuuttamaan huoltoliikkeeseen.
Meillä on kaksi iPhone 6s:ää ja toisessa tällä samalla sim kortilla voi soittaa normaalisti mutta toisessa ei (puhelin kyllä hyväksyy sim kortin ja pin-koodin mutta kenttää ei vaan ole). Puhelin on palautettu tehdasasetuksiin parikin kertaa mutta ei auta. Espoon Piispansiltan Dna-kaupassa pyydettiin takuutodistusta mutta sellaista ei meille ole toimitettu. No, yritetäänpä uudestaan kaupassa.
Huoltoa varten tarvitset ostokuitin, takuutodistuksen tai tilausvahvistuksen, jossa näkyy laitteen IMEI-koodi. Tarvittaessa saat kopion tällaisesta olemalla suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Hei!
Ostin pojalleni 2kk sitten samsung j5 puhelimen. Tänä aamuna kun yritimme käynnistää puhelinta (oli yön laturissa) puhelin menee päälle, mutta näyttö on musta, eikä puhelimeen saa yhteyttä. Takuuta jäljellä. Kannattaako käydä liikkeessä josta ostimme puhelimen, neuvoa kysymässä? Vai kuinka toimia?
Hei Heidi,
kannattaa käydä näyttämässä puhelinta DNA Kaupassa, siellä voidaan arvioida puhelimen kunto paremmin ja välittää puhelin huoltoon.
DNA Kauppojen sijainnit löydät osoitteesta https://www.dna.fi/myymalat
Meneekö n. 1,5 vuotta käytössä ollut Galaxy S5 takuuseen prosessorin tehon heikkenemisen ja latausongelmien takia? Puhelimen takakansi on rikkinäinen ja reunojen maaleissa on halkeamia. Kannattaisiko mieluummin vaihtaa uudempaan malliin kuin korjauttaa nykyistä?
Honor 8, n.3vk vanha ja lakkasi kesken latauksen lataamasta omalla laturillaan. Toista piuhaakaan ei ole vielä tullut ostettua että pääsisin kokeilemaan. Onko mahdollisesti jonkinnäköistä tyyppivikaa tjs tässä, miten huollon kanssa kun vika ei ole minusta kiinni, joudunko kuitenkin maksumieheksi
Hei Tuomas,
nämä kaikki huoltoon liittyvät toimenpiteet arvoidaan DNA Kaupassa, joten käythän puhelimesi kanssa paikan päällä
https://www.dna.fi/myymalat
Mitenkäs takuu, jos ei ole tilausvahvistusta tai kuittia tallella? Onko Dna samalla tasolla muitten kauppojen kanssa, että takuut löytyvät tietokoneelta?
Toki, maksuaikasopimuksella hankitun laitteen tiedot löytyvät suoraan asiakkuudeltasi ja liikkestä ostetun laitteen tiedot vastaavasti DNA Kaupasta
Terve! Mulla alkanu Sony z3 compact puhelimessa pettämään näytön liima/kiinnitys näytön yläosasta ja takalasiin tullut n. 2cm x 2cm särö joka ei haittaa puhelimen käyttöä...Mutta nyt kun tuo näyttö on alkanut irrota sinne pääsee likaa ja hiekkaa. Takuuta ensvuoteen asti (2017) Ei kuittia,vaan imei koodilla takuu näkyy.
Mitä tässä täytyis tehdä? Vuoden vanha puhelin.
Hei Niko!
Toimitathan puhelimen pikimmiten huoltoon lähimmän DNA Kaupan kautta. Jos kyse on suoraan liikkeestä hankitusta puhelimesta, eikä sinulla ole kuittia tallessa, toimitathan puhelimen siiheen liikkeeseen, josta se on alunperin ostettu.
Hei,
Mitä jos puhelin on ollut huollossa takuun umpeutumisen jälkeen ja DNA maksoi. Huomasin vasta myöhemmin että takuu on päättynyt. Eikö se haittaa?
Hei Ansu!
Huoltoon ja takuuseen liittyvät asiat hoidetaan aina DNA Kaupassa joten suosittelen käymään puhelimen kanssa paikan päällä liikkeessä selvittämässä tilannetta tarkemmin, kiitos.
Terve honor 7 puhelimessani on panssarilasin alla valkoinen täplä ja en tiedä onko se rikki vai tavallisestikkin näytössä
Ostin Lauantaina Honor 8 puhelimen ja tämän puhelimen esittelijä Sanoi, että kun tässä on 3 kuukauden etu ja takalasi takuu, niin se kattaa myös sen jos pudottaa puhelimen lattialle ja lasi hajoaa tai menee säröille, onko se niin?
Hei! Lasiturva kattaa laitteen etu- tai takalasin yhden korjauskerran kolmen kuukauden sisällä laitteen ostopäivästä. Jos sekä etu- että takalasi ovat rikkoontuneet, asiakas voi valita kumpi lasi korjataan veloituksetta.
Muut viat, kuten laitteen rungon vääntyminen, eivät kuulu lasiturvan piiriin.
Lasiturvan käyttäminen edellyttää ostokuitin esittämistä.
Eli kyllä, tuollainen lasiturva tuossa puhelimessa on olemassa.
Okei, kiitos!! 😀
Hei, minulla sama ongelma kuin Jarkolla, Honor 8 näyttö hajalla.. Koskeeko lasiturva itse kosketusnäytön vikoja? puhelin siis toimii, ottaa kosketusta 95% näytöstä, ja puhelimessa näkyy epämääräisiä raitoja. Meneekö tämä lasiturvan piikkiin? :/
Hei Elli-Sofia! Huolloista vastaa DNA Kauppa, joten käytkö näyttämässä puhelinta siellä, he osaavat katsoa meneekö vika tuohon lasiturvaan.
Hei! minun samsung galaxy s6 lakkasi juuri toimimasta siten että se ei sano mitään eli varmaan kuollut. Homma tapahtui täin, olin puhelimellani ja laitoin sen lataukseen ja huomasin ettei se lataudu omalla laturillani tai muitten. Sitten puhdistin puhelimeni oletus asetkusiin jos siellä olisi ehkä voinut olla virus niin kokeilin sitä mutta sitten puhelimeni akku loppui ja se ei käynnistynyt. sitten laitoin sen lataukseen ja se latasi 20-30 min ja sitten kuoli lopullisesti. Pitääkö minun tuoda se huoltotakuuseen ja minulla on vielä 3vuotta takuuta jäljellä. ja isäni on töissä dnalla niin hän sanoi että se pitää viedä takuuseen tai huoltoon.
Hei Evert! Kyllä, puhelin tulee toimittaa huoltoon DNA Kauppaan.
selvä, kiitos avustasi
Minun alle puol vuotta vanhan iphone 6s näyttö on toiselta puolelta vähän irti puhelin ei ole koskaan tippunut ja näyttö on ollut aina ehjä.
Noin 7kk vanha Samsung Galaxy J5 (2015 versio ei 2016) putosi noin 5cm korkeudesta pöydälle näyttö edellä ja noin 80% näytöstä pimeni eikä uudelleenkäynnistämisestäkään ollut apua. Kuuluuko laitteeni huolto takuuseen?
Ei kuulu, vaan kotivakuutuksen. Pudonneet eivät kuulu koskaan takuun piiriin.
Olethan yhteydessä joko suoraan kyseiseen DNA Kauppaan tai DNA Kaupan asiakaspalveluun, p. 044 033 8000 tai asiakaspalvelu@dnakauppa.fi, kiitos.
Käynkö näyttämässä puhelinta liikkeessä vai laitanko suoraan huoltoon?
kannattaa käydä näyttämässä puhelinta DNA Kaupassa
DNA Kauppojen sijainnit löydät osoitteesta https://www.dna.fi/myymalat
tyttäreni Honor 8 akku kestää vain muutaman tunnin. Kuinka pitkä takuu akussa on? Onko näissä ollut akkuongelmia?
Vesa
Yleistäongelmaa ei kyseisen laitevalmistajan/mallin laitteissa tai akuissa ole havaittu. Ensimmäisenä kannattaa varmistaa mitä sovelluksia ja ohjelmia puhelimella on käytössä ja tutkia puhelimen asetuksista mihin akkua eniten kuluu.
Jos laite on hankittu DNA:lta ja se tarvitsee toimittaa huoltoon niin tämä onnistuu DNA Kaupan kautta. Tarvittaessa lisätietoa huollosta ja takuusta voi tiedustella DNA Kaupan omasta asiakaspalvelusta p. 044 033 8000 tai asiakaspalvelu@dnakauppa.fi.
olethan huoltoasioissa yhteydessä DNA Kauppaan, sitä kautta tilannetta voidaan arvoida tarkemmin. Kannattaa siis vierailla puhelimen kanssa ihan paikan päällä.
DNA Kauppojen sijainnit löydät täältä
Vein minun puhelin huolton korjauksen niin sain puhelin takas 2päivä sitten huomasin että ne on ottanut minun Sim kortti?
Puhelin tulee toimittaa huoltoon DNA Kauppaan, sieltä he pääsevät katsomaan tilannetta tarkemmin. Huolloista vastaa DNA Kauppa, emmekä valitettavasti pysty antamaan näin etänä minkäänlaisia huoltoarvioita.
Lähimmän DNA Kaupan voit tarkistaa täältä.
Käytössä vaurioitumisen seurauksena tulleet viat eivät ikävä kyllä kuulu takuun piiriin. Saat kuitenkin huollettua puhelimesi toimittamalla sen huoltoon lähimmän DNA Kaupan kautta.
DNA:lta 26.10.2015 jälkeen ostetuilla laitteilla on 36 kk takuu. Voit toimittaa puhelimesi huoltoon lähimmän DNA Kaupan kautta, ja huoltoliikkeessä tehdään lopullinen arvio siitä meneekö kyseisen vian korjaus takuun piikkiin.
Ostin joulukuun aikaan 2016 samsung galaksy S6 edgen. Käytin sitä vielä eilen ja nyt tänä aamuna se ei käynnistynyt enään lainkaan vaikka akkua piti olla jäljellä. Meneekö takuuseen? kännykkä ei ole tippunut tai kolhuja tullut lainkaan, yms näyttökkään ei ole rikki. Eli onko mahdollista saada uusi puhelin suoraan vanhan tilalle mikäli vikaa ei pysty korjaamaan?
Kaikki huoltoon liittyvät päätökset tehdään huoltoliikkeessä, joten toimitathan puhelimen pikimmiten huoltoon lähimmän DNA Kaupan kautta. Suoraan uutta puhelinta ei ole mahdollista saada, vaan tuo hoituu aina huollon kautta, mikäli sinulla ei ole erillistä laiteturvaa.
Takuu ei koske käytössä aiheutuneista mekaanisia vaurioita. Kaikki huoltoa koskeva asiat käsitellään DNA Kaupan ja huoltoliikkeen kautta, joten täällä tukisivulla emme asiaan voi kantaa tämän tarkemmin ottaa. Toimitathan puhelimen tarvittaessa huoltoon lähimmän DNA Kaupan kautta. Lopullinen päätös siitä, meneekö huolto takuuseen, tehdään huoltoliikkeessä.
NÄYTÖN LASI PITÄISI VAIHTAA!
JA JOKU PASKA AKKU SIINÄ ON ,KUN PÄIVÄN VAAN KESTÄÄ ,VAIKKA EI TEKISI MTN!
SCF huolto on lakkauttanut toimintansa.06 07.2017
http://www.scfhuolto.fi/yksityisille/
Pelästynytkuukausi sitten
Ilmoita asiaton sisältö
Kyllä pitäisi ehdottomasti mennä takuuseen! Mut ei noin paska lanka, kun DNA osaa edes näytön suojalasia vaihtaa, ni saati sit takas tai etukameraa!
Osta ebayst uusi ja laita tilalle!
Akun vaihtaminen on kyllä mahdollista. Takuuseen sekä huoltoon liittyviin kysymyksiin osataan vastata parhaiten DNA Kaupassa.
Aleksi: Takuu ei korvaa ns. kosmeettisiavikoja kuten esim. näytön hajoamista. Voit toki toimittaa puhelimen silti huoltoon DNA Kaupan kautta.
Ostin viime viikol iPhone 8 plus ja nyt eilen alkoi tehdä niin kun meinasin ladata luuriani niin se ei lataa?! Johtoa siinä pyörittelin, laitoij uudelleen pistorasiaan ja johdon kiinni puhelimeen mutta silti ei vaan ala lataamaan sitä heti. Välillä lataa ja sit kuuluu se ääni ja ei enää lataa. Missä vika? Onko se luurissa vai laturissa? Kertaakaan ei ole ennen noin tehnyt ja aina kun olen ladannut niin aina heti lähtenyt sitä lataamaan mutta nyt eilen alkoi temppuilemaan! Kertokaa missä vika ja että mitä pitäisi tehdä. Kiitos
Puhelimen latausportti kannattaa puhdistaa varovasti näin ja kokeilla lataamista mahdollisesti toisella piuhalla tai toisella laturilla.
Jos laite ei tämänkään jälkeen ota latausta vastaan, tulisi puhelin toimittaa huoltoon lähimmän DNA Kaupan kautta
Miten mahdollista sillä olen normaalisti käyttänyt laturi eikä aiemmin ole kellään perheemme jäsenistä ollut tälläistä ongelmaa?
Joissain DNA Kaupoissa on varapuhelimia, varapuhelimen saatavuus selviää puhelinta huoltoon toimittaessasi.
Päivitin Iphone Se puhelimen versioon 11.1.2.
Nyt puhelin käy aivan mielettömän hitaasti. Mikä vikana vai voiko edellisen päivityksen 11.1.1. palauttaa, koska silloin puhelin toimi moitteettomasti
Huomasin tänään päivällä ettei puhelimeni tunnista kun laitan kuulokkeet paikalleen. Aamulla vielä toimi. Kokeilin auttaisiko puhelimen uudelleen käynnistys muttei auttanut.
Uskon, että puhelimeni kuulokeliitin on mennyt rikki mutten tiedä miten. Korvaako takuu tämän, kuinka kauan korjaus kestää ja mikäli jos se joudutaan lähettämään huoltoon niin saanko siksi aikaa liikkeestä lainapuhelimen?
Puhelin kannattaa toimittaa huoltoon DNA Kauppaan. Varapuhelimia ei ikävä kyllä kaikissa liikkeissä välttämättä ole saatavilla, varapuhelimen saaminen selviää paikan päällä.
Tarkempi arvio huollosta tehdään DNA Kaupassa.
Laitetta ei välttämättä tarvitse tuoda DNA Kauppaan vaan voit asioida myös suoraan huoltoliikkeen kanssa. Löydät täältä eri laitteiden takuu- ja huoltokumppanit.
Odottaa vaihtolaitetta.
Iphone huollossa. Eli suomeksi mitä nyt odotetaan?
Puhelimen kanssa kannattaa käydä DNA Kaupassa paikan päällä jossa ongelmaa voidaan tutkia tarkemmin ja tarvittaessa lähettää laite huoltoon. Samalla myyjä osaa varmasti antaa arvion siitä meneekö vika takuuseen. Lähimmän DNA Kaupan näet täältä: https://map.karttapalvelut.fi/dna#
Puhelimen voi aina toimittaa huoltoon lähimmän DNA Kaupan kautta ja huoltoliikkeessä tehdään sitten viime kädessä päätös puhelimen korjaamisesta tai vaihtamisesta uuteen. Huomaathan, että käytössä rikkoutuneen laitteen tai kulumisen seurauksena aiheutuneen vian korjaaminen ei ikävä kyllä kuulu takuun piiriin.
Käythän näyttämässä puhelintasi DNA Kaupassa niin pääsemme tutkimaan ongelmaa tarkemmin ja arvioimaan mahdollisen huollon tarpeen.
Pian huollon jälkeen laturi ei ladannut laitetta kunnolla (latasi hyvin hitaasti) ja vein koko laitteen taas DNA:lle. Myyjä totesi, että laturissa on jotain vikaa (ei saanut kosketusta tms) ja lupasi uuden SONYn laturin tilalle takuuseen kuuluvana (arvo 12 e). Liikkeessä oli kuitenkin kestävämpikin laturi, jonka myyjä sanoi olevan nimenomaan SONYn laturi, sen arvo on 19 e mutta saisin sen maksamalla erotuksen 7 e. No toki otin tyytyväisenä tuon "kestävämmän" laturin (ostotosite tallessa) ja sain taas ladattua puhelinta.
No nyt kännykkäni on toistamiseen huollossa koska rupesi toissa vkl taas hommenemään ja sammuilemaan ja sitten simahti kokonaan (nyt ei laitettu DNA laittanut muuntajaa ja laturia mukaan) Minulle tuli sitten viime perjantaina huollosta imoitus, että saisin "takuuhuollon yhteydessä" alkuperäisen laturin + muuntajan hintaan 20 e ja että "muulla kuin alkuperäisellä laturilla tai viallisella laturilla lataaminen voi aiheuttaa myös latausongelmia" . (Tämä tuli tekstarilla työssä ollessani ja minulle annettiin vain 2 h aikaa päättää asiasta!) . En tietenkään huolinut niitä koska minullahan ON uusi toimiva SONYn laturi (niin tosiaan kuvittelin..) +alkuperäinen muuntaja (ja niissä laitetakuu). Huolto kehotti varmistamaan näiden toimivuuden. Menin heti eilen DNA:lle ja kuinka ollakaan, selvisi että liikkeestä "takuuvaihdossa" saamani laturi EI olekaan mikään Sonyn laturi vaan tavallinen yleislaturi (joka kylläkin käy vain Sonyn puhelimeen) JA sen takuu on VAIN 1 vuosi ! (kun alkuperäisen on 3 vuotta ja tottakai kuvittelin, että takuu pätee korvaavaan laitteeseenkin ja niin minun annettiin myös ymmärtää! ). Ja selvisi, että kun kävin näyttämässä tuolloin aiemmin huonosti lataavaa laturia niin DNA:n MYYJÄN olisi pitänyt toimittaa laturi muuntajineen Mobylifen huoltoon kun liikkessä ei Sonyn "oikeita" latureita ole tai myydä ollenkaan. Ja että laitteen takuu ei kattaisi tuota minulle virheellisesti myytyä "Sonyn" laturia! Ei asikas voi tietää mikä on hyväksyttävä laturi ja mistä niitä saa (liikkeestä vai huollosta) kyllä se on myyjän vastuulla!
En tietenkään tähän tyydy vaan vaadin Mobylifea toimittamaan minulle uuden laturin koska kyseessä on sekä Mobylifen että DNA:n VIRHE (huolto ei tarkistanut laturia eka huollossa ja DNA myi minulle tuotteen, joka minun olisi pitänyt saada Mobylifelta ja takuuhuollon yhteydessä ilmaiseksi.) Tiedän jo, että kumpikin firma yrittää vetäytyä virhevastuusta mutta ei tule onnistumaan! Todennäköisesti puhelimessani on valmistevika (on edellleen huollossa) mutta huolto yrittää välttää tämän väittämällä, että olen ladannut "viallisella" laturilla (tuo "väärä" laturi on kuitenkin aivan toimiva ja lataa, kyse ei ole laturista vaan laiteviasta, näin totesi DNA:n myyjäkin eilen).
Eikö siis DNA:n myyjien tule JO laitteen oston ja takuutietojen kertomisen yhteydessä pidä kertoa asiakkaalle, että takuu kattaa VAIN alkuperäisen muuntajan ja laturin, ja näitä EI voi ostaa tai vaihtaa takuuseen kuuluvana liikkeessä vaan ne täytyy AINA toimittaa huoltoon, joka ainoastaan voi toimittaa uudet tilalle Ja että asiakkaan tulee varautua useamman päivän odotusaikaan, että saa tilalle takuun hyväksymän laturin/muuntajan. Kuinka monelle asiakkaalle tämä kerrotaan, ja kuinka moni asiakkaanne on tästä tietoinen (ennenkuin joutuu itse tällaiseen todella harmilliseen ja aikaa vievään tilanteeseen ja sen selvittämiseen) ?? Ei ainakaan minulle kerrottu (en olisi ostanut koko laitetta jos olisin tiennyt näin hankalasta käytännöstä!!!). Ja tämä varmasti koskee myös muita kuin Sonyn laitteita! DNA:han lähettää kaikki laitteet Mobylifeen huoltoon (vai soveltaako Mobylife takuuehtoja mieleisekseen ja valmistajien, tässä tapauksessa Sonyn, mieleiseksi..).
Asiakas joutuu itse DNA:n kanssa toimiessaan selvittämään liikkeen ja huollon virheitä ja niistä aiheutuvia ongelmia (ja tiedän etten todellakaan ole ainoa!). Tämä ei ole hyväksi kummankaan firman maineelle!
Takuu ei korvaa käytössä aiheutuneita rikkoutumisia. Tällaisissa tapauksissa kannattaa kääntyä oman vakuutusyhtiön puoleen ja tiedustella mikä heidän käytäntönsä on.
ostin viime vuonna teiltä Bose SportSound kuulokkeet. Nyt kuulokkeet ovat alkaneet pätkiä bluetooth yhteyttä. Olen kokeillut useammalla puhelimella ja silti sama homma. Mihin voin ottaa yhteyttä takuun merkeissä?
Ihan aluksi kannattaa etsiä apua ongelmaan Applen omilta tukisivuilta https://support.apple.com/fi-fi. Jos ongelmaan ei kuitenkaan omin neuvoin saa ratkaisua niin käythän puhelimen kanssa DNA Kaupassa paikan päällä, että myyjä pääsee tutkimaan tilannetta tarkemmin. Tarvittaessa puhelimen toimittaminen huoltoon onnistuu myös DNA Kaupan kautta.
Jos puhelin vaikuttaa vialliselta, voi tämän toimittaa huoltoon lähimmän DNA Kaupan kauppa.
Pienen googletuksen jälkeen selvisi että kyseinen vika on todella yleinen laitteelle.
Onko mahdollista esim vaihtaa laitteen uudempaan malliin, kun ei nykyinen malli selvästikkään vastaa sitä mitä te minulle olette myyneet.
Todella ikävä kuulla toistvista ongelmista puhelimesi kanssa. Tällaisessa tilanteessa mahdollisuus puhelimen vaihtoon katsotaan aina tapauskohtaisesti yhdessä laitevalmistajan kanssa. Toimitathan puhelimen huoltoon DNA Kaupan kautta ja kerrothan, että olisit halukas vaihtamaan puhelimen toiseen malliin, mikäli tämä on mahdollista.
Kuten aiemmassa viestissä kerrottiin, puhelimen mallin vaihto huollon yhteydessä on DNA Kaupan ja laitevalmistajan päätös.
Tyttäreni osti Sellon DNA:sta iPhonen kolmen vuoden takuulla ja siihen SquareTraden laiteturvan reilu vuosi sitten. Puhelin lakkasi lataamasta vuoden käytön jälkeen, ja se kiikutettiin takaisin DNA:lle, joka puolestaan toimitti sen Mobylifelle takuukorjaukseen. Tällöin DNA:lla sanottiin, että jos puhelinta ei korjata takuuna, se korvataan SquareTraden vakuutuksesta.
Myöhemmin DNA ilmoitti, että puhelinta ei korjata takuuna, koska - Mobylifen analyysin perusteella - vika johtuu puhelimen saamasta tällistä ("ulkoinen vaurio"). Niinpä täytimme SquareTraden korvaushakemuslomakkeen.
SquareTrade puolestaan luisteli vastuustaan vastaamalla, että hakemuksen perusteella puhelin pitäisi korvata takuusta. Palasimme DNA:n juttusille, mutta DNA vetosi uudelleen siihen, että takuu ei kata putoamisesta tms. johtuvia vahinkoja. Tämä on yleisesti tietenkin totta, mutta tässä nimenomaisessa tapauksessa DNA:n oman "laiteturvan" toimittaja oli juuri todennut, että puhelin korjataan tai vaihdetaan takuuna. Meille ehdotettiin korvauksen hakemista kotivakuutuksesta ja pisteenä i:n päälle "turhasta" käynnistä takuukorjauksessa penättiin 30 euron maksua. Sivumennen sanoen palvelu oli hyvin alentuvaa ja kommentit tasoa "eihän autonkaan takuu korvaa, jos ajat päin puuta".
Lopputulemana joka tapauksessa oli, että DNA, SquareTrade ja Mobylife pallottelevat vastuuta keskenään; asiakkaan DNA jättää kahden alihankkijansa väliin ja pesee itse kätensä täysin. Jättämällä asiakkaansa sekä ilman takuun että maksullisen lisävakuutuksen turvaa (ja lisäksi suhtautumalla pitkäaikaisiin asiakkaisiinsa törkeän alentuvasti), DNA karkotti uskollisen asiakkaansa käsittämättömällä tavalla.
DNA:n ns. asiakaspalvelun, kauppojen, huoltopalveluiden ym.ym. ainoa toiminto on hankaloittaa asiakkaan joka ikistä asiaa. Ainoa mikä toimii on ahkera laskutus.
Nimenomaan ensin saat tarkat ohjeet asiakaspalvelulta, chatistä tms. ja kun yrität ohjeiden mukaan toimia, niin kaikki kieltävät ohjeiden oikeellisuuden ja kieltäytyvät palvelemasta.
Esim. Sellon DNA kaupassa asiointi voi päättyä niin, että "palveleva" henkilö käskee asiakasta "painumaan muuhun DNA kauppaan valittamaan!!"
Tapauksessani DNA:n pakkosopimuksella tyrkyttämä täysin ala-arvoinen ja hyödytön laite DNA-HUBI (Älä ikinä hanki tuota roskaa. Kunnollisen TV BoXin saa Mistä tahansa elektroniikkaliikeestä puolet halvemmalla.). Kytkykaupoilla asiakkaat huijataan ostamaan näitä matolaatikoita pitkillä määrä-ajoilla. Ja eroon et pääse vaikkei palvelu tai laite toimikaan.
Tämän vuoden alusta asti ovat pallotelleet vastuuta sen sontapurkin toimivuudesta. Asiakaspalvelu neuvoi ensimmäisenä paikan ja päivän (Sello, Espoo), jossa voin käydä vaihtamassa laitteen suoraan uuteen. Ei tietenkään onnistunut.
Olin yhteydessä joka kanavaa pitkin DNA:lle päin. Aina vaan vaikeammaksi kävi asia... Saamani ohjeet torjuttiin puolin ja toisin, eivätkä suostuneet myymälässä edes keskustelemaan asiakaspalvelun kanssa omista toimintatavoistaan.
Lopulta vaadin joko palveluideni välitöntä sulkemista tai kirjallisia ohjeita HUB:in takuuasioiden hoitamisesta. Nyt heinäkuun alussa vein sen jälleen Selloon ohjeiden mukaan. Täysin kyvytön, haluton ja epämiellyttävä epäsiisti tyyppi tavasi ohjeita koneeltaan, ja alkoi vaatia laitteen pakkausta, siis laatikkoa mukaan huoltoon. Tätä täysin käsittämätöntä asiaa jankkasi siinä ihan kuin olisin hänen eväitään syönyt.
Huollon kaveri vinkkasi etteivät he todellakaan tee sillä laatikolla mitään. Tällöin se tyyppi, turha tilan täyte, käski painua muuhun kauppaan valittamaan!! AIVAN USKOMATONTA MITEN TÄLLÄINEN PALVELU ON MAHDOLLISTA, JA KUINKA TÄLLAISIA "HENKILÖITÄ" VOIDAAN PALKATA ASIAKASPALVELUTEHTÄVIIN!!!
Kyseinen eliö häipyi vauhdilla paikalta.
Viereinen myyjä/asiakaspalvelija otti hiljaa Hubin vastaan ja pyysi vain nimen paperiin. Vajaat kolme päivää myöhemmin sain huollolta viestin, että voin noutaa huoltopalveluna uuden laitteen Sellon myymälästä.
Saamani ensimmäisen toimintaohjeen täyttämiseen kului siis yli puoli vuotta!!!
Vaihtaisin kaikki palveluni pois tästä törkyfirmasta, JOS ei sattuisi olemaan asuinalueeni ainoa täysnopea laajakaistayhteys juurikin DNA:n.
Kun langaton 5G on täysillä käytössä, revitään joka ikinen sopimus puhelinliittymistä, kaistoista, laitteista, kanavista ymymym VÄLITTÖMÄSTI.
Olen vain tässä miettinyt, että mitä takuu korvaa/ kattaa? Itsellä ei ole mitään vikaa puhelimessa kun juuri ostin uuden. Sen takia kysäsen, että jos jotain ilmenee niin tietäisin mitä takuu kattaa.
Takuu on laitevalmistajan myöntämä, joten laitevalmistaja määrittelee takuuehdot, emmekä me DNA:n puolelta ikävä kyllä voi ottaa näihin sen tarkemmin kantaa. Lisätietoa oman puhelimen takuusta saa tarvittaessa suoraan laitevalmistajan asiakastuesta, yhteystiedot löytyvät osoitteesta dna.fi/huolto.
Yleisellä tasolla takuun piiriin eivät kuulu esim. kosmeettiset vauriot, normaalista kulumisesta aiheutuvat haitat tai vesivahingot.
Mitä kautta ja minne yritit siis ilmoitusta tehdä?
https://www.dna.fi/yhteystiedot
Takuu ei koske käytössä aiheutuneista mekaanisia vaurioita. Kaikki huoltoa koskeva asiat käsitellään DNA Kaupan ja huoltoliikkeen kautta, joten täällä tukisivulla emme asiaan voi kantaa tämän tarkemmin ottaa. Toimitathan puhelimen tarvittaessa huoltoon lähimmän DNA Kaupan kautta. Lopullinen päätös siitä, meneekö huolto takuuseen, tehdään huoltoliikkeessä.
Takuuta jäljellä
Meillä on dna tv-hubilaite ja jokin aika sitten virtajohdon kiinnitys rupesi temppuilemaan. Jokin kosketushäiriö johdossa ja näin ollen laitteeseen ei saada virtaa. Mihin tämän voisi laittaa huoltoon? Lähimpään dna-kauppaan melko pitkä matka..