Tallennuksen lisäaika Hubilla
Tulisiko asetetun tallennuksen lisäajan vaikuttaa kaikkiin (verkko / kovalevy) tuleviin tallennuksiin samankaltaisesti?
Omat kokemukset osoittavat lisäajan vaikuttavan milloin mitenkin.
Omat kokemukset osoittavat lisäajan vaikuttavan milloin mitenkin.
Seuraa viestiä
0
seuraajaa
Jäi tuosta edellisetä minulta yksi täsmennys pois.
Omat kokemukset osoittavat lisäajan vaikuttavan kovalevy tallenteisiin milloin mitenkin.
Testailen vielä.
Eikä yksikään tallennus mennyt lisäajan suhteen niinkuin olin ajan asettanut. Ainoankaan tallennuksen alkuun ei lisäaikaa ilmestynyt ja muutama ohjelma alkoi jo ennenkuin tallennus.
Tallennusten loppuun lisäaikaa ilmestyi satunnaisesti.
Missähän vika lienee?
Muutoin tallennukset onnistuvat hyvin. (kop kop...koputan puuta)
Kovalevytallenteilla lisäaika tulee vain tallenteen loppuun. Tallenteissa on automaattisesti jonkin verran lisäaikaa epg-tietoihin nähden sekä alussa että lopussa. Jos tallenne alkaa myöhässä tai loppuu kesken ohjelman, johtuu tämä käytännössä ainoastaan siitä, että ohjelamatiedot eivät ole vastanneet todellista lähetysaikaa.
@ DNA Ida S
Alla oleva teksti on lainaus Hubin käyttöohje sivustolta, jossa kerrotaan asia aivan toisin.
Mikähän tässä on oikea tieto ?
———————-
”DNA Hubin DNA TV -valikon Asetukset-osio
Tallentaminen:Lisäaika ennen ja jälkeen tallennuksen:
Lisäaika ennen ja jälkeen tallennuksen varmistaa, että tallennus ei katkea kesken jos ohjelma alkaa liian aikaisin tai loppuu myöhemmin kun ohjelmaoppaassa on ilmoitettu.
Paina "Tallentaminen"-kohdassa nuolipainikkeita mennäksesi valikossa eteen- tai taaksepäin. Valitse kaukosäätimen nuolipainikkeilla kuinka paljon ilmoitettua aikaa ennen ja jälkeen haluat tallennuksen jatkuvan. Vahvista valinta "OK"-näppäimellä.
Lisäaika-asetus lisää valitun ajan verran tallennuksen molempiin päihin. Käyttääksesi tätä ominaisuutta sinulla on oltava DNA TV -kovalevy.”
Jos tallennuksien kanssa ilmenee ongelmia niin kannattaa vielä varmistaa oliko kyseessä kovalevy- vai verkkotallenne. Tarvittaessa olethan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme, niin pääsemme selvittämään ongelmaa sitä kautta tarkemmin asiakastietojen kanssa, kiitos!
Asiakaspalvelu 044 144 044
ma-pe klo 8-18
la klo 9-16.30
Kiitos vastauksesta. Soiteltu on, ehkä sen tiesitkin.
Kysehän on kovalevytallennuksesta (kuten ylläolevasta käy ilmi)
Että sillä lailla, nyt on kaksi erilaista mielipidettä palveluneuvojilta. Ikävä juttu vaan kun kumpikaan ei tuo tähän asiaan mitään uutta.
Mutta toivottavasti tänään käymäni puhelinkeskustelu
tästä ja muistakin tallennusongelmista, esim.
https://tuki.dna.fi/org/dna-fi/d/tallentaminen-kovalevylle/#c3401835
otettiin huomioon ja asia etenee. Jäi ainakin sellainen vaikutelma, että koodareille menee tieto.
On varmaan moni muukin ongelmista raportoinut, kuitenkin tuntui siltä, että kaikki ongelmat eivät olisi vikapalvelun tiedossa.
Mutta jälleen, tärkein jäi epäselväksi milloin päivityksiä tehdään ja julkaistaan.