Kovalevyn käyttöönotto Jos kytkit asennuksen yhteydessä DNA TV -kovalevyn TV-hubin takana olevaan USB-liitäntään, laite ilmoittaa käyttöönoton tässä vaiheessa "USB-asema yhdistetty". Valitse kaukosäätimen nuolinäppäimillä "Määritä siirrettäväksi tallennustilaksi” ja paina "OK". Tämän jälkeen hubi valmistelee kovalevyn tallennuksia varten.
Voit selata tulevia ohjelmia kanavittain nuolinäppäimillä, "OK"-painike näyttää ohjelman lisätiedot. Tähän kohtaan ilmestyy ohjelman tietojen palkissa "tallenna".
Ohjelma oppaassa lukee vain vaihda kanavalle ja ohjelmasivulle ei ollenkaan tallenna. Samoin tietokoneen ohjelmaoppaassa ei pääse tallentamaan maksukanavia. Ilmais kanavat kyllä onnistuvat....
No ei vissiin liity hubiin mitenkään? Laita se usb muisti kunnolla paikoilleen tai vaihda usb porttia telkassa testiksi. Tietty irrottamalla kaikki rojut tuo herajakin pitäsi poistua.
Kyse hubista Merja? Onnistuuko joidenkin kanavien tallennus kuitenkin? Samallailla ne kaikki sinne tallennetaan. Jos kokeilet tallentaa IPTV kanavia, niin se ei onnistu sitten mitenkään, vaan pitää virittimen kautta saatavia kanavia tallentaa...
Ei menny vielä hermot, mutta varmaan pian jos ongelmat jatkuu. Onneksi on mahdollisuus katsoa lähetykset telkun kautta, jos on kotosalla, ilman hubia. On nimittäin ilmennyt jo jonkunaikaa jatkunut ihmeellinen häiriö jonka olen tulkinnut johtuvan jatkuvasta tallennuksesta kovalevylle. Ruutu menee mustaksi kun lähetys/tallennus alkaa eikä kuva palaude ennenkuin lähetys päättyy. Tallenne kyllä jää kovolle katsottavaksi ja toimii. Minulla on muutama ohjelma ohjelmoitu jatkuvaan tallennukseen, ja joskus katsoisin niitä "suorana". Tämä häiriö alkoi MTV3HD ma-to klo 16.30 (emännän lemppari ja häneltä meni hermot) tulevan ohjelman kohdalla, on jokapäiväinen ilmiö ja toistuu nyt usein muillekin tallennuksille.
Muitakin Bugeja toki löytyy useita, mutta ei taida marmatus kannattaa. Ootellaan vuodenvaihdetta, mistä löytyy paras HD tarjonta ja ottaako DNA kantaa näihin asiakkaitten palautteisiin.
N-ryhmän päivitykset olleet hubissa lokakuusta ja kokonaistoiminta 80 prosenttista,. nyt alkoi tyytyväisyys prosentit tippua.
Ja tämä samainen häiriö jatkuu edelleen, nyt kaikkien kovolle tehtävien tallennusten alkaessa. Miten tämä toiminta voi huonontua ”itsekseen”, mitään päivityksiä en ole välillä ladannut. Kyllä hermot tässä kypsyy. Ei vaan kuulu DNA:n kommentteja.
Hei Joni!

Kovalevyn käyttöönotto
Jos kytkit asennuksen yhteydessä DNA TV -kovalevyn TV-hubin takana olevaan USB-liitäntään, laite ilmoittaa käyttöönoton tässä vaiheessa "USB-asema yhdistetty".
Valitse kaukosäätimen nuolinäppäimillä "Määritä siirrettäväksi tallennustilaksi” ja paina "OK". Tämän jälkeen hubi valmistelee kovalevyn tallennuksia varten.
Tallennus
Mene perinteiseen ohjelmaoppaaseen kaukosäätimen "Guide"-painikkeella.
Voit selata tulevia ohjelmia kanavittain nuolinäppäimillä, "OK"-painike näyttää ohjelman lisätiedot.
Tähän kohtaan ilmestyy ohjelman tietojen palkissa "tallenna".
Samoin tietokoneen ohjelmaoppaassa ei pääse tallentamaan maksukanavia. Ilmais kanavat kyllä onnistuvat....
Kiitos
https://kauppa4.dna.fi/TV/Televisiot-ja-oheislaitteet/DNA-Hubin-kovalevy/p/VMISC00004
Sivuvaikutuksena saattaa tosin tulla hermojen menetys 😀
Onneksi on mahdollisuus katsoa lähetykset telkun kautta, jos on kotosalla, ilman hubia.
On nimittäin ilmennyt jo jonkunaikaa jatkunut ihmeellinen häiriö jonka olen tulkinnut johtuvan jatkuvasta tallennuksesta kovalevylle.
Ruutu menee mustaksi kun lähetys/tallennus alkaa eikä kuva palaude ennenkuin lähetys päättyy. Tallenne kyllä jää kovolle katsottavaksi ja toimii.
Minulla on muutama ohjelma ohjelmoitu jatkuvaan tallennukseen, ja joskus katsoisin niitä "suorana".
Tämä häiriö alkoi MTV3HD ma-to klo 16.30 (emännän lemppari ja häneltä meni hermot) tulevan ohjelman kohdalla, on jokapäiväinen ilmiö ja toistuu nyt usein muillekin tallennuksille.
Muitakin Bugeja toki löytyy useita, mutta ei taida marmatus kannattaa.
Ootellaan vuodenvaihdetta, mistä löytyy paras HD tarjonta ja ottaako DNA kantaa näihin asiakkaitten palautteisiin.
N-ryhmän päivitykset olleet hubissa lokakuusta ja kokonaistoiminta 80 prosenttista,.
nyt alkoi tyytyväisyys prosentit tippua.
Miten tämä toiminta voi huonontua ”itsekseen”, mitään päivityksiä en ole välillä ladannut.
Kyllä hermot tässä kypsyy.
Ei vaan kuulu DNA:n kommentteja.
Pirautathan asiakaspalvelumme maksuttomaan vikapalveluun numeroon 0800 300 500 niin tutkitaan ongelmaa tarkemmin, kiitos.