Siirry uusimpaan kommenttiin

Taloyhtiön laajakaista käyttöönotto

Tere
Omistan asunnon jossa tarjolla taloyhtiön laajakaista. Perusnopeus veloitetaan vastikkeessa. Miten saan tuon käyttöön? Tarvitsenko modeemin vai pelkän piuhan seinästä?
Juho Näsi Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei! Aktivointi onnistuu osoitteessa https://kauppa4.dna.fi/taloyhtiolaajakaista  tai soittamalla asiakaspalveluumme 044 144 044 (ark. 8-18, la 9-16.30)
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Asiakaspalveluun soittaminen voisi olla parempi ratkaisu, jos et tiedä kummalla tekniikalla taloyhtiölaajakaista on teteutettu.
    Jos ethernet tekniikalla, niin silloin riittää huoneistossa tehtävät kytkennät (mahdollinen kytkentä sähkökaapissa).
    Jos modeemitekniikalla, niin tarvitset sopimuksen mukaisen modeemin, joka voi liittyä sopimukseen.
    Joten soittamalla saa vastauksen noihin asioihin.
    PW
  • Mulla on ongelma että kun olen syöttänyt osoitteeni niin ei tapahdu enää mitään vaan sivu jää vain lataamaanOlen kokeillut eri selaimilla ja ei merkitystä.
    Mikä neuvoksi, palveluneuvoja?
    dnajumittaa
  • Tässä testatessa osoitteen tarkistus meni läpi ihan normaalisti, testaatko onko vika vielä ajankohtainen? Jos tilaus ei tunnu mitenkään menemään läpi niin voimme auttaa tilauksessa myös asiakaspalvelun p.044 144 044 kautta
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Olethan kirjoittanut osoitteeen tänne: https://kauppa4.dna.fi/laajakaista ja kirjoittanut virallisen osoitteen vasmasi oikein?
    PW
  • Iiro kokeilin 5 eri osoitetta eikä mikään mennyt läpi sivu jää vain lataamaan.
    PW tottakai olen kirjoittanut osoitteen oikein, en ole amatööri tietokoneen käytössä.
    dnajumittaa
  • DNA:n evästeet joutuu joskus poistamaan, että noi DNA:n rakentamat kikotukset toimivat. Ei silti voi olla tästä kyse, jos eri selaimilla ei toimi. Testasin ja täällä toimi ihan oikein kuitenkin chromella...

    --------------------------------------
    Sitten menikin hermot taas DNA:n kanssa, miten voi olla laillista jauhaa täyttä paskaa noissa valinnoissa, ei mitään pohjaa siinä miten tietämättömät ihmiset valitsee itselleen mielikuvan perusteella sen kalliimman liittymän..

    4G 200M
    • 24 kk DNA Etudiili, jonka jälkeen hinta 29,90 €/kk
    • Katso 4K-videoita, pelaa ja surffaa sujuvasti
    • 5 tai useammalle laitteelle
    5G 400M SUOSIKKI
    • 24 kk DNA Etudiili, jonka jälkeen hinta 34,90 €/kk
    • Katso 8K-videoita, pelaa, tee etätöitä ja surffaa sujuvasti
    • 10 tai useammalle laitteelle
    Voitteko DNA perustella, millä tuo liittymän teoreettimen maksimi nopeus vaikuttaa siihen että voiko käyttää 5 vai 10 laitetta tai katsoa 4K vai 8K videota?

    Saa laittaa uuteen ketjuun tämän, mutta törkeää kusetusta tuo on.
    JJJ
  • Joo evästeet olen poistanut myös 10 kertaa ja olen kokeillut kahdella eri selaimella Firefoxilla ja Chromella, tietokoneella ja puhelimella ja sama ongelma.
    dnajumittaa
  • dnajumittaa: Postiosoite on joskus vaikea kirjoittaa oikein! Kun ostimme huoneiston, katunumero oli 4. Kiinteistön kaikissa portaan kertovissa ja vastaavissa valaisimissa on numero 4. Kuitenkin kaikissa virallisissa postilähetyksissä on katunumerona 4-6. Koskaan ei ole kerrottu, mistä tuo on tullut!
    https://kauppa4.dna.fi/laajakaista ei hyväksy katunumeroksi 4, vaan vaatii kirjoittamaan 4-6, jotta tuloksen saisi.
    PW
  • Ei toi lomake päästä eteenpäin, ellei siellä ole kelvollista osoitetta ja siltikään ei pitäisi jäädä jumiin tuohon kohtaan, kuin kuvassa vaan sen jälkeen pitäisi tulla ne vaihtoehdot saatavuudelle.
    JJJ
  • Olen kirjoittanut osoitteeni oikein.
    Olen myös kokeillut usealla eri osoitteella eli muiden osoitteilla ja sama lopputulos, ei toimi, sivu jää vain lataamaan.
    Eli mikä neuvoksi, ei tämän mitään rakettitiedettä ole DNA?

    dnajumittaa
  • DNA:n asenne on "Elämä on"
    Kun soitin asiakaspalveluun ei siellä osattu neuvoa sanottiin vain että ei pitäisi olla vikaa, muttakun on niin ei voi kuulema mitään..
    dnajumittaa
  • Mikäli osoitteen kanssa on ongelmaa niin tilaus saadaan kyllä kuntoon asiakaspalvelumme kautta. Näin julkisella keskustelufoorumilla emme voi asiaa tarkemmin selvittää, joten pyytäisin ottamaan uudelleen yhteyttä asiakaspalveluumme.

    Tavoitat asiakaspalvelumme näppärästi myös Oma DNA -sovelluksen chatin kautta. Lataa sovellus iPhoneen App Storesta tai Android-puhelimeen (Esim. Samsung, OnePlus, Xiaomi) Google Play -kaupasta.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • En jaksa enää vääntää teidän kanssa elämä on jo tarpeeksi hankalaa muutenkin
    2 kertaa soittanut jo teidän "asiakaspalveluun" ja täällä yrittänyt selvitellä näinkin "hankala ongelmaa" (tämän ei teidän puolesta pitäisi olla mikään hankala ongelma)
    Mainostatta palveluanne "Jotta elämä olisi helpompaa" tyylisillä sloganeilla ja "DNA:n verkossa netti on helppo ottaa käyttöön"
    , ei oikein pidä paikkaansa, se teidän "Elämä on" on osuvampi.
    Pitäkää paskanne otan telialta halvemman ja nopeamman netin...
    dnajumittaa

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.