Siirry uusimpaan kommenttiin

Taloyhtiön Netin jatkuva pätkiminen

Siirryimme Treen Puhelinen verkosta DNAn asiakkuuteen 5.9.2020. Ja silloin pätkiminen alkoi... ja nyt tuntuu pahenevan. Laitteet päivitetty, asunnon sisäinen verkko (aiemmin toimi sisäinen wlan) muutettu johdollisiin yhteyksiin (sähkökaapin kautta johdettu huoneisiin, uusin kaapelein).
Ja Kaikki pätkii... ei vain meidän asunnon ongelma vaan muidenkin... eli syytä on etsittävä laajemmin, ei asunnoista.
Nopeustesti näyttää 50% luvatusta (oletin, että olis 80 %, koska kuulemma koskaan ei ole mahdollista olla 100 %).


Sari Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei,
    Meillä taloyhtiössä kävikin tänään jo teidän asentaja, kytkinboxi oli rajoitettu 60 Mbps, nyt nostettu 100 Mbp.sään.

    Kiitos.
    Sari
  • Hei Sari!

    Huomioithan, että DNA:n tukisivusto on julkinen keskustelupalsta ja kuka tahansa voi lukea viestisi. Älä siis julkaise yhteys- tai asiakastietojasi sillä näitä voidaan käyttää väärin.

    Mukava kuulla, että asia saatiin jo korjattua kuntoon! Näissä tapauksissa kannattaakin aina olla suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme jonka kautta saadaan tehtyä vikatikettiä ja tarvittaessa asentajaa paikan päälle korjaamaan tilanne.
    DNA Ilkka palveluasiantuntija
  • Hei,

    siirryimme taloyhtiön netttiiin (DNA) lokakuun alussa 2020, Siitä lähtien yhteyteni on pätlknyt joko niin, että siirtyessäni sivulta toiselle tai googlaillessani saan ensiyrittämällä tiedon "Sivustoon ei saada yhteyttä" tai sivun latautuminen kestää mahdottoman kauan aiempaan nettiyhteyteeni verrattuna, Lisäksi esi, Areenan sarjat saattavat katketa kesken kaiken ja joudun lataamaan koko lähetyksen uudelleen. Maksan lisänopeudesta (DNA Valokuitu Plus 100 -liittymä).

    Olen tarkistanut yhteydet ohjeiden mukaan ja puhdistanut koneeni ylimääräisestä roinasta. Nopeustestissä (tehty n. klo 10.30) viive ja viiveen vaihtelu olivat hyvät (5 ja 5), latausnopeus 64 ja lähetysnopeus 12,5. Huonoimmillaan nopeus on ollut 30% (illalla).


    Päivi Lappalainen
  • Hei Päivi! Oletko ollut asiasta yhteydessä asiakaspalveluun p.044 144 044? Näemme verkon kautta tarkemmin laajakaistan tilanteen ja tarvittaessa voimme lähettää asentajan paikalle korjaamaan tilanne mikäli vika vaatii tätä
    DNA Iiro palveluasiantuntija
  • Hei,

    olin yhteydessä asiakaspalveluun, neuvon mukaan resetoin modeemin ja nyt ainakin latausnopeus nousi.


    Päivi Lappalainen

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.