Siirry uusimpaan kommenttiin

Taloyhtiön Netin jatkuva pätkiminen

Siirryimme Treen Puhelinen verkosta DNAn asiakkuuteen 5.9.2020. Ja silloin pätkiminen alkoi... ja nyt tuntuu pahenevan. Laitteet päivitetty, asunnon sisäinen verkko (aiemmin toimi sisäinen wlan) muutettu johdollisiin yhteyksiin (sähkökaapin kautta johdettu huoneisiin, uusin kaapelein).
Ja Kaikki pätkii... ei vain meidän asunnon ongelma vaan muidenkin... eli syytä on etsittävä laajemmin, ei asunnoista.
Nopeustesti näyttää 50% luvatusta (oletin, että olis 80 %, koska kuulemma koskaan ei ole mahdollista olla 100 %).


Kommentit

  • Hei,
    Meillä taloyhtiössä kävikin tänään jo teidän asentaja, kytkinboxi oli rajoitettu 60 Mbps, nyt nostettu 100 Mbp.sään.

    Kiitos.
    Sari
  • Hei Sari!

    Huomioithan, että DNA:n tukisivusto on julkinen keskustelupalsta ja kuka tahansa voi lukea viestisi. Älä siis julkaise yhteys- tai asiakastietojasi sillä näitä voidaan käyttää väärin.

    Mukava kuulla, että asia saatiin jo korjattua kuntoon! Näissä tapauksissa kannattaakin aina olla suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme jonka kautta saadaan tehtyä vikatikettiä ja tarvittaessa asentajaa paikan päälle korjaamaan tilanne.
    DNA Ilkka palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.