Siirry uusimpaan kommenttiin
Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

Tapahtui virhe. Ole hyvä ja ota yhteys palvelun tarjoajaasi.[Palvelimen kommunikointti virhe: -1322]

Wbox HD2s. Pilvitallenteet. Lähes jokaista tallennetta katsoessa menneen viikon aikana jossain vaiheessa katsominen loppuu otsikon herjaan. Mikähän tällä kertaa kiikastaa?

Kommentit

  • @J 
    Selväähän tämä on. DNA yrittää kohteliaasti kertoa että laitteesi on vanhentunut ja on aika vaihtaa iki-ihanaan hupalaatikkoon. Ansaitatalouttahan tämä on. Toki DNA ei halua kertoa että hupalaatikko saattaa jonkin ongelman ratkaista mutta tuo muassaan tsiljoonan muita ongelmia ja aiheuttaa käyttäjissään kiukkua ja harmistusta.
    Tanen veli
  • @J 
    Selväähän tämä on. DNA yrittää kohteliaasti kertoa että laitteesi on vanhentunut ja on aika vaihtaa iki-ihanaan hupalaatikkoon. Ansaitatalouttahan tämä on. Toki DNA ei halua kertoa että hupalaatikko saattaa jonkin ongelman ratkaista mutta tuo muassaan tsiljoonan muita ongelmia ja aiheuttaa käyttäjissään kiukkua ja harmistusta.
    Tanen veli
  • @Tanen veli
    Ei kait sitä nyt heti hypätä selvään lopputulokseen... Täsmä kiusaustahan tuo olisi, kun ei kaiken tietävä gloppaalihakukonekkaan tiennyt vielä ko herjasta. Taitaa olla palveluneuvojat pikujoulun vietossa kun eivät kerkeä tähän reakoida...
    J
  • Viimeviikolla sentään pyöri 15 min ennen katkemista, tänään enään 15 sekunttia..
    V
  • Appleko meni opettamaan suomalaisekki palveluntarjoajat pahoille tavoille... Ei kai nyt sentään... Ei kai nyt Suomessa...
    J
  • Hei J!

    Milloin ongelma on alkanut? Esiintyykö samaa ongelmaa myös muilla laitteilla tallenteita katsottaessa?
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Noin viikonpäivät tuota on ilmennyt. En ole muilta laitteilta dna pilvitallenteita katsellut.
    J
  • Jos boksin ohjelmisto on ajantasalla niin kannattaa olla suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme, että pääsemme selvittämään tilannetta tarkemmin, kiitos.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe klo 8-18
    la klo 9-16.30

    Sähköisen yhteydenottolomakkeen löydät sivulta https://www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Täällä sama juttu, käynnistin digiboxin uudestaan ja ei auttanut sekään mitään. Koneelta katsottuna tallenteet pyörii normaalisti. Jos selviää mikä vialla niin kirjoitelkaahan tänne, en ehdi nyt itse olemaan yhteyksissä DNA:han hetkeen. Itse huomasin tämän ongelman tänään keskiviikkona, vielä sunnuntaina tallenteet toimi normaalisti.
    P
  • Yksi vaihtoehto on että, antennirasian kahtiajaossa on jokin vika? Tai tapahtunut jokin muu vahinko.
    evvkpw
  • Kyseessä on tiedossa oleva vika Wbox HD2 ja HD3 laitteiden verkkotallenteiden kanssa. Virheilmoitusta tulee satunnaisesti eri tallenteiden kohdalla. Tallenteet toimivat normaalisti DNA TV -sovelluksen ja selaimen kautta.

    Kiitos kaikille asiasta ilmoittaneille! Ongelmaa korjataan parhaillaan.
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Tapahtui virhe. Ole hyvä ja ota yhteys palvelun tarjoajaasi.[Palvelimen kommunikointti virhe: -1322]

    Minulla on jo pari kolme viikkoa tehnyt tuota. Kun käynnistää saman tallenteen uudelleen ja pikakelaa vähän matkaa eteenpäin heti kun se on käynnistynyt niin saattaa mennä virhe ohi... Yleensä samassa tallenteessa on useampia jumikohtia.
    Olen ollut jo tästä yhteydessä ennenkin.
    Pekka
  • Edelleen tapahtuu virheitä, eilen tunnin tallenteen katsomisen aikana 10 kertaa piti aloittaa katselu uudestaan. Uusi Wbox HD3 ollut käytössä noin kolme viikkoa. Samaa tekee myös edellisellä boksilla. Erityisen herkkä tuntuu olevan pikakelauksen kohdalla. Milloin vika korjaantuu?

    Jussi
  • Eilen illalla tallenteen katsominen keskeytyi  noin 20 kertaa, 10 kertaa samassa kohdassa tallenteen puolessa välissä. Luovutimme ja katsoimme tallenteen tabletilta. Epäkäytännöllistä touhua. Voisitteko kiirehtiä korjaamista vai toimitatteko uuden toimivan boksin kolme viikkoa sitten myymänne Wbox HD3 -boksin tilalle?
    Jussi
  • Tänään taas jatkunut jokaisen ohjelman kanssa mitä katsottu. On turhauttavaa kun koko ajan katkeaa ja tulee virhekoodi 1322. Tätä tapahtuu välillä muutama sekunnin välein Milloinkoihan tulee kuntoon? Vika bokseissa?
    Jari
  • Juu, toistuva vika on. Tekninen tuki veikkaa: "ettei palvelimen päähän ole tehty muutoksia..." Ja ohje on ainainen tehdasasetusten palautus... Ei toimi sekään... edelleen katkoo samalla -1322 vikailmoituksella: "ota yhteys palvelusi tarjoajaasi".
    J (alkuperäinen)
  • DNA:lle tiedoksi, että virheitä tulee lähes joka tallenteen kohdalla ja joidenkin kohdalla virheitä on  ollut jopa 20 kertaa. Mielenkiintoine kommentti tekniseltä tuelta: "ettei palvelimen päähän ole tehty muutoksia...". Kun 20.12.2018 "DNA Iiro" on ilmoittanut, että vikaa korjataan. Eikö tekninen tuki tiedä palvelimiensa tilannetta?
    Jussi
  • Hei,

    Jos vikaa ilmenee edelleen, on syytä olla yhteydessä asiakaspalveluumme niin katsotaan tilannetta tarkemmin teknisen tukemme toimesta.
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Ja asiakaspalvelusta ilmoitetaan että tietävät ongelman, mutta eivät osaa sanoa tekeekö kukaan asialle mitään (koskaan) 😃

    Ps: kohta kaksi kuukautta mennyt ensimmäisestä ilmoituksesta..
    V
  • Jokohan tämä ongelma saataisiin pian ratkaistua, yli kaksi viikkoa on tullut tuo sama virheilmoitus "palvelimen kommunikointu virhe: 1322" rasittaa kun ohjelma koko ajan katkeaa, sama ongelma, mitä tahansa nauhoitusta koittaa katsoa.
    Marko
  • Eli ratkaisuna olisi operaattorin vaihto? Vaatisi myös uuden boksin ostamista. Älypuhelimissa ja tabletille ei ongelmaa ole.
    Ut
  • Sama ongelma täälläkin. Olen käynnistänyt boksia ja modeemia, kelaillut tallenteita ja odotellut, mutta ei vaan auta. Mitä se asiakaspalvelu osaisi puhelimitse tehdä? Olen arkisin töissä noihin soittoaikoihin, joten jos mitenkään onnistuisi korjata ongelma ilman henkilökohtaista soittoa.
    Saija
  • Tänään tuntuu taas toimivan eikä kuvan häiriöilmoituksia tule... seurataan tilannetta.
    Ut
  • ...juuri kun pääsin sanomasta  tuli virheilmoitus. Ei toimi vieläkään.
    Ut
  • Mä en ainakaa jaksa soitella mihinkää asiakaspalveluun ja kuunnella niiden sepostuksia koskien kyseistä vikaa. Äsken kun yritin katsoa ohjelmia Wbox 2 HD:lla ni katsomisesta ei tullu yhtään mitään. Ensimmäisen 6 minuutin aikana tuli tuo virheilmoitus n. 20 kertaa. Siirryin katsomaan läppäriltä, kun menee hermot tohon vikailmoitukseen. Voisiko DNA nyt pistää vauhtia tuohon ja korjata ton ongelman. Maksavana asiakkaana haluan tuon vian korjaantuvan ja äkkiä. Vai pitääkö tästä asiasta alkaa olemaan yhteydessä kuluttaja suojaa tai johonkin muuhun tahoon. Terveisin: Pinna palaa.
    Marko
  • Sama ongelma täällä, jatkunut jo useamman viikon.

    Suski
  • Meillä myös on samaa ongelmaa esiintynyt WBoxissa jo yli kuukauden ajan.
    Olen lähettänyt asiasta palautetta DNA:n nettisivuilla olevalla lomakkeella, muttei mitään vastausta ole kuulunut, saati apua tullut.

    Pitää ilmeisesti tehdä virallinen reklamaatio ja vaatia hyvitystä kk-maksuun, koska kyseessä on maksullinen palvelu, joka ei toimi sille vaaditulla tavalla.


    Anssi
  • Vian korjaus on valitettavasti vielä edelleen avoin, voisitteko kertoa miltä kanavilta tehdyt tallenteet ovat joissa virheet ilmenevät? Selvitämme samalla onko vika laajempi vai esim. vain tietyillä kanavilla
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Minulla vika ilmenee ainakin Ylen ykkösen ja Maikkarin tallenteissa.
    Suski
  • ´Vika ilmenee ainakin maikkarin ja ylen kanavilla varsinkin niiden alussa tai juuri ennen kun ohjelma loppuu useamman kerran. Lisäksi olen huomannut, että kun Wbox3 kelaa eteen tai taakse niin sen jälkeen melkein aina tulee virhe. Pitää seurata tuleeko muilla kanavilla virhettä.

    Jari
  • Virhe toistuu aina juuri ylen ja maikkarin kanavilla. Joskus on myös tullut nelosen kanavilla, mutta ei todellakaan noin ärsyttävän usein kuin noilla muilla. Välillä kelauksesta on apua ja välillä ei ole mitään apua mistään kikkailuista.
    Marko
  • Wboxin DNA TV -verkkotallenteita koskeva vika on nyt saatu korjattua ja kaikkien tallenteiden pitäisi nyt toimia normaalisti. Jos ongelmaa edelleen ilmenee niin kannattaa olla suoraan yhteydessä asikaspalveluumme että saamme kaikki tarvittavat tiedot tapauksia koskien ylös, kiitos. Pahoittelut vian aiheuttamasta häiriöstä!
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Hyvä homma, kiitoksia. Mikäs siellä nyt sitten oli vikana?
    Marko
  • Höpöhöpö DNA. Ei toimi vieläkään. Esim. Subilta eilen 12. päivä tallennettu X-Men katkesi taas lopussa. Aika noloa DNA:lta taas. Onneksi sentään ei jaettu "korjauksena" taas bootti-loopi päivitystä.
    Juho
  • Terve !
    Minulla ei ole nyt pariin päivään ollut katkoksia... Että josko nyt olisi korjaantunut (korjattu) se vika 😀

    Pekka
  • Meilläkään ei ole pätkinyt muutamaan päivään. Pikakelauksessa välillä loikkii jopa 5 minuuttia kerralla.
    Jussi
  • luulin että pikakelaus ongelma on ainoastaan minulla. se olisi hienoa saada kuntoon myös
    Marko
  • Myös meillä on toiminut...
    Ut
  • Pikakelaus loikkii myös meillä. 1h ohjelmassa hyppää aina n. 43min kohdalla n. 7min eteenpäin. Luulin, että oli ominaisuus ei vika.
    Jari
  • Meillä tosiaan toimii aika hyvin. Eilen katkesi vain kerran katselu, mutta kelaaminen on välillä hyppivää. Kummallisinta tässä on se, että palvelu toimi 4 v 9 kk moitteetta ja sitten ongelmat alkoivat. Toimiessaan palvelu on juuri sellainen mitä me tarvitaan. Matkalla ja mökillä toimii mobiililaitteilla täydellisesti.
    Jussi

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.