Tarvitsenko vielä vanhoja tunnuksiani?
Et. Vanhat tunnuksesi Minun palveluun tai DNA Itsepalveluun poistuvat kokonaan käytöstä ja korvautuvat uusilla heti, kun olet itse käynyt luomassa uudet tunnukset. Ohjeet tunnuksen luomiseen löydät täältä.
Seuraa viestiä
0
seuraajaa
Olen saanut Kännykkään laskuilmoituksen. Laskun nro xxxxx ja viite nro xxxxxxx. Lasku ei näy tietokoneellani joten en voi sitä maksaa ? Miten saan laskun näkyviin maksamista verten.
Kaisu Hyppönen
Email: reino.hypponen@gmail.com
Mikä tässä nyt mättää.
Kaisu Hyppönen
Hei Kaisu,
muistathan että tämä on julkinen keskustelufoorumi, joten ethän jatkossa liitä viestiisi asiakastunnisteitasi.
Olethan laskusta yhteydessä asiakaspalveluumme.
Asiakaspalvelu 044 144 044
ma-pe 8-18
la 9-16.30
Palvelemme myös Facebookissa ja Twitterissä
https://www.facebook.com/dna.fi
https://twitter.com/DNA_Palvelu
Sähköisen yhteydenottolomakkeen löydät sivulta https://www.dna.fi/yhteystiedot