Hei Jami! Jos kyse on esimerkiksi laitteen tilauksesta, saat tekstiviestillä paketin seurantatunnuksen siinä vaiheessa kun paketti on lähtenyt matkaan.
Samaa asiaa ihmettelen vuotta myöhemmin. Tehtyä tilausta ei pääse tarkkailemaan DNA:n sivuille kirjautuneena ? Sähköpostiin tuli tilausvahvistus ja tilauksen tarkistus kehoitus. Ihmettelen vaan että miten mahdollinen tilauksen muutos olisi tarkoitus tehdä kun omille sivuille kirjautuneena ei tehtyä tilausta näe ?
Tämä ihmetyttää myös itseäni, sähköpostissa tilausvahvistus mutta kirjautuneena ei näy koko tilausta. Eli minulla ei ole käsitystä onko puhelinta edes postitettu, viime tiistaina tilattu eikä vielä näy...
Verkkokaupasta tilatusta tuotteesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostiin kun tilaus on käsitelty eli yleensä n. parin päivän kuluessa tilauksesta. Tämän jälkeen saat postin seurantatunnuksen tekstiviestillä puhelimeen kun tilaus on postitettu. Seurantatunnuksella pystyt seuraamaan toimitusta tarkemmin Postin tilauksenseurannan kautta. Tilatut palvelut/tuotteet näkyvät Minun palvelussani vasta kun olet noutanut ne postista eli sopimus on astunut virallisesti voimaan.
Jos tilauksen kanssa on jotain epäselvää tai haluat tehdä sille muutoksia niin tämä onnistuu olemalla suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Moi Vesa! Tarvittaessa asiakaspalvelusta voidaan tarkistaa onko tilaus lähtenyt matkaan. Saat asiakaspalveluumme näppärästi yhteyden esimerkiksi Oma DNA -sovelluksella, jonka saat ladattua AppStoresta iOSille ja Google Play -kaupasta Androidille.
Aktiivisuusranneke tilattu 7.1 eikä tilauksen yhteydessä ilmoitettu, että toimitus viivästyisi. Olen saanut sähköpostiini ainoastaan tilausvahvistuksen...
Tilausta ei näy oma palvelussa jotta tilaajalle peruuttaminen olisi mahdollisimman vaikeaa. Täytyy odottaa paketti postiin ja että se sieltä palautuu DNA:lle. Vaikka olisit juuri tehnyt tilauksen niin sitä ei mukamas voi perua koska "prosessi on jo liikkeellä" silti seurantakoodia ei ole tullut peruutusyrityksen jälkeen pariin päivään. Eli asiakkaan vaivaa ja ilman saastumista voisi pienentää niin että suosiolla peruuttaa sen asiakkaan tilauksen, kun se tilaus ei ole todellisuudessa edes edennyt minnekkään. 14pvä kuluttajasuojalain nojalla.
Ihme homma ku paketin ois pitäny tulla 1-3 eikä oo kuulunu yhtikäs mitää 2 päivään pitäis pikku hiljaa saada tilaamani tavara kun tarvitsen sitä työssäni
Tilasin puhelimen sekä suojakuoren. Sain tekstiviestillä postin seuranta tunnuksen alkuviikosta ja eilen hain paketin postista. Avasin paketin ja paketissa oli vain puhelin, mutta ei maksamaani suojakuorta. En kuitenkaan ole saanut ilmoitusta toisesta lähteneestä paketista. Missä suojakuori on?
Tilasin paketin teiltä viisi päivää sitten, enkä ole vieläkään saanut edes seurantakoodia... Tilausvahvistus tuli heti sähköpöstiin ja siinä sanotaan, että tilaus vie noin 1-3 päivää.
Hei, harmi kuulla että tilauksesi lähetys on jostain syystä viivästynyt. Olisitko asiakaspalveluumme yhteydessä tilanteen tarkistamiseksi. Voit lähettää viestin asiakaspalvelulle Oma DNA -sovelluksen chatin kautta tai soittaa 044 144 044. Oma DNA -sovelluksen lataus onnistuu iOS:lle AppStoresta ja Androidille Play-kaupasta.
Sama tilanne kuin Mikolla ja asiakaspalvelu antaa patenttivastauksia, mutta ei mitään arviota toimitusajasta. Tavara on maksettu, mutta edes sen lähetysajasta ei saa tietoa, vaikka olen sitä nimenomaan pyytänyt.
Samaa tilausta ei ole mahdollista muuttaa noudettavaksi liikkeestä, joten mikäli haluat puhelimen hakea DNA Kaupasta niin peruthan aiemman tilauksesi ottamalla asiakaspalveluumme yhteyttä.
Asiakaspalveluunne on turhaa soittaa, puolikin tuntia jonossa eikä kukaan vastaa. Olen yrittänyt useamman kerran. Tilaukseni on kaksi viikkoa myöhässä, ja pelkkä tilausvahvistus on tullut sähköpostiin. Seuraavaksi otan yhteyttä kuluttaja asiamiehen, että saan edes rahani pois. Surkeaa asiakaspalvelua en voi suositella kenellekään. Carita
Miksi tilaukset on viivästynyt niin paljon, viime viikon torstaina tilattu puhelin ja pelkkä tilausvahvistus on tullut. 1-3 päivää lupaillaan... Ois kiva kun tilaillaan 500€ puhelimia niin ne toimitettais ajoissa eikä pistettäis asiakkaita kärsimään.
Mitään yleistä ruuhkaa ei tilauksien puolella tällä hetkellä ole. Kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluume jossa voidaan tarkemmin katsoa tilauksesi tilannetta.
Tavoitat asiakaspalvelumme myös Oma DNA -sovelluksen kautta. Lataa sovellus iOS-puhelimeen App Storesta tai Android-puhelimeen Google Play -kaupasta.
Avopuolisoni tilasi minulle puhelimen 30.5.2020 eikä ole tullut mitään muuta kuin tilausvahvistus. 1-3 arkipäivää lupaillaan,mutta jos tilauksesta on kulunut viikon verran eikä mitään kuulu se ei ole mielestäni hyväksyttävää. Rahat on kyllä kelvannu mutta tuote ei ole liikkunut viikossa mihinkään
Ette edes viitsinneet vastata minulle täällä... Asiakaspalvelusta vain sanottiin, että ei ole lähetetty vielä postiin ostamiani kuulokkeita. Minulle lähetettiin myös viesti, jossa kerrottiin sama juttu soittoni jälkeen.
Miksi paketin postiin vienti kestää teillä näin kauan??
Voi olla, että tuote on loppunut varastosta tai sen kanssa on muuten toimitusongelmia. Tätä kautta emme pääse tarkemmin selvittämään tilannetta, joten tarkempia tilausta koskevien kysymysten kanssa kannattaa olla suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme 044 144 044.
Tavoitat asiakaspalvelumme myös Oma DNA -sovelluksen chatin kautta. Lataa sovellus iOS-puhelimeen App Storesta tai Android-puhelimeen Google Play -kaupasta.
Tilasin maanantaina aamulla 3.8 kuulokkeet dna sivuilta, eikä tähän asti 5.8 ole kuulunut mitään(paitsi maanantaina se tilausvahvistus). Toimitusajaksi luvattiin 1-3 päivää ja kolmas päivä on huomenna 6.8.
Hei! Tämän tukifoorumin kautta ei ole mahdollista tarkistaa tilauksen tilaa. Olisitko asiakaspalveluumme yhteydessä puhelimitse 044 144 044 (ark. 9-18, la 9-16.30) tai lähettämällä viestin Oma DNA -sovelluksessa, kiitos!
Miten voi olla, ettei 2000-luvulla teillä ole tilauksenseurantaa missään? Aspa on ruuhkautunut, puhelimella ei pääse läpi, spostile luvataan 2-3pv käsittely ja chatti on näppärästi poistettu nettisivuilta kokonaan (appista se vielä löytyy mutta sielläkin vasteajat ovat 8h+). Eikö olisi helpompaa kaikille mahdollistaa edes jonkunlainen seuranta oma dna:sta? Nyt ei mistään näe, onko tuote varastossa, keräilyssä vai missä. Viime vuonna koitin tilailla iphonea teiltä mutta se osoittautui myös niin hitaaksi ja hankalaksi, että sen sai kivijalkakaupasta huomattavasti nopeammin ja helpommin.
4 arkipäivä lopuillaan ja toimitusta ei vieläkään.. Voisitte jonnekkin palautetta ylemmäs lähetellä, että teidän molemmilla kilpailijalla tämä homma toimii niin, että jopa tunnin sisällä tilauksesta paketti lähtenyt matkaan. AINA ovat tilaukset olleet 2 arkipäivän kuluessa jo noudettavissa postista.
Ensimmäinen tilaus teidän kauttanne ja ei houkuttele ainakaan jatkossa asiakkuus. Dna pyytää kovaa asiakasetuhintaa ja tilauksia ei toimiteta.
Hei! Tiedän, että joulun aikana on ruuhkaa, mutta miksi teillä kestää näin kauan puhelimen vieminen postiin? Tilauksesta kulunut jo viikko, haluaisisin mielelläni ainakin tänä vuonna vielä saada puhelimeni, sillä ensi vuonna siitä ei ole enään mitään iloa.
Hei! Kannattaa tässä tapauksessa olla yhteydessä asiakaspalvelumme, sitä kautta päästään tarkistamaan onko tilaamasi puhelin mahdollisesti loppunut varastosta, ja että onko sitä pian tulossa lisää.
Valitettavasti tämän Tuki-foorumin kautta emme pääse tilannetta tämän tarkemmin selvittämään. Hyvä juttu, jos oletkin jo puhelimitse ollut yhteydessä. Toivotaan, että puhelin lähtee mahdollisimman pian matkaan.
Tilasin DNA verkkokaupasta puhelimen 28.11. Omapostin sivulla näkyy että posti ei ole vielä saanut pakettia?? Olen lähettänyt useita viestejä DNA:n asiakaspalveluun ja odotan vastausta. Tilauksesta on kohta 2 vkoa ja mitään ei tapahdu. Rahat meni kyllä DNA:n tilille heti ja tilausvahvistus tuli s-postiin.
Hei! Tukifoorumin kautta ei ole mahdollista tarkistaa tilauksen tilaa tarkemmin, joten olethan suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme, kiitos. Jos olet jo laittenut meille viestiä niin vastaamme kyllä mahdollisimman pian. Sivulta https://www.dna.fi/yhteystiedot löydät muut yhteystiedot.
Tehtyä tilausta ei pääse tarkkailemaan DNA:n sivuille kirjautuneena ?
Sähköpostiin tuli tilausvahvistus ja tilauksen tarkistus kehoitus.
Ihmettelen vaan että miten mahdollinen tilauksen muutos olisi tarkoitus tehdä kun omille sivuille kirjautuneena ei tehtyä tilausta näe ?
Jos tilauksen kanssa on jotain epäselvää tai haluat tehdä sille muutoksia niin tämä onnistuu olemalla suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Mikäli tilauksesta ei ole kuulunut, olethan asiasta yhteydessä asiakaspalveluumme niin selvitellään tilannetta tarkemmin, kiitos.
Logistiikkamme on hieman ruuhkautunut - jollet ole saanut vielä lähetystunnusta tekstiviestitse, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Olethan saanut tilausvahvistuksen sähköpostitse? Saat tekstiviestillä seurantakoodin heti kun paketti lähtee meiltä Postiin.
Lisälaitteet ja tarvikkeet tulevat erillisessä paketissa, lisätietoja tilauksen tilasta saat asiakaspalvelustamme.
Oma DNA -sovelluksen lataus onnistuu iOS:lle AppStoresta ja Androidille Play-kaupasta.
Tilasin puhelimen, jos puhelin ei ole lähtenyt vielä matkaan, onko mahdollista noutaa se liikkeestä?
Samaa tilausta ei ole mahdollista muuttaa noudettavaksi liikkeestä, joten mikäli haluat puhelimen hakea DNA Kaupasta niin peruthan aiemman tilauksesi ottamalla asiakaspalveluumme yhteyttä.
Ois kiva kun tilaillaan 500€ puhelimia niin ne toimitettais ajoissa eikä pistettäis asiakkaita kärsimään.
Mitään yleistä ruuhkaa ei tilauksien puolella tällä hetkellä ole. Kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluume jossa voidaan tarkemmin katsoa tilauksesi tilannetta.
Tavoitat asiakaspalvelumme myös Oma DNA -sovelluksen kautta. Lataa sovellus iOS-puhelimeen App Storesta tai Android-puhelimeen Google Play -kaupasta.
Miksi paketin postiin vienti kestää teillä näin kauan??
Voi olla, että tuote on loppunut varastosta tai sen kanssa on muuten toimitusongelmia. Tätä kautta emme pääse tarkemmin selvittämään tilannetta, joten tarkempia tilausta koskevien kysymysten kanssa kannattaa olla suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme 044 144 044.
Tavoitat asiakaspalvelumme myös Oma DNA -sovelluksen chatin kautta. Lataa sovellus iOS-puhelimeen App Storesta tai Android-puhelimeen Google Play -kaupasta.
Tilausten käsittelyaika on 1-3 arkipäivää, lisätietoja tilauksestasi saat asiakaspalvelustamme.
Tilaukset käsitellään ja lähetetään asiakkaalle 1-3 arkipäivän kuluessa.
tilaukselle numero: xxx
edit. Tilausnumero piilotettu / DNA Ida T
Olisitko asiakaspalveluumme yhteydessä puhelimitse 044 144 044 (ark. 9-18, la 9-16.30) tai lähettämällä viestin Oma DNA -sovelluksessa, kiitos!
Viime vuonna koitin tilailla iphonea teiltä mutta se osoittautui myös niin hitaaksi ja hankalaksi, että sen sai kivijalkakaupasta huomattavasti nopeammin ja helpommin.
Ensimmäinen tilaus teidän kauttanne ja ei houkuttele ainakaan jatkossa asiakkuus. Dna pyytää kovaa asiakasetuhintaa ja tilauksia ei toimiteta.
Tilattiin kaksi xboxia laskulle, toinen vain tuli vaikka tilausvahvistuksessa oli kaksi ja hinta kahdesta?
Jos et ole saanut lähetystunnusta toiselle paketille, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme niin selvitetään toisen laitteen tilanne, kiitos.