Tämä viesti on vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Tilauksen seuranta

Pystyykö tilauksen etenemistä seurata jotenkin?
Näytä paras vastaus

Kommentit

  • Hei Jami! Jos kyse on esimerkiksi laitteen tilauksesta, saat tekstiviestillä paketin seurantatunnuksen siinä vaiheessa kun paketti on lähtenyt matkaan.
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Samaa asiaa ihmettelen vuotta myöhemmin.
    Tehtyä tilausta ei pääse tarkkailemaan DNA:n sivuille kirjautuneena ?
    Sähköpostiin tuli tilausvahvistus ja tilauksen tarkistus kehoitus.
    Ihmettelen vaan että miten mahdollinen tilauksen muutos olisi tarkoitus tehdä kun omille sivuille kirjautuneena ei tehtyä tilausta näe ?
  • Tämä ihmetyttää myös itseäni, sähköpostissa tilausvahvistus mutta kirjautuneena ei näy koko tilausta. Eli minulla ei ole käsitystä onko puhelinta edes postitettu, viime tiistaina tilattu eikä vielä näy...
  • Verkkokaupasta tilatusta tuotteesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostiin kun tilaus on käsitelty eli yleensä n. parin päivän kuluessa tilauksesta. Tämän jälkeen saat postin seurantatunnuksen tekstiviestillä puhelimeen kun tilaus on postitettu. Seurantatunnuksella pystyt seuraamaan toimitusta tarkemmin Postin tilauksenseurannan kautta. Tilatut palvelut/tuotteet näkyvät Minun palvelussani vasta kun olet noutanut ne postista eli sopimus on astunut virallisesti voimaan.

    Jos tilauksen kanssa on jotain epäselvää tai haluat tehdä sille muutoksia niin tämä onnistuu olemalla suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme.
    DNA Hanna palveluasiantuntija
    Paras vastaus
  • 3pv mennyt eikä oo muuta ku tilaus vahvistus tullu spostiin....😖😖
  • Moi Vesa! Tarvittaessa asiakaspalvelusta voidaan tarkistaa onko tilaus lähtenyt matkaan. Saat asiakaspalveluumme näppärästi yhteyden esimerkiksi Oma DNA -sovelluksella, jonka saat ladattua AppStoresta iOSille ja Google Play -kaupasta Androidille.
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Joo latasin ja olin yhteydessä siellä. Tilasin kertakäyttökoodin, ei tullu.
  • miksi ei voi lähetyskoodi tull sähköpostiin myös? jos ei ole puhelinta millä luet tekstiviestit?
  • Hei mk, saat siinä tapauksessa pyydettyä lähetystunnuksen myös asiakaspalvelun kautta
    DNA Iiro palveluasiantuntija
  • Ei ole tullut puhelinta eikä mistä seurata sitä
  • Hei Sari,

    Mikäli tilauksesta ei ole kuulunut, olethan asiasta yhteydessä asiakaspalveluumme niin selvitellään tilannetta tarkemmin, kiitos.
    DNA Hanna-Mari palveluasiantuntija
  • Aktiivisuusranneke tilattu 7.1 eikä tilauksen yhteydessä ilmoitettu, että toimitus viivästyisi. Olen saanut sähköpostiini ainoastaan tilausvahvistuksen...
  • Moi Reetta,

    Logistiikkamme on hieman ruuhkautunut - jollet ole saanut vielä lähetystunnusta tekstiviestitse, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
    DNA Hanna-Mari palveluasiantuntija
  • Tilausta ei näy oma palvelussa jotta tilaajalle peruuttaminen olisi mahdollisimman vaikeaa. Täytyy odottaa paketti postiin ja että se sieltä palautuu DNA:lle. Vaikka olisit juuri tehnyt tilauksen niin sitä ei mukamas voi perua koska "prosessi on jo liikkeellä" silti seurantakoodia ei ole tullut peruutusyrityksen jälkeen pariin päivään. Eli asiakkaan vaivaa ja ilman saastumista voisi pienentää niin että suosiolla peruuttaa sen asiakkaan tilauksen, kun se tilaus ei ole todellisuudessa edes edennyt minnekkään. 14pvä kuluttajasuojalain nojalla.
  • Ihme homma ku paketin ois pitäny tulla 1-3 eikä oo kuulunu yhtikäs mitää 2 päivään pitäis pikku hiljaa saada tilaamani tavara kun tarvitsen sitä työssäni
  • Hei!

    Olethan saanut tilausvahvistuksen sähköpostitse? Saat tekstiviestillä seurantakoodin heti kun paketti lähtee meiltä Postiin.
    DNA Ilkka palveluasiantuntija
  • Hei, tilasin tuotteen mutta en välttämättä pääse itse noutamaan sitä postista. Onko mahdollista valtuuttaa toinen noutamaan lähetyksen?
  • Hei Petri, paketin noutaminen onnistuu valtakirjalla, tämän tulee olla osoitettu nimenomaisesti paketin noutoon
    DNA Iiro palveluasiantuntija
  • Voisitteko poistaa xxxxxx listalta....
  • Hei Vesku! Saat ilmoituksen uusista viesteistä koska seuraat ketjua, voit lopettaa tämän saamasi sähköpostin lopussa olevasta linkistä
    DNA Iiro palveluasiantuntija
  • Tilasin puhelimen sekä suojakuoren. Sain tekstiviestillä postin seuranta tunnuksen alkuviikosta ja eilen hain paketin postista. Avasin paketin ja paketissa oli vain puhelin, mutta ei maksamaani suojakuorta. En kuitenkaan ole saanut ilmoitusta toisesta lähteneestä paketista. Missä suojakuori on?
  • Hei Mari,

    Lisälaitteet ja tarvikkeet tulevat erillisessä paketissa, lisätietoja tilauksen tilasta saat asiakaspalvelustamme.
    DNA Hanna-Mari palveluasiantuntija
  • Tilasin paketin teiltä viisi päivää sitten, enkä ole vieläkään saanut edes seurantakoodia... Tilausvahvistus tuli heti sähköpöstiin ja siinä sanotaan, että tilaus vie noin 1-3 päivää.
  • Hei, harmi kuulla että tilauksesi lähetys on jostain syystä viivästynyt. Olisitko asiakaspalveluumme yhteydessä tilanteen tarkistamiseksi. Voit lähettää viestin asiakaspalvelulle Oma DNA -sovelluksen chatin kautta tai soittaa 044 144 044.
    Oma DNA -sovelluksen lataus onnistuu iOS:lle AppStoresta ja Androidille Play-kaupasta.
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Sama tilanne kuin Mikolla ja asiakaspalvelu antaa patenttivastauksia, mutta ei mitään arviota toimitusajasta. Tavara on maksettu, mutta edes sen lähetysajasta ei saa tietoa, vaikka olen sitä nimenomaan pyytänyt.
  • Hei,
    Tilasin puhelimen, jos puhelin ei ole lähtenyt vielä matkaan, onko mahdollista noutaa se liikkeestä?
  • Hei!

    Samaa tilausta ei ole mahdollista muuttaa noudettavaksi liikkeestä, joten mikäli haluat puhelimen hakea DNA Kaupasta niin peruthan aiemman tilauksesi ottamalla asiakaspalveluumme yhteyttä.
    DNA Ilkka palveluasiantuntija
  • Asiakaspalveluunne on turhaa soittaa, puolikin tuntia jonossa eikä kukaan vastaa. Olen yrittänyt useamman kerran. Tilaukseni on kaksi viikkoa myöhässä, ja pelkkä tilausvahvistus on tullut sähköpostiin. Seuraavaksi otan yhteyttä kuluttaja asiamiehen, että saan edes rahani pois. Surkeaa asiakaspalvelua en voi suositella kenellekään. Carita
  • Miksi tilaukset on viivästynyt niin paljon, viime viikon torstaina tilattu puhelin ja pelkkä tilausvahvistus on tullut. 1-3 päivää lupaillaan...
    Ois kiva kun tilaillaan 500€ puhelimia niin ne toimitettais ajoissa eikä pistettäis asiakkaita kärsimään.
  • Hei Manu!

    Mitään yleistä ruuhkaa ei tilauksien puolella tällä hetkellä ole. Kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluume jossa voidaan tarkemmin katsoa tilauksesi tilannetta.

    Tavoitat asiakaspalvelumme myös Oma DNA -sovelluksen kautta. Lataa sovellus iOS-puhelimeen App Storesta tai Android-puhelimeen Google Play -kaupasta.
    DNA Ilkka palveluasiantuntija
  • Miksi pakettini lähettäminen postiin kestää neljä päivää? En ymmärrä mikä siinä on.
  • Avopuolisoni tilasi minulle puhelimen 30.5.2020 eikä ole tullut mitään muuta kuin tilausvahvistus. 1-3 arkipäivää lupaillaan,mutta jos tilauksesta on kulunut viikon verran eikä mitään kuulu se ei ole mielestäni hyväksyttävää. Rahat on kyllä kelvannu mutta tuote ei ole liikkunut viikossa mihinkään

  • Moi Eeva! Tässä tilanteessa tilauksen tekijän kannattaa olla asiakaspalveluumme yhteydessä, jotta pääsemme tarkistamaan tilanteen.
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Ette edes viitsinneet vastata minulle täällä... Asiakaspalvelusta vain sanottiin, että ei ole lähetetty vielä postiin ostamiani kuulokkeita. Minulle lähetettiin myös viesti, jossa kerrottiin sama juttu soittoni jälkeen.

    Miksi paketin postiin vienti kestää teillä näin kauan??
  • Tilasin television viikko sitten eikä ole vielä toimitettu vaikka lukee 1-3pv
  • Hei!

    Voi olla, että tuote on loppunut varastosta tai sen kanssa on muuten toimitusongelmia. Tätä kautta emme pääse tarkemmin selvittämään tilannetta, joten tarkempia tilausta koskevien kysymysten kanssa kannattaa olla suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme 044 144 044.

    Tavoitat asiakaspalvelumme myös Oma DNA -sovelluksen chatin kautta. Lataa sovellus iOS-puhelimeen App Storesta tai Android-puhelimeen Google Play -kaupasta.
    DNA Ilkka palveluasiantuntija
  • Kuinka pitkään kestää että puhelimeni lähetetään matkaan?
  • Hei,

    Tilausten käsittelyaika on 1-3 arkipäivää, lisätietoja tilauksestasi saat asiakaspalvelustamme.
    DNA Hanna-Mari palveluasiantuntija
  • Tilasin tänään puhelimen,eli mitä tossa lukee siis eivät noi 1-3 päivää pidä paikkaasa? 


  • Hei Aino!

    Tilaukset käsitellään ja lähetetään asiakkaalle 1-3 arkipäivän kuluessa.
    DNA Ida S palveluasiantuntija
  • Tilasin puhelimen tiistaina, tänään on jo 3 päivä eikä ole edes seurantatunnusta tullut. Onkohan pakettia edes lähetetty?
  • Tilasin maanantaina aamulla 3.8 kuulokkeet dna sivuilta, eikä tähän asti 5.8 ole kuulunut mitään(paitsi maanantaina se tilausvahvistus). Toimitusajaksi luvattiin 1-3 päivää ja kolmas päivä on huomenna 6.8.
  • hei voitko sanoa missä minun tilauksesi
    tilaukselle numero: xxx


    edit. Tilausnumero piilotettu / DNA Ida T
  • Hei! Tämän tukifoorumin kautta ei ole mahdollista tarkistaa tilauksen tilaa.
    Olisitko asiakaspalveluumme yhteydessä puhelimitse 044 144 044 (ark. 9-18, la 9-16.30) tai lähettämällä viestin Oma DNA -sovelluksessa, kiitos!
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Miten voi olla, ettei 2000-luvulla teillä ole tilauksenseurantaa missään? Aspa on ruuhkautunut, puhelimella ei pääse läpi, spostile luvataan 2-3pv käsittely ja chatti on näppärästi poistettu nettisivuilta kokonaan (appista se vielä löytyy mutta sielläkin vasteajat ovat 8h+). Eikö olisi helpompaa kaikille mahdollistaa edes jonkunlainen seuranta oma dna:sta? Nyt ei mistään näe, onko tuote varastossa, keräilyssä vai missä.
    Viime vuonna koitin tilailla iphonea teiltä mutta se osoittautui myös niin hitaaksi ja hankalaksi, että sen sai kivijalkakaupasta huomattavasti nopeammin ja helpommin. 

  • Mikä salaseura tämä dna oikein on?
  • 4 arkipäivä lopuillaan ja toimitusta ei vieläkään.. Voisitte jonnekkin palautetta ylemmäs lähetellä, että teidän molemmilla kilpailijalla tämä homma toimii niin, että jopa tunnin sisällä tilauksesta paketti lähtenyt matkaan. AINA ovat tilaukset olleet 2 arkipäivän kuluessa jo noudettavissa postista.

    Ensimmäinen tilaus teidän kauttanne ja ei houkuttele ainakaan jatkossa asiakkuus. Dna pyytää kovaa asiakasetuhintaa ja tilauksia ei toimiteta.
  • Kaksi päivää kulunut eikä puhelinta ole vielä saatu Postille kuljetukseen...
  • Hei! Tiedän, että joulun aikana on ruuhkaa, mutta miksi teillä kestää näin kauan puhelimen vieminen postiin? Tilauksesta kulunut jo viikko, haluaisisin mielelläni ainakin tänä vuonna vielä saada puhelimeni, sillä ensi vuonna siitä ei ole enään mitään iloa.
  • Hei! Kannattaa tässä tapauksessa olla yhteydessä asiakaspalvelumme, sitä kautta päästään tarkistamaan onko tilaamasi puhelin mahdollisesti loppunut varastosta, ja että onko sitä pian tulossa lisää.
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Ollaan jo soitettu kerran ja mukavan olonen nainen siinä selittelikin, että puhelinta on varastossa, mutta on ruuhka. Paljonko se ruuhka kestää?
  • Valitettavasti tämän Tuki-foorumin kautta emme pääse tilannetta tämän tarkemmin selvittämään. Hyvä juttu, jos oletkin jo puhelimitse ollut yhteydessä. Toivotaan, että puhelin lähtee mahdollisimman pian matkaan.
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Tilasin DNA verkkokaupasta puhelimen 28.11. Omapostin sivulla näkyy että posti ei ole vielä saanut pakettia?? Olen lähettänyt useita viestejä DNA:n asiakaspalveluun ja odotan vastausta. Tilauksesta on kohta 2 vkoa ja mitään ei tapahdu. Rahat meni kyllä DNA:n tilille heti ja tilausvahvistus tuli s-postiin.
  • Hei! Tukifoorumin kautta ei ole mahdollista tarkistaa tilauksen tilaa tarkemmin, joten olethan suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme, kiitos. Jos olet jo laittenut meille viestiä niin vastaamme kyllä mahdollisimman pian. Sivulta https://www.dna.fi/yhteystiedot löydät muut yhteystiedot.

    DNA Hanna palveluasiantuntija
  • Hei. Nyt paketti on lähtenyt postin kuljetukseen, Toivottavasti vielä löytää postin noutopisteeseen.
  • Hei.

    Tilattiin kaksi xboxia laskulle, toinen vain tuli vaikka tilausvahvistuksessa oli kaksi ja hinta kahdesta?
  • Moi Anne!

    Jos et ole saanut lähetystunnusta toiselle paketille, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme niin selvitetään toisen laitteen tilanne, kiitos.
    DNA Hanna-Mari palveluasiantuntija

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.