Siirry uusimpaan kommenttiin
Tämä viesti on vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Toimiiko mobiilivarmenne kaikissa DNA:n liittymissä?

Kyllä, kaikissa DNA:n puheliittymissä (ei prepaid) on automaattisesti mobiilivarmennevalmius, mutta sinun tulee erikseen rekisteröidä palvelu käyttöösi.

Takaisin usein kysyttyihin kysymyksiin.

Kommentit

  • Saako mobiilivarmennetta edes lisäpalveluna DNA prepaid-liittymiin, vaikkei se automaattisesti olekaan käytössä prepaid-liittymissä?

  • Hei Matti!

    Mobiilivarmennetta ei ikävä kyllä ole mahdollista kytkeä prepaid-liittymille.

    DNA Ida S palveluasiantuntija
  • Miksi mobiilivarmennetta ei saa rekisteröityyn DNA Smart liittymään, sehän on julkinen numero joka näkyy myös Fonectassa?

  • Hei Mika!

    Dna Smart Prepaid on latausliittymä joten sen vuoksi mobiilivarmennetta ei ole mahdollista saada liittymälle. Mobiilivarmenne on mahdollista saada ainoastaan kaikkiin laskutusliittymiin.

    DNA Hanna palveluasiantuntija
  • Toimiiko mobiilivarmenne Moi liittymässä? Sehän on DNA verkon alainen.

  • Kaikissa Moi -liittymään liittyvissä asioissa olethan yhteydessä heidän asiakaspalveluunsa.

    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Minun Äiti haluisi mobiilivarmeenteen. Mutta ei hänellä ole verkkopankki-tunnuksia. Saako se asikaspalvelusta.

  • Mobiilivarmenteen käyttöönotto edellyttää tunnistautumista verkkopankkitunnuksin palvelua rekisteröitäessä, valitettavasti käyttöönotto ei toistaiseksi ole mahdollista ilman näitä.

    DNA Iiro palveluasiantuntija
  • Toimiiko mobiilivarmenne kaikissa puhelimissa? Toimiiko dataestetyissä liittymissä?

  • Hei!

    Mobiilivarmenne toimii myös liittymissä joissa on dataesto, tai ainakaan näiden toimimattomuudesta ei ole erikseen ehdoissa mainintaa. Paras ratkaisu on kuitenkin käyttää liittymää datapaketilla, jolloin tunnistuspalvelun käyttö ei ole sidottu vain saatavilla oleviin WLAN verkkoihin.

    Mobiilivarmenne toimii suurimmassa osassa nykyisistä älypuhelimista (Android, iOS, Windows Phone)

    DNA Iiro palveluasiantuntija
  • Miten niin toimii "suurimmassa osassa älypuhelimissa". Ei ole missään lukemassani ollut mainintaa, että on oltava älypuhelin eikä muuten toimi. Puhelimissa on muitakin kuin älyt ja niitä myös laajalti käytetään kun älypuhelimelle ei ole tarvetta eikä haluta huonoa akun kestävyyttä käyttämällä älypuhelinta.

  • MIKSI EN SAA TEHTYÄ MOBIILIVARMENNETTA VAAN SE HERJAA VAAN rekisteröinti on estetty liittymän omistajan toimesta?

  • Hei Henry!

    Jos olet liittymän omistaja, niin otathan tässä tapauksessa yhteyttä asiakaspalveluumme. Mikäli liittymä on toisen henkilön nimissä, niin pyydäthän häntä olemaan yhteydessä.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe 8-18
    la 9-16.30

    Palvelemme myös Facebookissa ja Twitterissä.

    DNA Ilkka palveluasiantuntija
  • Olen dnan asiakas. En saa siltikään puhelimeeni mobiilivarmenteen tunnistautumisaloittamiseen koodoa
  • Hei Lilli!

    Missä vaiheessa tuo mobiilivarmenteen käyttöönotto siis tyssää? Jääkö tuo varmistuskoodi saamatta sen jälkeen kun olet tunnistautunut verkkopankkitunnuksilla ja antanut puhelinnumerosi? Testaathan tätä tarvittaessa uudelleen ja varmistathan, että numero on annettu oikein. Saatko jonkin virheilmoituksen, kun rekisteröinti epäonnistuu?
    DNA Ida S palveluasiantuntija
  • Toimiiko mobiilivarmenne ei-älypuhelimissa eli "mummopuhelimissa"?
    Jaana
  • Palvelu toimii suurimmassa osassa puhelimia, tämä ei siis vaadi älypuhelinta
    DNA Iiro palveluasiantuntija
  • Yritän saada äidilleni mobiilivarmennetta siksi, että hänellä ei ole nettipankkitunnuksia. Rekisteröityminen vaatii kuitenkin nämä, enkö nyt saa hänelle mobiilivarmennetta koska hänellä ei ole mahdollisuutta tunnistautua? Eikö tämä mobiilivarmenne nyt nimenomaan olisi tärkeä palvelu heille, joilla muita tunnistautumiskeinoja ei ole. En näe, miksi tälle on edes tarvetta jos muutkin keinot löytyvät.
    Riikka
  • Hei, minulla ei ole prepaid vaan ihan DNA liittymä ja juuri hankittu uusi Samsung puhelin, niin miksi antaa herjan "SIM-korttisi ei tue mobiilivarmennetta. Päivitä se uuteen itsepalvelussa tai ota yhteyttä DNA:n asiakaspalveluun", olen jo kaksi kertaa käynyt teidän liikkeessä eikä kummallakaan kerralla ole sanottu että SIM kortti pitää uusia, on vain käsketty ottamaan toiminto käyttöön tunnistautumalla?  Niin mistä löydän ohjeen tuohon SIM kortin päivitykseen?
    ELI
  • Hei ELI!

    Pahoittelut, että liikkeessä ei ole huomattu tarkastaa tuota SIM-kortin sopivuutta. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme niin voidaan nyt katsoa tuo asia kuntoon. Kiitos!

    www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Ilkka palveluasiantuntija

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.