Toimiiko mobiilivarmenne kaikissa DNA:n liittymissä?
Kyllä, kaikissa DNA:n puheliittymissä (ei prepaid) on automaattisesti mobiilivarmennevalmius, mutta sinun tulee erikseen rekisteröidä palvelu käyttöösi.
Seuraa viestiä
0
seuraajaa
Saako mobiilivarmennetta edes lisäpalveluna DNA prepaid-liittymiin, vaikkei se automaattisesti olekaan käytössä prepaid-liittymissä?
Hei Matti!
Mobiilivarmennetta ei ikävä kyllä ole mahdollista kytkeä prepaid-liittymille.
Miksi mobiilivarmennetta ei saa rekisteröityyn DNA Smart liittymään, sehän on julkinen numero joka näkyy myös Fonectassa?
Hei Mika!
Dna Smart Prepaid on latausliittymä joten sen vuoksi mobiilivarmennetta ei ole mahdollista saada liittymälle. Mobiilivarmenne on mahdollista saada ainoastaan kaikkiin laskutusliittymiin.
Toimiiko mobiilivarmenne Moi liittymässä? Sehän on DNA verkon alainen.
Kaikissa Moi -liittymään liittyvissä asioissa olethan yhteydessä heidän asiakaspalveluunsa.
Minun Äiti haluisi mobiilivarmeenteen. Mutta ei hänellä ole verkkopankki-tunnuksia. Saako se asikaspalvelusta.
Mobiilivarmenteen käyttöönotto edellyttää tunnistautumista verkkopankkitunnuksin palvelua rekisteröitäessä, valitettavasti käyttöönotto ei toistaiseksi ole mahdollista ilman näitä.
Toimiiko mobiilivarmenne kaikissa puhelimissa? Toimiiko dataestetyissä liittymissä?
Hei!
Mobiilivarmenne toimii myös liittymissä joissa on dataesto, tai ainakaan näiden toimimattomuudesta ei ole erikseen ehdoissa mainintaa. Paras ratkaisu on kuitenkin käyttää liittymää datapaketilla, jolloin tunnistuspalvelun käyttö ei ole sidottu vain saatavilla oleviin WLAN verkkoihin.
Mobiilivarmenne toimii suurimmassa osassa nykyisistä älypuhelimista (Android, iOS, Windows Phone)
Miten niin toimii "suurimmassa osassa älypuhelimissa". Ei ole missään lukemassani ollut mainintaa, että on oltava älypuhelin eikä muuten toimi. Puhelimissa on muitakin kuin älyt ja niitä myös laajalti käytetään kun älypuhelimelle ei ole tarvetta eikä haluta huonoa akun kestävyyttä käyttämällä älypuhelinta.
MIKSI EN SAA TEHTYÄ MOBIILIVARMENNETTA VAAN SE HERJAA VAAN rekisteröinti on estetty liittymän omistajan toimesta?
Hei Henry!
Jos olet liittymän omistaja, niin otathan tässä tapauksessa yhteyttä asiakaspalveluumme. Mikäli liittymä on toisen henkilön nimissä, niin pyydäthän häntä olemaan yhteydessä.
Asiakaspalvelu 044 144 044
ma-pe 8-18
la 9-16.30
Palvelemme myös Facebookissa ja Twitterissä.
Missä vaiheessa tuo mobiilivarmenteen käyttöönotto siis tyssää? Jääkö tuo varmistuskoodi saamatta sen jälkeen kun olet tunnistautunut verkkopankkitunnuksilla ja antanut puhelinnumerosi? Testaathan tätä tarvittaessa uudelleen ja varmistathan, että numero on annettu oikein. Saatko jonkin virheilmoituksen, kun rekisteröinti epäonnistuu?
Pahoittelut, että liikkeessä ei ole huomattu tarkastaa tuota SIM-kortin sopivuutta. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme niin voidaan nyt katsoa tuo asia kuntoon. Kiitos!
www.dna.fi/yhteystiedot