Tämä viesti on vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Toimitustapa

Hei!
Tilasin tuotteen vrkkokaupastanne, mutta missään vaiheessa tilausta en saanut selvyyttä toimitustavasta. Useammassa kohdassa ilmoitettiin, että tuote toimitetaan joko suoraan kotiin, lähimpään postiin tai matkahuoltoon. Eli kysymykseni on että mistä tiedän minne lähetätte tilauksen?

Kommentit

  • Hei Valtteri!

    Jos kyseessä oli TV-palvelu tai kiinteä laajakaista niin nämä toimitetaan matkahuollon kautta, matkapuhelimet/tabletit ja mobiililiittymät toimitetaan lähimpään postiin
    DNA Iiro palveluasiantuntija
  • Hei! Tuleeko saapumisilmoitus sitten tekstiviestillä vai sähköpostilla vai kirjeenä? Tilasin puhelimen.
  • Hei Eveliina!

    Saapumisilmoitus lähetetään sinulle tekstiviestillä.
    DNA Hanna palveluasiantuntija
  • Mutta miksi toimitustapaa ei ilmoiteta tilausvahvistuksessa? Toimitusehdoissa lukee, että se ilmoitetaan tilauksen yhteydessä. Olenko missannut sen jotenkin?
  • Hei Julius!

    Toimitustapa on siis tässä tapauksessa joko toimitus suoraan kotiin, postiin tai matkahuoltoon ja tämä mainitaan tilauksen yhteydessä. Vaihtoehtoinen toimitustapa on tuotteen nouto liikkeestä.
    DNA Ida S palveluasiantuntija
  • Tilausvahvistuksessani lukee:

    Toimitustapa
    Ilmainen toimitus

    En löydä mainintaa siitä, mihin tai miten paketti toimitetaan.
  • Kuten kerrottua, tätä ei tilausvahvistuksessa erikseen mainita. Saapumisilmoituksessa saat tarkemmat tiedot, mistä ja milloin tilaus on noudettaviassa.
    DNA Ida S palveluasiantuntija
  • Mutta eikö se pitäisi mainita nimenomaan tilauksen yhteydessä?
  • Tilasin teiltä puhelimen ja nykyinen sanoi itsensä irti. mistä tiedän milloin se on tullut postiin jos te tekstiviestillä sen ilmoitatte
  • Käsittääkseni postiin saapuneista paketeista ilmoittaa posti eikä paketin lähettäjä. Jos käytät OmaPostia , niin sieltä voit tarkistaa paketin tiedot myös tietokoneella.
  • Kuinka kauan suunnilleen kestää puhelimen etämyynnin tilauksen tuleminen?
  • Tätä ihmettelen itsekin. Tilasin viime sunnuntaina puhelimen eikä mitään ole kuulunut maksun yhteydessä sähköpostitse tulevan tilausvahvistuksen jälkeen. Tuotetta on verkkokaupan mukaan varastossa, joten tuotteen lähettämisessä ei luulisi kestävän kovin kauaa. Toimitustapa jäi myös aika epäselväksi, tilauksen yhteydessä ei edes kysytty toimitustapaa kuten useimmissa suomalaisissa verkkokaupoissa.

    Ei tämä ole varsinaisesti mikään ongelma, kunhan tilaus toimitetaan asianmukaisesti. Asiakkaan näkökulmasta vain on hieman ikävää jäädä tällä tavalla pimentoon.
  • Hei Lari!

    Tilaukset toimitetaan postitse ja saat heti tekstiviestillä seurantakoodin kun puhelin on meiltä lähetetty. Mikäli viestiä ei ala kuulumaan niin voit tiedustella tilauksen tilannetta asiakaspalvelustamme.
    DNA Ilkka palveluasiantuntija

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.