TULIKUUMA HUBI PÄTKII
HIMSKATTI P...., V....
TÄTÄ TEKEE JO NOIN 5 MIN VÄLEIN. PASKA VEHJE.
OLEN TEIDÄN TUEN KANSSA KÄYNYT TÄTÄ LÄPI JO LIIAN KAUAN.
KAIKKI RESETOINNIT, TYHJÄYKSET YMS TEHTY MILJOONA KERTAA.
SAAS NÄHDÄ MITÄ TULIKUUMALLE HUBILLE SEURAAVAKSI TAPAHTUU.
MIKSI MAKSAN JOKA KUUKAUSI SIITÄ ETTÄ TALLENEUS PYSÄHTYY KATSELUN ALOITUKSESTA 5 MIN JÄLKEEN JA ODOTAN N. 20 MIN JOTTA VOIN KATSOA TAAS 5 MIN
Seuraa viestiä
4
seuraajaa
Niin jatkoa aloittamaani keskusteluun...

Nyt yön joutohetkinäni luin läpi kaikki tällä foorumilla olevat hubia koskevat keskustelut . Näyttäisi, että samaa asiaa käsitelty jo tosi pitkää, eikä korjausta ole löydetty.
Olen lähettänyt tämän foorumin lisäksi viestit vielä:
* Minun palveluni: https://minunpalveluni.dna.fi/kirjautuminen
* Tukisivusto: https://tuki.dna.fi/
* Sekä olen ollut yhteydessä DNA asiakaspalvelun palveluneuvojiin: p. 044 144 044.
Eli DNA:n toivomat toimenpiteet tehty, mutta tilanne on edelleen sama. Eli pilveen tallennetut ohjelmat pätkivät niitä katsottaessa.
Ainut mitä ei ole tehty on tulikuuman hupin vaihto uuteen (takuu voimassa 36 kk).
Auttaisiko se???
HIMSKATTI.