Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

Tunnusten luominen

Olen nyt eilen ja tänään yrittänyt luoda DNA tunnuksia ja aina kun olen tunnistautunut verkkopankkitunnuksilla DNA sivulla tulee ilmoitus että ei onnistunut, onko teillä siellä nyt joku yleinen ongelma tässä vai onko ongelma vain minulla?

Kommentit

  • Hei Sari!

    Uusien DNA Tunnuksien luomisessa on tällä hetkellä yleistä vikaa, pyrimme saamaan tämän kuntoon mahdollisimman pian. Pahoittelut mahdollisesti aiheutuvasta häiriöstä!

    Vikailmoitus löytyy sivuiltamme:
    https://corporate.dna.fi/hairiotiedotteet?type=tukari1&id=2464
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • kyllähän teillä on melkoinen palvelu! kanavapaketista loppuu kanavia näkymästä ja puhelimitse ei voi vaihtaa uusia tilalle...
    palveluun ei voi luoda tunnuksia koska dataoperaattorin OMAT sivut ei toimi...
    en ole kyllä ennen törmännyt näin onnettomasti hoidettuun asiakaspalveluun.
    kahteen päivään ette saa korjattua sivujanne kuntoon huh huh.
  • Kanavavaihto onnistuu myös puhelimitse asiakaspalvelumme 044 144 044 kautta.

    Pahoittelut viasta Minun Palvelun tunnuksien luonnista aiheutuvasta haitasta.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • omaa tunnusta ei voi luoda koska ilmeisesti tämä yleinen virhe jatkuu edelleen. Kännykkäni on lukossa ja tarvitsen PUK-koodin. mutta kuinka voin soittaa asiakaspalveluun kun kännykkä on lukossa? miten voin saada sen PUK-koodin nyt? olen yrittänyt luoda tunnukset useita kertoja mutta aina sama virhe ilmoitus 🙁
  • Hei Maija!

    Millaisen virheilmoituksen saat?

    Onko sinun mahdollista lainata joltain puhelint asiakaspalveluun soittaaksesi? Jos lähistöllä on DNA Kauppa, saat PUK-koodin myös myymälästä.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • hei,

    virheilmoitus tulee aina kun olen tehnyt verkkopankki tunnistautumisen. siinä lukee vain "Meidät tunnetaan helposti lähestyttävänä, mutta nyt kävi näin. Olemme pahoillamme, mutta jotain yllättävää tapahtui. Taustajärjestelmässä tai verkkoyhteydessä on jotain vikaa ja yhteys katkesi."

    pitää varmaan mennä töihin käymään että saan jostain puhelimen käyttöön ja voin soittaa
  • Testaa vielä, toistuuko tuo sama virheilmoitus selaimen uudelleenkäynnistyksen jälkeen tai toisella selaimella.

    Valitettavasti PUK-koodi on mahdollista saada vain Minun palvelusta, soittamalla asiakaspalveluun tai paikan päältä DNA Kaupassa.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Uuden tunnuksen luominen on edelleen työn takana. On nyt yritetty sekä mobiililaitteella että tietokoneella, yhteensä ehkä noin viidellä selaimella. Jos ongelma on yhä olemassa tänä päivänä, niin kannattaisiko se nyt korjata ihan perusteellisesti? Pahoittelut ja valittelut tilanteesta ei kanna loputtomiin.
  • Hei!
    Yritin luoda tunnuksia tänään, mutta kun avasin vahvistus linkin sähköpostistani tuli ilmoitus että linkki on vanhentunut... Sitten kun yritän kirjautua väittää ettei ole tunnusta mutta kun yrittää uutta luoda niin väittää että tunnus on jo olemassa???
  • Hei Anni!

    Kokeilethan vielä resetoida salasanan täällä. Mikäli sekään ei auta, niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme jonka kautta tuota voidaan selvittää tarkemmin.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe 8-18
    la 9-16.30

    Palvelemme myös Facebookissa ja Twitterissä
    DNA Ilkka palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.