Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

Turvapakettiin ei voinut kirjautua

Yritin päästä DNA-tunnuksillani katsomaan DNA-turvapakettini tilannetta, mutta joka kerran tulee näkyviin tieto: "Ei voitu kirjautua" ja sen alla emoji ja vielä teksti: "Jotakin meni vikaan. Yritä myöhemmin uudelleen."

Tämä tapahtuu joka kerran, joka päivä, ei siis ole mikään tilapäinen vika. Haluaisin saada nykyisen turvapakettini piiriin kannettavan tietokoneen, joka on ollut tähän asti suoraan F-Securelta ostamani turvan varassa. Mutta tilaus on loppumassa ja haluaisin saada nyt DNA-paketin tähänkin koneeseen.

Tietoja ei kuitenkaan pääse nyt katsomaan ollenkaan, mikä harmittaa kovasti. Chattiin ei pääse, sekin on aina niin ruuhkainen, ettei vuoroni koskaan koita. Mikä on siis vikana tuossa omien turvapakettitietojen katsomisessa? Onko ainoa vaihtoehto asian selvittämiseksi soitto puhelinpalveluunne?
F-Securen käyttäjä Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei!

    Kirjautumisen suhteen vaikuttaisi olevan yleisempää ongelmaa. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme numeroon 044 144 044, niin pääsemme tutkimaan tilannetta tarkemmin. Tarvittaessa voit laittaa meille viestiä myös Oma DNA -sovelluksen kautta. Kiitos!
    DNA Ida S palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.