TV- Hubi kaatuu kesken ensiasennuksen...
Ostinme uuden dna hubin tänään, aloimme sitä asentaa ja kesken asennusten tuli ohjelmistopäivitys kehoitus. Boksi alkoi päivittämään ja sen jälkeen ei tapahtunutkaan enää muuta kuin vilkuttaa vihreää valoa, sammuu ja käynnistyy uudelleen... Tätä toistaa jatkuvasti.
On koitettu buutata, ei tapahdu mitään, kaukosäädin ei toimi, ei auta vaikka seinästä irottaa, jatkaa samaa kun laittaa takaisin. Laitettu netti kiinni piuhalla, koitettu wifillä...
On koitettu buutata, ei tapahdu mitään, kaukosäädin ei toimi, ei auta vaikka seinästä irottaa, jatkaa samaa kun laittaa takaisin. Laitettu netti kiinni piuhalla, koitettu wifillä...
Seuraa viestiä
0
seuraajaa
Ensimmäisellä käynnistyskerralla Hubi päivittää firmwaren. Firmware tarkoittaa Android versioita. Siten Hubi vaatii nettiyhteyden käynnistyksen yhteydessä. Hubi alkaa lataamaan päivitystä ja samalla ruudulla näkyy latausprosentit. 50% on ns. kriittinen piste. Tämä tarkoittaa, että Hubi on ladannut firmiksen ja alkaa varmistaa latauspaketin oikeellisuutta. Jos paketti on ladattu oikein, Hubi alkaa edetä kohti 100% maalia.
Hubi voi missä tahansa vaiheessa pysähtyä tiettyyn prosenttiin. Varsinkin luvussa 50 laite voi olla aika pitkään. Tämä on normaalia erityisesti, jos käytössä on hidas nettiyhteys.
Jos Hubi jumahtaa todella pitkäksi aikaa johonkin lukemaan niin laite on voinut jumiutua. Tällöin voi kokeilla ottaa virrat pois. Tässä tilanteessa Hubin pitäisi jatkaa latausta. Tätä ennen kannattaa kuitenkin odotella pitkään, vähintään 15 minuuttia.
Jos virtajohdon irroitus ja kiinnitys ei auta niin Hubi on jumissa. Tällöin voi kokeilla resettiä. Tällöin Hubi yrittää ladata netistä ns. pelastusfirmwarea. Tämä tapahtuu seuraavasti
1) Virtajohto irti
2) Ethernet-johto kiinni
3) Reset pohjaan (kuulakärkikynän kärki niin että kärki kynässä sisällä aika hyvän tähän)
4) Virtajohto kiinni
5) Laske hitaasti 60s ja päästä reset irti
Nyt Hubi lataa pelastusfirmwaren netistä eli palautuu nolla-asetuksille.
Jos tämäkään ei auta niin Hubi on valitettavasti rikki.
Mutta kiitos vastauksesta! 😀
Ei se toimi. Oikeasti kamalin digiboxi ikinä. Ei DNA:ta kiinnosta kuin rahastaa asiakkaitaan. Minäkin aika tarkalleen vuoden verran odotellut että TV-hubista saadaan toimiva - turha toivo..
Viikon verran joutuu venaa, ennenkuin uus tulee myymälään. Ja taas asiointi k.o liikkeessä...
-n0 hubtv
Kokeile irrottaa Hubin takaa tai seinäpistorasiasta Hubin virtapiuha, anna olla irti hetken aikaa ja laita uudelleen kiinni. Lähteekö toimimaan normaalisti tämän jälkeen?
Asiakaspalvelumme 044 144 044 on avoinna arkisin klo 8-18, suosittelen pirauttamaan huomenna uudelleen jos ongelma ei selviä.
olen soittanut kolmeen eri dn numeroon eivät osaa neuvoa.
20 asiakkaan jono eikä ole aikaa tuota odotella.Täytyy ilmeisesti perua koko
diili kun kk.maksut pyörii koko ajan.
Kuukausimaksujen veloitus kyllä toimii hyvin. Mutta laite on paska.
Tuota "uutta" hubia ei ole nyt liitetty sun tiliin, kun jos on ei kysele PIN-koodia (jota ei voi syöttää tosiaan mihinkään.) Jos asiakaspalvelu on vielä auki soita sinne tai voit kokeilla vikapalvelua, ilmeisesti sieltä vaihtelevalla menestyksellä on pystytty (tai sitten ei) auttamaan.
Ostin tänään dna tv hub ja asennuksessa oli ongelmia. Lähetin kuvia ongelmasta. Mitä tarvitse tehdä?

Jos kaipaat vielä apua asennuksen kanssa niin pirautathan asiakaspalveluumme 044 144 044 niin katsotaan asiaa yhdessä, kiitos.