Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

TV kanavat eivät tule

Asensin tv-hubin ohjeiden mukaan mutta normaalit tv-kanavat eivät näy lainkaan, DNA tv sivu pyörittää vaan randomina pinkoodia mutta sitä ei pääse itse laittamaan. Kaukon menunäppäimestä ei tapahdu mitään. Kanavahaku löysi kaikki kanavat mutta kapistus ei todellakaan mene suoraan tv-ykköselle. Pariin otteeseen nyt resetoitu mutta lopputulos aina sama.

Kommentit

  • Jos Dna Tv pin koodia ei ole päästy laittamaan, ei tv kanavatkaan näy. Hubin ominaisuus
    Jotain
  • Hei!

    Varmistathan vielä DNA Minun palveluni -sivustolta että syöttämäsi osto-PIN-koodi on oikein: https://minunpalveluni.dna.fi/kirjautuminen#
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Ongelma on siinä, että emme pääse laittamaan koko Pin koodia. Se ohittaa kanavien haun jlk sen vaiheen ja jää pyörimään / lataamaan ja ilmoittaa koodi väärä. Miten saadaan koodi lisättyä sinne vai onko koko laite roska?
    Piia Rahikka
  • Toimiiko hubissa kuitenkin verkkoyhteys muuten normaalisti, pystytkö katsomaan esim. Youtubea?
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Pystyy katsomaan YouTubea, tavalliset kanavat ei näy eikä aukea dna TV ollenkaa. Menu näppäin kaukosäätimestä ei myöskään anna mitään.
    P
  • Sitten laitteen päivitysten tarkistus on enää jäljellä ja laite tarvitsee kiikuttaa DNA Kauppaan huoltoon, otathan tuolloin kaikki myyntipakkauksen sisällöt mukaan:

    1. Siirry päävalikkoon painamalla kaukosäätimestä "Android-menu" -painiketta.
    2. Valitse DNA TV-hubin päävalikosta "Asetukset".
    3. Valitse listasta "Tietoja".
    4. Valitse listasta "Järjestelmäpäivitys".
    5. Valitse "Tarkista päivitykset".

    Jos päivityksiä on saatavilla, päivitä laite ja testaa toimivuus uudelleen.
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Ei pitäisi kysyä PIN-koodia kuin ehkä vanhoilla versioilla. Ettei nyt vaan olisi jäänyt rekisteröimättä taas DNA:n päässä laite käyttäjätiliin.

    Päivitys ja soitto vikapalveluun, jos ei toimi.
    JJJ
  • Minä olen tämän saman ongelman takia soittanut kahdesti tällä viikolla asiakaspalveluun. Asiaan reagoidaan puhelussa hyvin, mutta mitään ei ole tapahtunut. Syyn on todettu olevan puutteellinen rekisteröinti DNA:lla, mutta sen korjaaminen vaan vie kohtuuttoman kauan. Ensimmäinen viikko laitteen kanssa alkaa olla kulutettu, eikä pääse sillä edelleenkään katsomaan peruskanavia. Kysymys kuuluu, 1. Milloin laite saadaan toimimaan?
    2. Miten tämä kohtuuton odottaminen hyvitetään kuluttajalle, maksut kuitenkin pyörii koko ajan?
    Harri
  • Hubissa TV-kanavat vaativat DNA TV tilauksen.
    Mitenkähän hubissa otetaan DNA TV käyttöön, jos sitä ei ennen hubin hankintaa ole ollut?
    Tietokoneessa DNA TV vaatii käyttöönoton - käytttäjätunnuksen ja salasanan luonnin ennen kuin toimii.
    Vai annetaanko nuo tiedot DNA:lle hubia tilattaessa?
    PW

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.