Siirry uusimpaan kommenttiin

Tv kuva pätkii aina samaan kellonaikaan?

Urheilun seuraajana huomannut viime päivinä, että tv-kuva pätkii joka päivä samaan aikaan, klo 14.25. Hiihtojen aikaan siis. Näin tänäänkin. Mikä ihme tämä juttu on? Paikkakunnalla Lohja.

Kommentit

  • Eurosport pätkii joka päivä satunnaisin väliajoin. Välillä 5 min ja sitten kanavan vaihdon jälkeen voi päästä jopa yli puolituntia. Maksukanavat tulevat 4G-verkon välityksellä.
    juha
  • Hei Tarja! Emme ole ainakaan havainneet yleistä vikaa alueella, ja jos antennijohdon uudelleenkytkentä (ota johto irti molemmista päistä ja kytke se takaisin) ei korjaa tilannetta, soitathan asiasta asiakaspalveluun p.044 144 044 niin saamme asiaa tarkemmin selvitettyä osoitteesta
    DNA Iiro palveluasiantuntija
  • No mä katson tv2:lta  tätä kisaa, vähän väliä ruutu pimeenä ja lähtee käyntiin vain hubin sammuttamalla ja käynnistämällä uudelleen -
    Tarja K
  • Ehkä kirjoitin väärin 'kuvan pätkimisestä', kun todellisuudessa kuva muuttuu kuin katsoisi hidastusta. Sama ilmiö toistuu, kun katsoo nettiin tallenettua ohjelmaa. Sen saa fixattua, kun ottaa pari ruutua taaksepäin kaukosäätimen napilla ja laittaa toiston päälle uudestaan. Hubi ja modeemi samoissa paikoissa kuin ensimmäisellä kerralla asennettu. Paikkakunta Pori
    juha
  • Tuo on hubin ominaisuus. Itsellä on useita laitteita samassa laiteketjussa. Kaikilla muilla signaalin vahvuus ja laatu oli 100%. Ainoa laite joka ketjussa pätki oli hubi.
    Tuosta pätkimisestä ei pääse eroon kuin laitteesta luopumalla, sitä suosittelen lämpimästi.
    Tomppa
  • Päivitys 15:21 20210306.

    Eurosport 1 - suora lähetys tulee kuin hidastuksena.

    Nyt n. 1 h verran menty tälläisella hidastuksella. Mitään vikaa ei DNA:n päässä??

    Eli käyttäjä ei osaa käyttää laitteita oikein - Hubi päälle -> Soundbar päälle -> TV päälle

    Missä vaiheessa 'väärä valinta'?
    juha
  • DNA TV: Televisiokanavat pimenevät päivittäin klo 20.58, huomattu ainakin kanavilla Tv1, Mtv 3 ja Nelonen. Paikka 02760 Espoo. Mistä voi johtua?
    Tuula
  • Hei Tuula,

    Olethan asiasta yhteydessä maksuttomaan vikanumeroomme 0800 300 500 niin tutkitaan asiaa tarkemmin, kiitos.
    DNA Hanna-Mari palveluasiantuntija

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.