Tv-lähetys katkeilee

Hubissa (vanha versio) suora tv-lähetys katkeaa muutaman muutaman minuutin jälkeen. Sovellukset toimii normaalisti.

Onko tällaista muilla?
Jussi

Kommentit

  • Hei Jussi!

    Jos tavanomaiset uudelleenkäynnistykset eivät auta ja netti muuten toimii normaalisti, olethan yhteydessä vikapäivystykseemme numeroon 0800 300 500 niin pääsemme tutkimaan tilannetta tarkemmin.
    DNA Ida S palveluasiantuntija
  • Tapahtuu melko säännöllisesti noin klo 11 aamupäivällä.
    Vähän ajan päästä alkaa taas toimimaan...

    Jussi
  • Kuulostaa siltä, että kyseessä saattaa olla sama pimenemisongelma, josta on keskusteltu mm. tuolla "DNA TV Hubi syyskuun päivitys 2.7" -ketjussa. Aina samaan aikaan päivästä kuva pimenee (ja äänetkin katoaa), kuva palaa kun vaihtaa tv-kanavaa, mutta pimenee pian uudestaan. Tämä jatkuu jonkun aikaa ja lopulta sitten taas alkaa toimimaan, kunnes taas seuraavana päivänä pimenee samaan aikaan.

    Tästähän oli muistaakseni joku erillinen keskusteluketjukin, mutta en nyt sitä jotenkin löytänyt.

    Ja myös häiriötiedotteen on DNA kirjannut: "Häiriö DNA TV -sovelluksessa DNA TV Hubia käytettäessä", linkki: https://corporate.dna.fi/hairiotiedotteet?type=resttukari1&id=99952&scrollTo=aRThYLmNyU51
    Masa

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.