Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

tv

Tänään aamulla kanavat edelleen pimeät...

Kommentit

  • Asiaa voidaan parhaiten selvittää asiakaspalvelumme kautta, joten otathan ystävällisesti yhteyttä uudelleen niin tuo saadaan korjattua kuntoon kyllä.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Asiaa on kolmeen kertaan koitettu hoitaa kuntoon soittamalla. Teidänkään päässä ei tiedetä mistä vika johtuu. Kertaan vielä mitä on tehty. Eilen valtuutettiin kanavat uudestaan ensimmäisen soiton yhteydessä. Toisella kertaa asiakaspalvelija posti kanavat kokonaan ja lisäsi ne uudestaan. Sen jälkeen tein tehdasasetusten palautuksen ja kanavahaun. Näistä toimenpiteistä ei ollut apua ja kaiken pitäisi olla ok kummassakin päässä mutta kanavat ei vaan näy. Tänään kanavapaketista poistettiin nuo 2 kanavaa mitkä ei näy ja lisättiin noin tunnin ajaksi muita kanavia. Sen jälkeen lisättiin takaisin nuo kanavat ja pääsen vasta iltapäivällä katsomaan että näkyykö ne nyt vai ei.
  • Kirjoitanpa nyt vielä tänne. Eilen kun laitettiin väliaikaisesti kaksi muuta kanavaa 4mix pakettiin dna:n toimesta muutaman tunnin ajaksi ja sen jälkeen vaihdettiin takaisin nuo alkuperäiset kanavat jotka myös näkyy minun palveluni sivulla. Omat sivut kertoo nyt että kaikki 4mix kanavat ovat ne mitkä olen itse valinnut niin silti näkyvät kanavat ovat nuo jotka vaihdettiin tilalle eilen...joita siis ei pitäisi enää näkyä.
    Tämä on aika koomista luettavaa mutta kootusti näin että: Nyt minulla näkyy kanavia joita ei pitäisi näkyä.
  • Edelleen mulla sama vika päällä. Teiltä oli luvattu tänään soittaa asiasta mutta eipä kuulunut. Kyllä huomenna lähtee multa yhteydentotto kuluttajaasiamiehelle ja sitä ennen perun tämän koko hubi kaupan..Te DNA aina vaan lupaatte ja lupaatte...
  • Tässä on nyt 18.12 lähtien ollut nuo kanavat pimeänä ja kukaan ei tiedä mistä asia johtuu niin tekisittekö saatana asialle jotain?
  • Hei Pasi! Emme valitettavasti pysty tätä kautta käsittelemään asiakastietoja ja siten selvittämään tarkalleen missä ongelma mahtaisi olla. Kertomasi mukaan olet jo ollut yhteydessä suloraan asiakaspalveluun ja tästä on myös vikatiketti tehtynä, silloin sinulle soitetaan kun ongelma on saatu korjattua
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Joo on tehty vikatiketti ja siitä luvattiin eilen soitella ja Ilmoitella. Vikapalvelun ihminen oikein lupasi varmasti että asiasta soitetaan torstaina mutta mitään ei yllättäen kuulunut
  • 24.12.2017 aamulla loppui näkymästä kanava 44 Discovery sekä kanava 80 Investigation Discovery DNA antenniverkossa maksukanavilla...mistä johtuu ?

    Miten nämä saa takaisin näkymään ja näkyi viikolla vielä ihan normaalisti.
    Nyt kun tekee kanavahaun uudelleen niin kanavat on poistunut valikosta kokonaan.
  • Hei !

    Toimivatko maksukanavat CNN 80 ja Sky News Mix paketissa kaapelitv alueella pääkaupunkiseudulla tavallisella tv:llä, vai vaativatko ne Cable Ready HD vastaanottimen, kanavaluettelosta en löydä mainintaa siitä, mitkä ei HD kanavat vaativat tällaisen Cable Ready HD vastaanottimen. Kiitos vastauksesta !
  • Hei !

    Kysyin äsken, ovatko CNN 80 ja Sky News 85 kaapelitv alueella sellaisia, jotka vaativat HD tv:n.  Teidän kanavalistan ja puhelinpalvelun mukaan ne ovat tavallisia, mutta vaativatko ne kuitenkin Cable Ready HD vastaanottimen, tähän pyysin vastausta yksilöidysti, olisi kannattanut lukea kysymys loppuun.  Kiitos vastauksesta !
  • DNA kaapelikanavalistan (http://dvb.welho.fi/cable.php) mukaan sky news 85 kanavall käytetään videossa mpeg2 pakkausta, joten sen pitäisi näkyä kaikilla kaapelipuolen digilaitteilla.

    Saman listan mukaan CNN 80 kanavalla käytetään videossa avc eli mpeg4 videopakkausta jota käytetään hd-kanavilla. Eli se vaatisi hd-kaapelilaitteen. Vapaasti näkyvistä kanavista TLC 11 kanavalla käytetään myös avc ali mpeg4 pakkausta, joten voit kokeilla sillä toimisiko CNN sinun laitteellasi.
  • Kuinka usein lähetetään boksille linkityssignaalia? Otin Wboxin käyttöön vuoden tauon jälkeen ja edelleen 6 tunnin kuluttua tulee koodi ”ei pääsyä (11)” Kortti siis toimii toisessa boksissa ok. En viitsisi alkaa soittelemaan asiakaspalveluun, jos tuo odottamalla mahdollisesti alkaisi toimimaan.
  • Hei JP!

    Jos linkitys ei lähde 24 tunnin kuluessa toimimaan niin tämä tarvitsee poistaa ja tehdä uudelleen asiakaspalvelun kautta
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Linkitys putoaa pois päältä, jos laitetta ei käytä 2-3 kk:n aikan. Tuo ei näy Minun Palvelussa. Ainoa keino saada homma toimimaan, on soittaa asiakaspalveluun.

    Iiro: Jos asiakas on ostanut käytetyn laitteen, jonka linkitystä edellinen omistaja ei ole poistanut, sako uusi omistaja homman kuntoon soittamalla vai onko edellisen omistajan poistettava linkitys ensin?
  • Asia saadaan kyllä kuntoon asiakaspalvelussa, tarvittaessa otamme yhteyden vanhaan omistajaan jos vanha laite vaikuttaisi olevan tilauksen osalta edelleen käytössä.
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Milloin DNA antenni Tv:n lähteysteho laajenee, jotta näkisi ilman tökkimistä ja jopa maksukanavia HD:na? Keski-Suomessa ei näy Jyväskylän ulkopuolella.
    Vaikka taloyhtiöön ammattilaiset laittoi uusinta tekniikkaa katolle, heti on ikävä entistä kaapelia.
    Onko kysmyksessä joku aluepoliittinen kannanotto, että kaikkien pitäisi muuttaa kasvukeskuksiin saadakseen samat palvelut, vaikka singaali siellä ilmassa kulkee?
  • Haluaisin katsoa DNAtv:stä Tampa-Devils matsin, mutta kanava ilmoittaa ettei kyseisellä kanavalla ole lähetystä. TAAS! Sama kävi jo aikasemmin. Miksi ette saa kuntoon?


  • Pakettiini kuuluu cmore max, mutta miksi aina välillä espoon lähettävä n.s tavallinen max-kanava näkyy, mutta ei aina (ole pääsyä) . Hd max kylläkin aina, joka tulee eri linkistä nukarilta ja paljon huono tehoisempana?
  • Maksut hoidettu, c more yhteys luvattu, missä viipyy?
  • Minulla on Dna-tv-sovellus sekä cirkus-kirjasto. Pääsen katsomaan suoria tv-ohjelmia dna-tv:ssä, mutta miksi Cirkus-ohjelmiin pääse kirjautumaan vaan tulee aina herja: istuntosi on vanhentunut, kirjaudu sisään?
  • Leena: Etkö ole saanut korttia? Jos näin, soita asiakaspalveluun.
    Anjaleena ja Rito: soitto asiakspalveluun varmaan selventää tilanteen.

    Näin viikonvaihteessa vikapalvelu auttaa 0800300500.
  • Cirkus palvelussa on sisäänkirjautumis ongelmia
  • Ja se on ollut "korjauksessa" jo pitkään. Asiakas- tai vikapalvelu ei sitä saa korjattua missään tapauksessa ilmeisesti.
  • Tere! Mikä mahtaa olla koodausvirhe 1101?Tallennetut ei aukea!
  • Moi.
    Meillä on ollut useita vuosia maksukanavia, jotka ovat aktivoituneet ihan minuuteissa. Kesällä irtisanoin paketin hetkellisesti ja tänään sain postitse uuden kortin tulevaa valioliigakautta varten. Kortti on nyt aktivoitunut reilun tunnin eikä vaan näy. Salattu signaali / pääsy evätty (3). Jostain syystä televisio sammuttaa aina välillä itsensä vikakoodin toistuttua tarpeeksi useasti. Alkaako prosessi silloin aina alusta? Eikö aika tällöin riitä kanavoiden aktivoitumiseen? Vai pitääkö mun vaan kärsivällisesti odottaa vuorokausi ja käynnistellä telkkaria uudestaan?
  • Hei Mikko!

    Kanavien salaus purkautuu vuorokauden kuluessa, tämän nopeuttamiseksi kannattaa kanavat hakea uudelleen ja pitää televisio päällä. Maksukanavan ei välttämättä tarvitse siis olla auki, mutta tämä yleensä nopeuttaa salauksen purkautumista. Riittää kuitenkin että pidät esim. jonkun peruskanavan näkymässä kunnes maksukanavat toimivat normaalisti. Jos kanavat eivät kuitenkaan ala 24 h kuluessa toimimaan niin kannattaa olla yhteydessä maksuttomaan vikapäivystyksen numeroomme 0800 300 500, että pääsemme tarkistamaan tilauksesi.
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Mulla on kanavat yhdellä poikkeuksella - siis vähintään toistakymmentä kertaa - avautuneet muutamassa minuutissa. Tunnin päästä olisin jo yhteydessä, koska minkään tekniikan toimintaan otto ei kestä vuorokautta, ja koska avauskäsky annetaan heti.
  • Kiitti molemmille. Odottelen jonkin aikaa ja pirauttelen sitten. Harmittaa, koska vanha kortti pelitti hyvin. Myyjä, joka uutta kautta myi näki koneeltaan vanhan kortin, muttei lupauksesta poiketen soittanut enää koskaan takaisin. Kun soitin itse, eri myyjä pakotti ottamaan uuden kortin, joka nyt siis ei ainakaan vielä pelitä. Taitaa jäädä ensimmäinen kierros ainakin näkemättä..
  • Ja muista, että vikapalvelusta saa myös monenmoista serviisiä - joskus joku vetelee sämpylää ja joojottelee viikonloppuna ja maanantaina huomaat ettei mitään vikatikettiä ole edes tehty, kun teet "tarkistussoiton". Vaikka vika on aidosti olemassa.
  • Niin, ite avautin tänään siis myös Viasatin ja ainakin parkkipaikalta tullessa sylttytehtaalle kanavat olivat valmiina rastittamalla ne valituiksi.
  • Ihme ja kumma. Alkoivat pelittämään 3 min kickoffin jälkeen. Näköjään se aktivoituminen vei sittenkin vain pidempään. En tiedä olisiko muutolla antennitalouteen vaikutusta. Entiset kokemukset kaapelista.
  • Kaapeliverkossa kanavat avautuvat lähtökohtaisesti nopeammin kuin antennissa, tuo tapahtuu normaalisti muutaman tunnin kuluessa. Antenniverkossa asiaa voi yrittää vielä nopeuttaa pitämällä tilattua maksukanavaa aktiivisena
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Antenniverkossa päivittyminen voi kestää 1-2 vuorokautta ja viikonloppuna ei välttämättä päivity lainkaan.
  • Kiitokset aspalle. Soitin ja sieltä neuvottiin ja kanavat toimivat taas. 😀
  • Minulla on erikoinen ongelma. Omistan dna tv-kortin (kaapeliin) ja kortinlukijan. Minulla oli ennen ongelmia tuon yhdistelmän kanssa, mutta hain uuden tv-kortin ja uuden kortinlukijan. Nyt tuo uusi tv-kortti on linkitetty molempiin lukijoihin ja nyt liikutan korttia kahden kaupungin väliä. Toisessa kaupungissa Lahdessa tuo kortti toimii molemmissa lukijoissa ja kolmessa telkkarissa. (Phillips, LG, Samsung) Toisessa kaupungissa Joensuussa tuo kortti ei toimi kummassakaan lukijassa. Televisio (Samsung kyllä tunnistaa lukijan ja kortin, mutta tulee vain että "ei pääsyä (6)". Olen siis kokeillut molemmilla lukijoilla, palauttanut television tehdasasetukset, päivittänyt telkkarin ohjelmiston ja kaikki piuhat ovat varmasti kiinni ja lukijat/kortit oikein päin telkkarissa/lukijassa. Tässä on nyt kaikki mahdolliset kokeiltu, että olisi hauska tietää missä vika voisi olla? Vai voiko olla näin, että Lahden kaapelissa nuo kanavat toimivat, mutta eivät täällä Joensuussa?
  • Hei Timo!

    Kannattaa tarkastaa nuo korttilinkitykset Minun palveluni kautta. Onhan taloyhtiö myös varmasti DNA:n kaapeliverkossa?
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Mitä jos vaihdat kortinlukijat päivittäin ja myös linkitykset voivat kestää jopa päiviä että päivittyvät korttitiedoihin, jos ei ole pitkään aikaan moduulissa pitänyt.
  • Siis vaihdat kortinlukijat keskenään. Huonoa, kun täällä ei voi kirjoitusvirheitä korjata.
  • Jos niitä linkitettyjä korttimoduuleita vaihtaa telkasta toiseen ei välissä tarvi linkitystä muuttaa, joten veikkaan, että johtuu tuosta ettei Jyväskylän kämppä ole DNA:n kaapelissa.
  • Ostin marraskuun alussa. tuommoisen:TCL 40" Full HD Smart TV 40DS500. Kyseessä antennitalous.Toimii muutoin hyvin, paitsi, kun laittaa korttipaikkaan LA digitalin CI+ lukijan ja DNA kortin, niin vilauttaa kuvaa jos salaamaton kanava ja ruutu jää mustaksi. Salatulla kanavalla jää suoraan mustaksi. Asetusvalikkoon pääsee ja asetuksia pääsee muuttamaan. Asetuksista tunnistaa Conaxin ja antaa kaikki kortti tiedot oikein ( samat, kuin LG ) - ei anna korttivirhettä. Sama kortinlukija ja kortti toimivat meidän LG:n TV:ssä moitteetta. Kokeiltu kahdella eri moduuli- ja kortti parilla ( toimivat edelleen LG:ssä ). Kokeiltu tehdasasetuksista asentaa uudelleen pariin kertaan - ei vaikutusta. Odoteltu parina iltana yli neljä tuntia kuvaa - ei tule. Jos kortinlukijan ottaa irti, niin normikanavat tulevat heti näkyviin ja TV toimii normaalisti. TV:n liitin näyttää olevan ehjä - ei vääntyneitä pinnejä. Onko muilla ollut  vastaavia ongelmia ? Onko kortti-, vai laitevika ?
    Jari L
  • LaDigital moduulissa on paras yhteensopivuus. Mutta aina on malleja jotka eivät sen kanssa toimi luotettavasti.
    Sami S
  • ​täältä voit lukea mitä porukkaa ladigital moduulia arvostelee.

    https://www.verkkokauppa.com/fi/reviews/1611/cvgdh​​​
    Sami S
  • Hei, Tilasin viasat-kulta -paketin heinäkuun 5.päivä alkamaan 1.elokuuta. Kabavat näkyvät mobiililaiteella ja läppärillä, muttei televisiossa. Olen soittanut jo aspaan ja tehdasasetusten palautuksen ja kansvien uudelleenasennuksen ja tarkistuttanut kortin linkityksen ja käyttänyt korttia ulkona ja puhdistanut sen. Ei vaan näy... Mitä seuraavaksi? Huomenna Community Shields...
    Frank
  • @Frank

    Korttiisi ei ole tullut kanavien katselukoodeja. Se voi kestää tunteja (jopa kauemmin, välillä viikonloppuisin ei ollenkaan.) ja pitäisi pitää niillä kanavilla, niin pitäisi aktivoitua nopeammin. Jos asiakaspalvelu on kanavat kortille oikein laittanut. Näkyvätkö muut maksukanavat, vai onko nämä viasat kanavat ainoita. Näkyykö mtv3 hd kanava?
    Sami S
  • Hei, Muut kanavat näkyvät kyllä esim. tuo MTV3HD. Pyysivät soittamaan ma uudelleen aspaan, joka ottaa yhteyttä tekniseen tukeen.
    Frank
  • Pitäisin telkkarin näillä viasat kanavilla, sillä koodien tuleminen korttiin voi kestää viikonloppuna kauan. Etenkin kun uusia kanavia on tilattu. Voi olla myöskin, että toteuttava porukka ei ole koodeja sinun korttiisi määritellyt.
    Sami S
  • Ok. Kiitos Sami👍
    Frank
  • Syitä voi olla muitakin.
    Oletko antenni- vai kaapeliverkossa?
    Kaapeliverkossa MTV3 HD ei olesalattu.
    Sanoit, että muut maksukanavat näkyvät, joten Viasat Kulta paketti ei ole ainoa maksutelevisio pakettisi. Olenko oikeassa?
    PW
  • TCL ongelma ratkesi 2018 joulukuussa, kun vein koneen, kortinlukijan ja
    kortin huoltoon ja sain takuuseen uuden toimivan. Sittemmin 2019 luovuim-
    me korteista pienen käytön vuoksi.
    Jari L
  • Jotain hämminkiä asiassa taitaa olla, joten soita vikapalveluun asiakaspalvelun aukioloaikana. Teitkö tilauksen soittamalla asiakaspalveluun vai netissä? Jos netissä, niin valtuutus ei ehkä ole tarttunut kortillesi.
    MTV3 HD on korttimaksullinen, eikä edellytä muita tilauksia.
    PW
  • Ei salatut kanavat taida näkyä useammassa laitteessa samanaikaisesti.
    PW
  • Jos TV on uusi, vanha kortinlukija voi alla yhteensopimaton.
    Soittamalla asia selviää.

    PW
  • Myös facebookin messengerillä voi lähettää viestin DNAlle ja pyytää uudelleen valtuutusta. Toimii myös sunnuntaisin.
    Sami S
  • Jotta valtuutus toimisi, TV:n pitää olla hyväksyttyä mallia.
    PW
  • Riittää että on dvb-t2 virittimellä.
    Sami S
  • Tämä ratkesi kolmella soitolla aspaan neljän päivän aikana, neljällä valtuutuksella ja kahdella kanavien uudelleen asennuksella. Sitten kanava 122 aukesi yhtäkkiä.
    Frank

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.