Uuden liittymän aktivointi 7.1.2020

Hei! Vaihdoin liittymäni dna:lle loppuvuodesta ja uuden dna-liittymän oli tarkoitus aueta eilen. Mitään ei ole vieläkään tapahtunut. Kävin eilen dna-kaupassa, jossa sanottiin, että liittymien aktivoinnissa on nyt häiriöitä, joita korjataan parhaillaan. Onko häiriöt saatu jo korjattua - miten kauan täytyy pärjätä vielä ilman puhelinta?

Kommentit

  • Moikka! Eilinen vikatilanne on jo saatu korjattua, mutta tämän jäljiltä on havaittu että osa numeronsiirroista on jäänyt aktivoitumatta. Kaikki havaitut vialliset numeronsiirrot korjataan automaattisesti mahdollisimman pian
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Kiitos, pitääkö johonkin ilmoittaa siitä, että oma numeronsiirto on jäänyt aktivoitumatta... vai huomaatteko nämä viat automaattisesti?
    j
  • Suurin osa aktivoitumattomista liittymistä on havaittu, mutta jos haluat varmistaa asian niin voit olla yhteydessä asiakaspalveluun soittamalla p.044 144 044 (ma-pe klo 8-18, la 9-16:30) tai puhelimen sovelluskaupasta löytyvän Oma DNA -sovelluksen chatin kautta.

    Myös DNA Kauppa voi auttaa tässä poikkeuksellisessa tilanteessa, mikäli yhteydenotto ei muuten onnistu
    DNA Iiro palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.