Uuden liittymän aktivointi ei onnistu

Tyttärelläni on uusi DNA-liittymä, jonka osalta hän sia tänään klo 16.01 pyynnön vaihtaa tuo uusi SIMM-kortti puhelimeen. Hän teki tämän, mutta puhelinverkko ei aktivoidu useista yrityksistä huolimatta.

ps. teidän Chat-palvelun löytäminen on muuten hankalaa.
Petteri Hult Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei, onko puhelinta käynnistetty uudelleen? Eikö puhelin löydä verkkoa ollenkaan, edes manuaalisesti haettuna?

    Voit lähettää asiakaspalvelullemme viestin Oma DNA -sovelluksen kautta, Facebookissa www.facebook.com/dna.fi tai asiaa päästään selvittämään kun soitat asiakaspalveluumme 044 144 044 (tältä perjantailta jo kiinni, huomenna lauantaina avoinna 9 - 16.30)
    DNA Ida T palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.