Uuden liittymän avaus

Olen vaihtanut MOI liittymän DNA liittymään. Sain ilmoituksen, että siirto tapahtuu tänään, JOSTA MINULLE TULEE ERILLINEN VIESTI, MISSÄ KERROTAAN TARKEMPI AIKA. En saanut MITÄÄN viestiä, mutta vanha liittymä katkesi aamulla EIKÄ UUSI OLE VIELÄ ASTUNUT VOIMAAN!!!!
Valitettavasti juuri tänään olen ollut todella suuressa pulassa, kun en ole päässyt soittamaan enkä edes verkkoon.
LAITATTEHAN ASIAN KUNTOON ASAP

Kommentit

  • Hei Joachim!

    Kannattaa kokeilla vielä käynnistää puhelin uudelleen. Mikäli uusi liittymä ei kuitenkaan lähde toimimaan niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme 044 144 044 jossa voidaan katsoa tarkemmin tilannetta.

    DNA Ilkka palveluasiantuntija

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.