Siirry uusimpaan kommenttiin
Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

Uuden liittymän SIM-kortti kateissa, aktivointi mennyt

Siirsin numeroni kilpailijalta DNA:lle ja nyt vakuutteluista huolimatta uusi SIM kortti ei ole saapunut postissa uuden liittymän aktivoinnin aikarajan ollessa jo mennyt.

Joudunko olemaan viikonlopun ilman puhelinta vai onko asiakaspalvelullanne paukkuja hoitaa asia kuntoon? Tukinumeroihin tai asiakaspalveluun en voi soittaa ilman toimivaa SIM korttia.

Kommentit

  • Hei, jos numeronsiirtotilaus tehdään etämyynnissä eli puhelimitse tai nettikauppamme kautta, tilaus tulisi aktivoida vasta kun sim-kortti on saapunut postitse. Näin varmistutaan siitä, että sim-kortti on valmiina odottamassa kun numero siirtyy.

    Jos paikkakunnaltasi löytyy DNA Kauppa, voit hakea sim-kortin sieltä, ja pyytää liikkeessä asioidessasi että sim-kortti aktivoidaan samantien. Voit tarkistaa lähimmän liikkeen sijainnin osoitteesta www.dna.fi/myymalat 

    Jos DNA Kauppaa ei lähistöltä löydy, niin siinä tapauksessa uuden sim-kortin saa tilattua asiakaspalvelustamme.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Postissa ei kyllä voi mennä viikkoa SIM-toimituksessa. Kirjeesi on ehkä kadonnut.

    Kannattaa vaihtaa kortti myymälässä toiseen. Myös. esim. verkkokauppa.com myymälät voivat hoitaa DNA liittymä asioita.

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.