Uusi liittymä ei toimi

Apua, vaihdoin uuteen liittymään, netti toimii hienosti, mutta puhelin ei lainkaan, enkä tajua näistä mitään. Nyt istun täällä mykän luurin kanssa kotona (se kuulema ilmoittaa, että numero ei ole käytössä vaikka numero ei vaihtunut, ja mulle luuri ilmoittaa, että 'SIM-korttia ei tueta'. Pliis tehkää jotain 😃
Soili Jäppinen Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei Soili!

    Kokeile vielä ottaa SIM-kortti pois puhelimesta ja putsata sen siru varovasti jollain pehmeällä liinalla tms. Tämän jälkeen laita kortti takaisin paikalleen ja käynnistä puhelin kokonaan uudelleen.
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Tehty kahdesti, ja sain ilmoituksen s-postiini, että ks. liittymä on irtisanottu pyynnöstäni. Tämä ei todellakaan ollut pyyntöni, tarvitsen numeroni pikimmiten takaisin. Se on myös työnumeroni ja yhteystietoni mm.lapsen päiväkotiin. Voitteko avat numeron uudestaan?


    Soili Jäppinen
  • Tämä on julkinen tukifoorumimme, joten emme tätä kautta pääse kuin neuvomaan yleisellä tasolla. Saisitko jostain puhelinta lainaan, jotta pääset soittamaan asiakaspalveluumme 044 144 044 (avoinna ark 8-18, la 9-16.30)? Sitä kautta päästään selvittämään tilannetta.
    DNA Ida T palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.