Siirry uusimpaan kommenttiin

Uusi S20 rikki uutena ja lähetettiin huoltoon + liittymän väärän laskutuksen hyvitys

Ostin teiltä eilen Galaxy S20-puhelimen. Mukana tulleet kuulokkeet oli rikki. Vein kuulokkeet liikkeeseen, jossa he eivät antaneet uusia vaan lähettivät ne korjattavaksi, mainiten että korjauksessa tulee menemään todella kauan. Nyt en voi kuunnella musiikkia aivan uudella teiltä ostetulla lippulaivapuhelimella pitkään aikaan. Voitteko korjata asian piakkoin?

LISÄKSI: asetin liittymäni "parkkiin" lokakuun puolenvälin jälkeen 2019, lähdettyäni ulkomaille. Kävin viime maaliskuussa muuntamassa liittymän takaisin "normaaliksi" mutta minulle kerrottiin, että liittymä oli unohdettu siirtää "parkkiin". Koko reilun puolen vuoden ajan minulta oli laskutettu liittymästä jota en ollut käyttänyt, suoraan E-laskulla. Minulle sanottiin että virhe hyvitetään parin viikon sisällä. Luotin että rahat oli tullut tilille, mutta tarkistin tänään tilanteen ja näin ei ole käynyt. Eli voitte nähdä että liittymää ei käytetty lokakuun lopusta maaliskuuhun ollenkaan, mutta silti minua laskutettiin. Rahoja en ole saanut takaisin. Olen ollut DNA-asiakas teini-ikäisestä asti mutta vaihdoin pois DNA:lta kun kuulin että liittymäni ei ollut mennyt parkkiin viime keväänä. Vaihdan mahdollisesti takaisin jos tämä asia hoidetaan pikimmiten.

Voisitteko korjata nämä piakkoin, kiitos.
Joakim Liukkonen Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei Joakim!

    Ikävä kyllä liikkeestä ei ole mahdollista saada varakuulokkeita, joten tässä tapauksessa on vain odotettava että kuulokkeet saapuvat huollosta.

    Pahoittelut, että liittymätyypin vaihdossa on sattunut virhe! Otathan yhteyttä suoraan asiakaspalveluumme numerossa 044 144 044 jossa voidaan tutkia tätä tarkemmin. Virhe saadaan kyllä varmasti korjattua, joten ei hätää!
    DNA Ilkka palveluasiantuntija

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.