Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

Uusi Samsung S9 puhelin yhteyspätkii

Moi,

Ostin juuri uuden Galaxy S9:än. Kaikki toimii hyvin paitsi puhelut. Puheluiden aikana tulee aika ajoin noin 3-5sekunnin täysi katkos että vastapuoli ei kuule minua ja minä en toista osapuolta. Olen ottanut sekä bluetoothin että wlan yhteyden pois jos ne olisivat olleet syypäät mutta ei. Kokeilin myös kotona, töissä, kävellessä. Joskus väli katkosten välillä on pitkä, joskus lyhyempi mutta se on olemassa paikasta riippumatta.

Mikä mahdollinen asetus voisi vielä häiritä yhteyttä vai onko nyt vain edessä luurin vaihto?

T:A

Kommentit

  • Moikka Aleksi!

    Ainakaan kyseisestä puhelimesta ei ole tullut muita ilmoituksia pätkivistä puheluista joten asiaa olisi syytä tutkia, kyse voi myös vain olla vaihdon yhteydessä vioittuneesta SIM-kortista.

    Olethan yhteydessä meidän maksuttomaan vikanumeroon p.0800 300 500 niin selvitämme vikaa tarkemmin liittymältäsi
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Sama ongelma itsellä. Puhelimena Galaxy S9+ ja pätkii puheluita todella ärsyttävästi. Onko vika selvinnyt?
  • Moi, mulla tämä sama vika. Pari päivää ollut nyt puhelin käytössä.
  • Täysin sama vika omassa Samsung S9 puhelimessa. Ennen puhelimenvaihtoa ei mitään ongelmia ollut.
  • Uusi kortti ja uusi s9. Ja pätkii jokaisen puhelun aikana muutaman kerran. Alkaa olla hermo vähän pinnassa.
  • Minulla alkoivat pätkimiset eilen(11.4). Toistuu joka puhelulla ja juurikin tuon 3-5 sekintia. Puhelin bootattu mutta ei apua. Samsungin omalla foorumilla tätä herjataan aika paljon.
  • Olettehan kaikista yhteysongelmista tai puheluiden katkeiluista yhteydessä meidän maksuttomaan vikanumeroon p.0800 300 500. Tätä kautta emme pysty asian kanssa auttamaan ja mahdolliset ongelmat voivat johtua pelkästä liittymästä, puhelimen toiminnassa ei ole havaittu yleistä vikaa.

    Puheluiden katkeamisen kanssa olisi syytä myös ottaa ylös ongelmallisten puheluiden ajat, nämä voivat olla korkeintaan 2 vuorokautta vanhoja jotta tietojen tutkiminen on mahdollista.
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Mulla sama ongelma ja kyseinen ongelma on samsungilla tiedossa ja korjausta on kuulemma tulossa.

    Mulla on myös seuraavanlainen ongelma:

    https://www.sammobile.com/news/some-galaxy-s9-displays-suffer-black-crush-color-banding-issues

    Mulla puhelimena S9+ ja 14pvä palautusaika on jo ummessa, kysyin DNA:lta asiasta ja ainoastaan olis huolto mahdollista. Tummia videoita on mahdoton kattoo pimeessä koska mustasta tulee karseeta pikselimössöö. Kaduttaa koko puhelimen osto, haluisin perua kaupan tai edes saada uuden puhelimen tilalle. Mun edellises S8+ puhelimes ei ollu tätä ongelmaa.

    Asiasta enemmän:

    https://forum.xda-developers.com/galaxy-s9-plus/help/colour-blending-blacks-problem-t3765385

    Kävin turussa JAK kamera liikkees mis on samsungin huolto ja he lupas olla samsungiin yhteydes ja ilmottaa mulle, mitään ei ole kuulunut. Haluisin todella kovasti uuden S9+ tilalle, mutta tuskin see uusi laite mitään ratkasee (see tulee ilmi ylläolevasta foorumi postauksista).

    En voi antaa puhelinta huoltoon koska maksan silly laskut ja haen työpaikkoja, eikö DNA voisi laittaa uuden puhelimen postissa ja sitten voisin viallisen DNA:lle?
  • Hei Toni!

    Emme valitettavasti voi tehdä laitevaihtoja postitse, sillä nämä tehdään huoltoliikkeen toimesta laitteen huollon yhteydessä. Mikäli laitteessa on vikaa, tulee tuo viedä huoltoon lähimmän DNA Kaupan kautta
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Puhelin ollut käytössä nyt pari viikkoa. Puhelut katkeilee tai kuuluvuus pätkii. Todella ärsyttävää. Edellinen Samsung oli huollossa kolme kertaa ennen kuin vaihtoivat uuteen. Taasko edessä sama rumba ja ravaaminen luurin kanssa ja viikkojen odottelu. Ensimmäisen kolmen kuukauden aikana puhelin oli enemmän huollossa kuin käytössä.  Matkapuhelin kaupoissa pitäisi olla oikeus purkaa kauppa jos ongelmia ilmenee.
  • Ihan sama ongelma, puhelin katkoo puheluita!
  • Minulla myös uusi Samsung 9+ ja pätkii todella pahasti. Toinen puhelin nyt käytössä , ekasta peruin kaupat. Aattelin vielä testata , muuten tykkään mallista. Käytetty huollossa , ei mitään apua. Luovun taas tästäkin , kokeilen jotakin muuta. Ihmetten ettei Samsung tee mitään , kuulemma yleinen vika !!!

  • Moi.

    Mulla oli tää sama vika ja nyt kahden viimeisen päivityksen jälkeen pätkiminen poistunut ja toimii kuin unelma. Päivitykset olivat nimenomaan puhelujen vakauttamiseen.
  • Juu niin poistui minullakin toisen päivityksen jälkeen. Vielä kun sais tuon bixbyn pois käytöstä niin olisi oikeasti hyvä puhelin.

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.