Uusi sim-kortti

Hei.
Ostin sim-kortin. Laitoin sen puhelimeeni ja sitten sain viestin DNA:lta, mutta en saa yhteyttä keneenkään, eivätkä he saa minuun yhteyttä. Olen käynnistänyt puhelimeni uudelleen useita kertoja, mutta se ei auta. Mikä voisi olla ongelmana?
Ostosta on kulunut 2 päivää

Tanja

Kommentit

  • Jos kyseessä on numeronsiirto toiselta operaattorilta, käytä vanhan operaattorin korttia kunnes se lakkaa toimimasta. Numeronsiirrossa kestää viikon tilauksen aktivoinnista ja saat tarkemman siirtoajan tekstiviestillä.

    Mikäli kyseessä on uusi numero, vaikuttaa siltä että kortissa on vikaa. Tästä olisi syytä olla yhteydessä asiakaspalveluun p.044 144 044, Oma DNA sovelluksen viestien kautta tai voit asioida DNA Kaupassa
    DNA Iiro palveluasiantuntija

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.