Uusi sim-kortti
Hei.
Ostin sim-kortin. Laitoin sen puhelimeeni ja sitten sain viestin DNA:lta, mutta en saa yhteyttä keneenkään, eivätkä he saa minuun yhteyttä. Olen käynnistänyt puhelimeni uudelleen useita kertoja, mutta se ei auta. Mikä voisi olla ongelmana?
Ostosta on kulunut 2 päivää
Ostin sim-kortin. Laitoin sen puhelimeeni ja sitten sain viestin DNA:lta, mutta en saa yhteyttä keneenkään, eivätkä he saa minuun yhteyttä. Olen käynnistänyt puhelimeni uudelleen useita kertoja, mutta se ei auta. Mikä voisi olla ongelmana?
Ostosta on kulunut 2 päivää
Seuraa viestiä
1
seuraajaa
Mikäli kyseessä on uusi numero, vaikuttaa siltä että kortissa on vikaa. Tästä olisi syytä olla yhteydessä asiakaspalveluun p.044 144 044, Oma DNA sovelluksen viestien kautta tai voit asioida DNA Kaupassa