Väärin maksettua laskua

Olen vahingossa maksanut Otavamedialle tarkoitetun laskun 36 euroa DNA:n Nordean tilille jo 1.2.2022. Meillä on 2 avointa laskua DNA Welholle, toinen 8.2. erääntynyt. Maksamani summa ei siis kuitenkaan ole mennyt siellä olevien laskujemme maksuun vaan seisoo jossain muualla DNA:lla?
Ari Lahtinen

Kommentit

  • Hei Ari!

    Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme niin tuo ylimääräinen suoritus saadaan kohdistettua laskuille. Kiitos!

    www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Ilkka palveluasiantuntija
  • Hei !
    En ole DNA:n asiakas, mutta minulta on peritty 27.4.2022 summa 30,39€.
    Lakon vuoksi teihin ei saa yhteyttä, toivon että otatte minuun yhteyttä pikaisesti asian selvittämiseksi.
    Erkki
  • ICT -alan lakon vuoksi tarjoamma vain rajoitettua palvelua. Voit olla yhteydessä numeroon 0800 300 500 ja tiedustella onnistuisiko laskuasian selvittäminen sitä kautta. Vaihtoehtoisesti tulisi odottaa, että lakko tulee päätökseensä ja asiakaspalvelu palvelee taas normaalisti.
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Hei, olen Ritva Paasi-Eskelinen Oulusta ja olen maksanut vahingossa huhtikuussa erääntyvän laskun väärälle tilille, mikä on  tarkoitettu summalle 9,90. Miten tämä erotuksen palautus onnistuu?

    Yst. terveisin

    Ritva Paasi-Eskelinen
  • Kiitos viestini vastaanotosta, saanko palautusta liikaa maksetusta laskusta?
    Ritva Paasi-Eskelinen
  • Hei Ritva!

    Huomioithan, että DNA:n tukisivusto on julkinen keskustelupalsta ja kuka tahansa voi lukea viestisi. Älä siis julkaise yhteys- tai asiakastietojasi sillä näitä voidaan käyttää väärin.

    Otathan tässä tapauksessa yhteyttä suoraan asiakaspalveluumme numerossa 044 144 044 jonka kautta asia voidaan hoitaa kuntoon. Kiitos!
    DNA Ilkka palveluasiantuntija

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.