Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

Valtakirja liittymämuutoksia varten

DNA Äly-, DNA Rajaton- ja DNA Veppi -liittymien osalta voit valtuuttaa toisen henkilön hoitamaan omistamiesi liittymien asioita suoraan Minun palvelussani osoitteessa https://minunpalveluni.dna.fi

Kirjauduttuasi Minun palveluuni, klikkaa Mobiilipalvelut -laatikon alta löytyvää Siirry palveluiden hallintaan -linkkiä.

 Valtakirjan lisääminen onnistuu heti tämän jälkeen Omat tiedot -sivun alalaidasta kohdasta Valtakirjat.

Muita tilanteita varten voit täyttää oheisen valtakirjan ja toimittaa sen joko skannattuna osoitteeseen palvelu@dna.fi, lähimpään DNA Kauppaan tai postitse osoitteeseen DNA Oyj / Asiakaspalvelu, PL 100, 01044 DNA.

Liitetty tiedosto

Kommentit

  • Tämä kommentti siirettiin erilliseen viestiin._

  • Hei,

    Minulla on sopimus numero xx, Ulla Väistö, liikkuva laajakaista L xx.

    Haluan irtisanoa sopimukseni. Käykö se tällä viestillä?

    Edit: Poistettu asiakastietoja. // DNA Ida S

  • Hei Ulla!

    Tämä tukisivustomme on julkinen keskustelupalsta, joten tätä kautta emme valitettavasti pysty asiakastietojasi käsittelemään tai irtisanomista tekemään. Olethan asiasta yhtetydessä asiakaspalveluumme joko yksityisviestillä Facebookissa, soittamalla numeroon 044 144 044 tai osoitteesta https://www.dna.fi/yhteystiedot löytyvällä sähköisellä yhteydenottolomakkeella. Palvelemme arkisin klo 8 - 18 ja lauantaisin 9 - 16.30.

    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Käykö tuo ensimmäisen viestin liitteenä oleva valtakirja myös laajakaista- ja TV-palveluiden hoitoon? Tuossa kun nimittäin lukee DNA Oy ja laskulla taas DNA Welho Oy. Samaa puulaakia, mutta kuitenkin eri, omine ”asiakkuuksineen” jne.

  • Hei Marko!

    Tämä ketjun ensimmäisestä viestistä löytyvä valtakirja käy kaikkien DNA-asiakkuuksien hoitamiseen, riippumatta siitä onko laskulla vielä tieto DNA Welhosta.

    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Selvä, kiitos.

  • Liittymäni on isäni nimellä , voinko käydä itse vaihtamassa sim-kortin liikkeessä ?

  • Hei Roosa,

    vain liittymän omistaja voi vaihtaa liittymälle uuden SIM-kortin.

    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Jos valtakirja tehdään oman numeron siirtämiseksi yritykselle, niin mitä laitetaan 'valtuutetun nimi' ja 'hetu' kohtiin?

  • Hei Mikko!

    Jos kyseessä on valtakirja numeronluovutuksesta kuluttaja-asiakkaalta yritykselle niin tulee valtuutetun nimi ja henkilötunnus kohtiin kirjata siis yrityksen nimi ja y-tunnus.

    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Hei,

    Millainen valtakirja tarvitaan, kun isä haluaa siirtää liittymän täysi-ikäisen tyttärensä nimiin?
    Tytär on ollutkin numeron ja liittymän käyttäjä.

    Kiitos nopeasta vastauksesta!

  • Hei Jaana!

    Kuten aloitusviestissä on kerrottu, niin valtuutus onnistuu suoraan Minun palveluni kautta jos kyse on DNA Äly-, DNA Rajaton- ja DNA Veppi -liittymista. Muissa tapauksissa viestissä on liitteenä valtakirja jota voi käyttää.

    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Niin...siis millainen valtakirja tarvitaan, kun isän nimissä oleva liittymä siirretään täysi-ikäisen tyttären nimiin, joka on ollutkin numeron ja liittymän käyttäjä?

    Kiitos nopeasta vastauksesta!

  • Liite puuttui smile

  • Valtakirjasta pitää selvitä valtuuttajan ja valtuutettavan nimi, henkilötunnus, valtuuttajan yhteysnumero, päiväys, sekä mihin valtakirja on tarkoitettu. Aloitusviestissä on linkki tuohon valtakirjaan. Saat ladattua sen myös tästä.

    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Hei "Sini"-nimellä esiintyvä asiakaspalvelija,

    yritin lisätä valtakirjan, mutta sepä ei onnistu, kuten jo aikaisemmassa viestissäni totesin. Nettisivuillanne todetaan, että valtakirjan voi lisätä heti kirjautumissivujen alalaidasta, siellä ei kuitenkaan ole tällaista mahdollisuutta. Siellä ei ole kohtaa "valtakirjan lisääminen" vaikka kuinka etsisi. Jospa hiukan skarppaisitte - ja rupeaisitte käyttämään oikeaa nimeänne asiakaspalvelutehtävissänne.

    "Omistaja ei ole valtuuttanut sinua, joten tämä asia ei etene" kirjoitatte tylysti, mikä sanavalinta ei sovi ensinnäkään asiakaspalveluun. Siksi toisekseen, valtuuttajanihan on nimenomaisesti tehnyt niin, jopa puhelimitse ollessani hänen vieressään, kun hän ensin antoi asiakaspalveluunne tiedot numerosta, joka piti alun perin siirtämän, ja sitten puhelimen minulle, jotta jatkaisin asiointia asiakaspalvelussanne hänen puolestaan. Ei kai joka ainut kerta tarvitse meidän istua vierekkäin, ja hänen antaa samaa lupaa samaan asiaan aina uudelleen ja uudelleen.

  • Hei "Sini"!

    Valtakirjan lisäämisen ohjeita on nyt tarkennettu. Sisäänkirjautumisen jälkeen tulee siirtyä palveluiden hallintaan ja linkki valtakirjan lisäämiseen löytyy tämän jälkeen sivun alalaidatsa. Toivottavasti saatte nyt valtuutuksen hoidettua näillä ohjeilla.

    Kaikki asiakapalvelijamme käyttävät työssään omia nimiään. Pahoitteluni, mikäli tämän suhteen on ollut jotakin epäselvyyttä.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Vaan kun ei löydy, olen etsinyt sitä ensin itsenäisesti, eikä löytynyt, sitten vastaanottanut ohjeistuksenne, eikä löytynyt, ja nyt vielä tämän viestinne, mutta siltikään ei löydy kohtaa, jossa olisi linkki valtakirjan lisäämiseen sivun alalaidassa. Sellaista ei yksinkertaisesti ole näkymässäni.

    En siis saa asiaa hoidettua näilläkään ohjeilla, mutta ei hätää, emme ole enää vaihtamassa liittymää teille.:)
  • Sama ongelma kuin edellisessä, asiakaspalvelusta pyydetään lisäämään valtakirja että tytär voi hoitaa asioita, mutta MISTÄÄN ei löydy sellaista linkkiä. Voisitteko ystävällisesti tarkistaa ohjeistuksen vielä kertaalleen.
    valtakirja
  • Ohje on nyt päivitetty.

    Kirjauduttuasi Minun palveluuni, klikkaa Mobiilipalvelut -laatikon alta löytyvää Siirry palveluiden hallintaan -linkkiä.

     Valtakirjan lisääminen onnistuu heti tämän jälkeen Omat tiedot -sivun alalaidasta kohdasta Valtakirjat.

    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Ei minullakaan näy tuo valtakirja-kohta ollenkaan omissa tiedoissa eikä missään muullakaan sivulla alalaidassa, missä vika?! Yritämme siis saada isäni tv-palveluita (netti- ja viihdepalvelut) valtuutettua, jotta minä voin hoitaa niitä, koska isäni ei osaa. Valtakirja-kohtaa ei vain löydy Omat tiedot-sivulta.
    Saara
  • Hei Saara!

    Mikäli valtakirjan lisääminen ei onnistu itsepalvelussa, voit lähettää sen myös sähköisen yhteydenottolomakkeen kautta täällä.
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Miten DNA puhelin liittymä muutetaan toisenlaiseksi, muistisairaalla isälläni on dna super äly 1M 350. Helvempiakin liittymiä dna:lla näkyy olevan, harmi että jokaiseen on dumpattu data mukaan vanha ihminen ei sellaista tarvitse.
    Joten vaihtohomma jää sittten minun tehtäväksi.

    ilmeisesti siinä tarvitaan valtakirja valtakirja_FIN.pdf joka pitää lähettää jonnekin.
    melko hankalaksi tämä on tehty. Joten yksityiskohtaiset ohjeet olisi paikallaan.
    kiitos.
    Keijo
  • Netissä tai DNA:n asiakaspalvelussahan asiat hoituu.(Minun palveluni)
    tapio kinnaslampi
  • Ei osaa isä käyttää tietokonetta.eikä tunnuksista ole tietoa.(minun palveluni) on henkilökohtainen käsittääkseni.Omat tunnukset on mutta ei niillä toisen liittymää voi muuttaa.Lähimpään dna asiointi pisteeseen on vissiin 50km,...hienoo@#%&##
    Keijo
  • Puhelin on keksitty jo,ja numerot löytyy vaikka laskusta!
    tapio kinnaslampi
  • Hei Keijo!

    Kuten Tapio jo ohjeistikin, onnistuu liittymätyypin päivittäminen joko liittymän omistajan omilla tunnuksilla Minun palvelussani tai asiakaspalvelun kautta eli näppärimmin soittamalla numeroon 044 144 044. Mikäli sinä haluat hoitaa asiaa liittymän omistajan puolesta, tarvitaan valtakirja, jonka voit toimittaa meille tämän viestiketjun ohjeiden mukaisesti.
    DNA Ida S palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.