Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

Verkkokaupan tilaus

Tilasin perjantai iltana  samsung A8 puhelimen verkkokaupasta ,mutta en ole saanut siitä mitään tilausvahvistusta, haluaisin tietää onko tilaukseni mennyt läpi vai menikö siinä joku pieleen. Pitääkö tilaus uusiksi jos se ei ole mennyt läpi?
Ettei tule kahta puhelinta jos teen uuden tilauksen.
Rane Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei Rane!

    Onko tilauvahvistus jo saapunut perille? Oletko tarkistanut, ettei vahvistus ole esimerkiksi epähuomiossa joutunut roskakoriin?

    Tilausvahvistuksen pitäisi lähteä automaattisesti muutaman minuutin kuluessa tilauksen tekemisestä. Voimme vielä varmistaa tilanteen, kun olet yhteydessä asiakaspalveluumme numeroon 044 144 044.
    DNA Ida S palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.