Verkkotallennus ei onnistu

Miksi verkkotallennus ei onnistu vaikka sen pitäisi sisältyä hubin tilaukseen? Ostin DNA TV hubin 22.1 ja kytkin sen eilen kaapeliverkkoon ja modemiin. Kanavien katselu onnistuu mutta tallennusyrityksissä tulee vastaus "Verkkotallennus ei ole mahdollista".
Paavo Turakainen Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei Paavo!

    Pirautatko vikapalveluumme numeroon 0800 300 500, niin tutkitaan tarkemmin mikä tässä oikein on vialla. Kiitos!
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • "Verkkotallennus ei ole mahdollista" tulee useaan kertaan ja ainoa mikä sen hetkellisesti korjaa, on käyttää virtakaapeli irti seinästä. Saattaapi sen jälkiin hetken, jopa tunnin ajan toimia.
    Ylermi
  • Kappas vaan, tuli minullekin tämä vika. Jos yrittää laittaa jotain verkkoon tallentumaan, niin tulee tuo sama ilmoitus. Vanhoja tallenteita pystyy katsomaan, mutta ei poistamaan. Onko tuo saatu soittelemalla kuntoon vai onko tämä taas joku uusi "ominaisuus"?
    Matti
  • Pitkien puhelinsoittojen jälkeen dnan opas pyysi poistamaan ethernet-kaapelin kokonaan ja homma alkoi toimia.
    Paavo Turakainen
  • Uskomatonta että maksetulla verkkotallennuksella kelaaminen ei onnistu ninkuin pitäisi. Koitin juuri ja monta kertaa aikaisemmimkin kelata mainosten ohi.. eipä juuri onnistu. kaikki kelaus menee suoraan mainoksiin ja ohjelman katsominen vaikeaa.. mistä tästä palvelusta maksetaan.. mainoksista?
    Marko
  • KAnnattaa katsoa niiden mainosten välistä, sieltä voi löytyä haluttu ohjelma 😀
    JJJ

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.