Viaplay ja teksitysongelma Hubissa

Hubin Viaplayssa ei toimi suomenkielinen tekstitys. Voisitteko korjata asian mahdollisimman pikaisesti?
Eilen vielä tekstitykset olivat suomenkieliset.
Ongelma nimenomaisesti Hubin puolella.
Näytä paras vastaus

Kommentit

  • Taas täytyy kysyä miten DNA olisi tuollaisen toiminnon voinut rikkoa? Onko sovellus päivittynyt tänään kenties?

    Mulla on vanha versio hubilla, jota eilen katsoin, katson illalla vieläkö toimii kunnolla.

    Jos sovelluksessa vika, eipä DNA sille mitään voi tehdä. (Viaplayn vialta se kuulostaa ainakin).
    JJJ
  • Vika on siis tuolla Hubin puolella, Applen sovelluksissa Viaplaylla tekstitykset toimii, samoin PC:llä.
    jaazaa
  • Hubin puolella, eli Android TV-sovelluksessa (jos toisella laitteella toimisi jossa sama sovellus, on vika ehdottomasti hubissa). No kokeilin kuitenkin vanhemmalla versiolla ja ja sillä ainakin parissa testi pätkässä toimi tekstit oikein. Edellinen päivitys tullut 4.3 ja siihen en ole vielä päivittänyt.

    Voit kokeilla normi "poista sovelluksen tiedot" ja "välimuisti" ratkaisua jos auttaisi, ellei tuossa sovelluksessa sitten ole vika.
    JJJ
  • Asia selvisi DNA asiakaspalvelun kautta, että samaista ongelmaa on havaittu myös muissa laitteissa. Sain myös ohjeen asiakaspalvelulta että jos tekstitys ei toimi, avataan suoratoistopalvelu ja joku tv-sarja, painetaan kauko-ohjaimesta ok näppäintä, sitten alta alimmaista "lokerikkoa" ja sitten voi valita itselleen sopivat asetukset. Tämä ohjeena jos jollain muullakin vastaavaa tekstitysongelmaa esiintyy.
    jaazaa
  • Niin siis, tekstityksenhän joutuu usein laittamaan päälle ja toisaalta kotimaisista ohjelmista poistamaan käytöstä Viaplaystä (myös mobiili Androidilla ainakin.).
    Oletin että tuo on tehty ja silti ei tule tekstitystä 😀

    No hyvä että selvisi.
    JJJ
  • Miksiköhän DNA asiakaspalvelu ei vastaa näihin viesteihin täällä? Asiakkaat joutuvat neuvomaan toisiaan. Aika ylimielistä maksavia asiakkaita kohtaan?
    Salmari
  • Hei Salmari!

    Tukifoorumi on tarkoitettu yhtä lailla asikkaiden väliseen keskusteluun ja vertaistukeen kuin DNA:lle esitettyihin kysymyksiinkin. Seuraamme jokaista täällä käytävää keskustelua ja osallistumme näihin tilanteen mukaan. Muiden asiakkaiden apu ja vertaistuki on keskeisemmässä roolissa esimeriksi sellaisten kysymysten kohdalla, jotka menevät asiakaspalvelun varsinaisen palvelurajauksen ulkopuolelle. Tässä tilanteessa apu ongelmaan oli jo ehtinyt löytyä asiakaspalvelun puolelta ja aktiivisen keskustelijan ansiosta vinkit ovat tukifoorumilla myös muiden käyttäjien apuna. 


    DNA Ida S palveluasiantuntija
  • Kyllä, DNA:n Ida on oikeassa. Asiakaspalvelu otti hyvin asian hoitaakseen, näki vaivaa ja ratkaisi ongelman.
    jaazaa
  • Tässä ei ole ollut edes mitään vikaa sovelluksessa. Ongelma on ollut ettei käyttäjä ole osannut käyttää sovellusta.

    Sovellusten käytön opastus ei taida kuulua DNA:lle, eikä ne sitä normaalisti osaa edes tehdä.
    Pena

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.