Viaplay sovellus


Viaplay sovelluksen kanssa on paljon ongelmia. Se pätkii koko ajan. Ilmoittaa, että jokin meni pieleen ja jää jumiin. Vaatii sisäänkirjautumisen koodia koko ajan. Mikähän vikana?

Kommentit

  • Hubilla?

    Tehnyt tuota uusimmalla päivityksellä itselläkin. sitä ennen toimi ihan ok.

    Kaatuu koko sovellus usein ja tuo jatkuva sisäänkirjautuminen rupeaa ottamaan kupoliin. DNA tälle tosin mitään voi varmaan tehdä...
    JJJ
  • DNA TV hubilla siis käytössä.
    Juha
  • Minulla on myös samaa ongelmaa hubin sovelluksen kanssa. Kännykästä castattuna toimii paremmin.
    Jussi
  • Joku mennyt pieleen tuossa Viaplayn Android TV versiossa viime päivityksessä. Joku voisi kokeilla onko sama ongelma muilla android tv laitteilla, niin saisi varmuuden.
    JJJ
  • Yritin kirjoittaa tästä viestin asiakaspalveluunne, mutta eihän siitäkään helvetti mitään tullut. "Viestin lähetys epäonnistui" kertoo minunpalveluni. ja viesti katosi.

    Ei ole mitään tietoa tullut onko vika Viaplayllä vai hubissa? Viaplay käynnistyy lisäksi ruotsiksi välillä ja toisto katkeaa viimeistään 5-10 minuutin kuluttua aloituksesta toistovirheeseen ja pari tälläistä, niin koko sovelluskaatuu niin että palaa Androidin alkuun. Eikä muista kohtaa jossa oltiin menossa tietenkään, vaan leffa kelattava oikeaan kohtaan.

    Lisäksi tuo alituinen sisäänkirjautuminen on perseestä.

    Tänne taitaa olla edelleen ihan saakelin se ja sama raportoida ongelmia kun ei niihin mitään reagoida, MIKSI?
    JJJ
  • Hei JJJ!

    Ainakaan mitään yleistä vikaa ei tällä hetkellä ole tiedossa Minun palvelussani ja täällä onnistuu normaalisti viestin lähettäminen. Tuossa on nyt luultavasti ollut jokin tilapäinen häiriö kyseessä. Mikäli viestin lähettäminen ei edelleenkään onnistu, niin kannattaa kokeilla toisella selaimella.

    Viaplay on päivittynyt Hubille ja tämän seurauksena on ilmennyt ongelmia. Sovellus siis kirjautuu tällä hetkellä itsestään ulos, ohjelmat eivät aina käynnisty kuvakkeista sekä ohjelman päättymisen jälkeen seuraavan jakson katselu ei toimi tai sarjasta käynnistyy sattuman varainen jakso.

    Nämä tullaan korjaamaan seuraavassa päivityksessä kuntoon. Ikävä kyllä päivityksen julkaisuaikataulusta ei tällä hetkellä ole vielä tarkempaa tietoa. Muiden Viaplayn ongelmien suhteen kannattaa olla yhteydessä suoraan Viaplayn asiakaspalveluun joka pystyy selvittämään tilannetta tarkemmin.

    Pahoittelut koituneesta haitasta!
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Minunpalvelussa on sellainen yleinen vika, että vaatii aina välillä evästeiden poiston, kun muuten jumittelee. Tämä siis Chromella ja selaimella joka on käytönnössä aina auki. Nytkin viesti lähti sieltä, kun evästeet poisti ja kirjautui uudelleen sisään. Muut palvelut ei tälläistä tarvi, joten kyllä siellä on jotain ryssitty koodissa DNA:n puolelta, välillä aukeaa tekstimuodossa koko Minunpalvelu ja grafiikat tulee vasta evästeiden poistolla ja uudella kirjautumisella.

    Vähän on myös vaikeaa aina tuo kenen vastuulla on mikäkin asia. Ymmärrän että DNA ei voi Viaplayn Android TV sovellukseen vaikuttaa, mutta toisaalta jos DNA myy omaa laitettaan ja siihen Viaplay kanavapakettia/sovelluksen oikeuksia, niin hyvin pitkälti DNA saa myös olla yhteydessä Viaplayhin, jos se ei syystä tai toisesta toimi, asiakas luonnollisesti ottaa myyjään yhteyttä. Onhan myyjä velvollinen hoitamaan takuuasiatkin myymästään tuotteesta, vaikkei se myyjän vika olisikaan, ettei joku toimi... Joku vastuu sillä välittäjälläkin pitää olla, muukin kuin rahan kerääminen välistä.

    Sovelluksen tietojen poistaminen (ja välimuisti meni samalla). Auttoi sen verran, että elokuvan pystyi katsomaan sovelluksella pätkimättä, mutta seuraavaa selatessa kaatui taas koko roska ja kirjaumisongelma onkin jo onneksi siellä tiedossa...
    JJJ
  • Joo ei toimi viaplay. Aivan paska. Alat kahtoon elokuvaa, niin valittaa "jotain meni pieleen". Menee hermot. Ei tämmösestä kyllä voi veloittaa. Ja juu ei oo DNAn vika. Mutta viaplayn täytyy hyvittää tämä asiakkaille.
    Todella turhautunut
  • Viaplaystä on tullut uusi versio. En ole vielä testannut.
    JJJ
  • Nyt muutaman elokuvan katselleena, näyttäisi toimivan hyvin uusi versio.

    Hubi ei vaan taida osata DD+ ääniä, kun näyttäisi sellaiset olevan osassa leffoja ainakin, mutta vahvistin näyttää perus 5.1 Dolby Digitalia. (Chromecastilla toimi joskus DD+ Viaplayssä)
    JJJ
  • Ai onko päivitys tullut dna hub boksille?
    Todella turhautunut
  • Android TV:lle on tullut, eli myös hubille voi uuden ladata.
    JJJ
  • Ok kiitos sinulle JJJ
    Todella turhautunut
  • Mikä on se uusin versionumero mikä toimii?
    Juha
  • Mulla on hubissa Viaplaysta versio 4.3 (päivitetty 31.7.2020) ja siinä tuntuisi kaikki toimivan ok.
    Jussi

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.