Viikon viive viankorjauksessa
Kontaktoin toimimattomasta DNA-kaapelimodeemiyhteydestä ensimmäisen kerran 1.3..2023
Nyt on kulunut seitsemän (7) päivää, eikä vikaa ole vieläkään saatu korjattua.
Soitin teille 6.3 aamulla n. 8.30 ja tuolloin selitys oli, että minun profiili on kadonnut jonkun migraation tms. toimenpiteen yhteydessä. Samalla arvio oli, että kaapelimodeemiliittymäni tulee kuntoon muutaman tunnin sisällä.
Minuun oltiin 6.3 myös n. klo 13.00 puhelimitse teiltä yhteydessä (eri hlö).
Tuolloin selvisi, että asiassa meneekin pidempään, on kuulemma jonoa...
Tänään 7.3 s-postitiedusteluuni pahoiteltiin: "Valitettavasti viankorjausta ei voi kiirehtiä enempää ja sinuun ollaan heti yhteydessä kun ongelma on korjattu."
Kannattaisiko DNA:n tarkastella resurssointia kun tunnistetun vian korjausjonot ovat yhden viikon luokkaa.
Nyt on kulunut seitsemän (7) päivää, eikä vikaa ole vieläkään saatu korjattua.
Soitin teille 6.3 aamulla n. 8.30 ja tuolloin selitys oli, että minun profiili on kadonnut jonkun migraation tms. toimenpiteen yhteydessä. Samalla arvio oli, että kaapelimodeemiliittymäni tulee kuntoon muutaman tunnin sisällä.
Minuun oltiin 6.3 myös n. klo 13.00 puhelimitse teiltä yhteydessä (eri hlö).
Tuolloin selvisi, että asiassa meneekin pidempään, on kuulemma jonoa...
Tänään 7.3 s-postitiedusteluuni pahoiteltiin: "Valitettavasti viankorjausta ei voi kiirehtiä enempää ja sinuun ollaan heti yhteydessä kun ongelma on korjattu."
Kannattaisiko DNA:n tarkastella resurssointia kun tunnistetun vian korjausjonot ovat yhden viikon luokkaa.
Seuraa viestiä
2
seuraajaa
Kommentit