WA8021V5 katkoo yhteyttä

Tilasin sitten DNA:lta tuommoisen ulkoseinään kiinnitettävän ulkomokkulan sekä sisälle kaksi tukiasemaa. Pääpiirteittäin yhteys on parantunut, nyt kaistaa tulee n. 10 megan verran. Aikaisemin huideltiin n. 2-4 megan tietämillä. Nyt on tosin ollut ongelmaa johon en ole löytänyt selitystä ja apua. Huomasin ongelman ensin puhelimessa (OnePlus 7 Pro) ja nyt myöhemmin televisiossa (Samsung smart tv). Ensin luuri alkoi katkomaan yhteyttä jos olin wifi-verkossa. Wifi kuvake hävisi näytön yläosasta tämän tästä ja näyttöön tuli ilmoitus "olet offline tilassa". Sitten taas Hetken päästä wifi-kuvake palasi ja yhteys pelasi hetken aikaa. Nyt samaiseen verkkoon kytketty Samsungin tv hukkaa nettiyhteyden. Herjaa verkko-ongelmaa ja verkko ei ole käytettävissä. Tv:n asetuksista kun katsoo, niin siellä lukee että IP-osoitteen automaattinen määritys epäonnistui. Mitä tämä tarkoittaa? Yhteys palautuu hetkeksi ja taas menee poikki. Jos laitan verkkokaapelin kiinni alakerrassa olevaan Mesh-purkkiin niin yhteydessä ei ole ongelmaa...toistaiseksi. Osaisiko joku viisaampi auttaa tässä? Ja niin, läppärillä ei tätä ongelmaa ole ollut vaikka on samassa verkossa.

Kommentit

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.