Siirry uusimpaan kommenttiin
Tämä viesti on vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Webmail.welho.com - käyttövaroitus - suojausvarmenteessa on ongelma

Webmail.welho.com:iin ei pysty kirjautumaan. Kaikki sovellukset (mm. Firefox, Google Chrome, sekä Internet Explorer) varoittavat, että tämän sivuston suojausvarmenteessa on ongelma; yhteys ei ole suojattu; yhteyden turvallisuutta ei pystytä varmistamaan. Tällaiset varoitukset näkyy eilisillasta siis 21.10.2015

Kommentit

  • Hei Nina, kyseessä tiedossa oleva häiriö ja tämä on korjauksessa.

  • Oho, oli päässyt sertifikaatti vanhenemaan. Hyvin dna:lla cert management hanskassa

  • Onko tietoa siitä, milloin häiriö saadaan korjattua?

  • Korjausaikataulu on avoinna, voit edelleen käyttää sähköpostia normaalisti menemällä suoralla osoitteella kirjautumissivulle: https://www2.dna.fi//webmail

    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Edelleen ilmoitus (Virhekoodi: ssl_error_bad_cert_domain), kun yritän kirjautua spostiini. Raija

  • Koettakaa nyt lopultakin saada tämä asia kuntoon, ongelman ilmestymisestä on kulunut jo yli neljä vuorokautta.

  • Niin justiinsa! Onhan tämä nyt aivan käsittämätöntä, ettei voi käyttää sähköpostiaan normaalisti..

  • Hei Raija, kertomasi virheilmoitus liittyy toiseen asiaan ja tähän vastasinkin sinulle jo omaan keskusteluusi.

  • Ihmeellistä että dna.lta ei saa minkäänlaista selitystä, ongelma vaan jatkuu ja jatkuu....
    marina

  • Hei marina lukin, kuten aiemmassa viestissä kerrotaan, sähköpostia voi käyttää normaalisti menemällä suoralla osoitteella kirjautumissivulle: https://www2.dna.fi//webmail

  • Tuolla toisellakaan osoitteella sähköpostia ei voi käyttää normaalisti. Uloskirjautuessa tulee edelleenkin varoitus siitä, että yhteys ei ole suojattu. Tällainen varoitus ei mielestäni kuulu normaaliin käyttöön.

  • Aivan totta, uloskirjautuessa tulee edelleenkin varoitus siitä, että yhteys ei ole suojattu. Onkohan niin, että spostiimme silloin ovat hyökkäysaltiit? Kohta on viikko. Missähän DNA:n vastuu siitä?

  • Aikaisemmin varoitusviesti tuli kun yritti poistu s-postista. Nyt EN ENÄÄ pääse ollenkaan eteenpäin. Varoitus tulee ja en pääse kirjautumaan. Harvinaisen iso ongelma, koska KAIKKI TÄRKEÄT asiat sähköpostikansioissa.

  • Tärkeitä viestejä (esim. työnhakuun liittyviä) ei tässä tilanteessa uskalla lähettää. Käyttö ei ole turvallista, jos uloskirjautuessa varoitetaan, ettei yhteys ole suojattu, vaikka tässä ketjussa mainittua linkkiä käyttäen sähköpostiin pääsisikin.

    Se mikä ihmetyttää on olematon tiedottaminen ja DNAn suhautuminen tähän ongelmaan. Ainakaan itse en ole huomannut asiasta mitään kaikille laajakaista-asiakkaille suunnattua tiedotetta (pahoittelen, jos olen väärässä). Palveluneuvojia en tietenkään syytä; heille on varmasti annettu tarkat ohjeet kertoa niin vähän kuin mahdollista.

  • Kokeilin salasanankin vaihtoa, joka mukamas onnistui. Sillä en kuitenkaan pääse postiini vaan vanhalla ja kaikki sama mitä edellä on kirjoitettu toistuu.

    Pitääkö siirtyä käyttämään kilpailevia sähköposteja. Suuri vaiva, kun welhon osoite on niin laajalle jaettu.

  • Onneksi vaihtoehtoja on. On myös kilpailevia laajakaistapalvelujen tarjoajia.

  • Helena Olet oikeassa ettei kuulu normaaliin käyttöön ja jos tulee tälläinen varoitus ei palvelua tulisi käyttää. Palveluntarjoajan tulisi korjata tälläinen välittömästi.

    En ymmärrä itse miten näin kauan kestää, uuden varmennuksen laittaminen on aika nopea prosessi eikä kovinkaan kallis operaattorille.

    Onneksi on saatavilla muitakin sähköpostilaatikoita jotka parempia kuin operaattorien tarjoamat. Näitä ovat suomalaisia myös sekä ilmaisisia saatavilla.

  • Hei Jonna,
    Väitit vastauksessasi minulle, että mainitsemani ongelma ei liittyisi tähän suojausvarmennekeskusteluun. Tässä nyt copypastettuna kokonaisuudessaan saamani ilmoitus. Ihmettelenkin väitettäsi siitä, että minulla olisi eri ongelma kuin muilla?? Tämä allaoleva ilmoitus on kopioitu tänään 30.10. sen jälkeen, kun olin sulkenut sähköpostini.

    Yhteys ei ole suojattu

    Firefox yritti muodostaa suojatun yhteyden sivustoon www.welho.fi, mutta yhteyden turvallisuutta ei pystytä varmistamaan.

    Yleensä muodostettaessa suojattua yhteyttä, sivustot lähettävät varmennetut identiteettitietonsa, jotta voimme olla varmoja, että tietoja siirretään oikean paikan kanssa. Tämän sivuston identiteettiä ei kuitenkaan voida varmentaa.
    Mitä minun pitäisi tehdä?

    Jos olet aikaisemmin saanut ongelmitta muodostettua suojatun yhteyden tähän sivustoon, tämä virhe voi olla merkkinä siitä, että jokin taho yrittää vilpillisesti tekeytyä täksi sivustoksi, jolloin sinun ei pitäisi jatkaa sivustolle.

    Sivuston www.welho.fi tietoturvavarmenne ei ole kelvollinen.

    Varmenne on kelvollinen vain palvelimille:
    *.dna.fi, dna.fi

    (Virhekoodi: ssl_error_bad_cert_domain)

    Jos ymmärrät tilanteen, voit asettaa sivuston identiteetin Firefoxin luottamien sivustojen listalle. Vaikka luotatkin sivustoon, tämä virhe voi olla merkkinä siitä, että jokin taho häiritsee verkkoyhteyttäsi.

    Älä lisää poikkeusta ellet tiedä hyvää syytä, miksi tällä sivustolla ei ole luotettuja identiteettitietoja.

  • Raija, tuo on täsmälleen sama ilmoitus, minkä minä saan eli ihmettelen minäkin saamaasi vastausta. Pääsen kylllä sähköpostiin täällä neuvottua "suoraa osoitetta" käyttäen, mutta uloskirjautuessa tulee tuo sama ilmoitus. On siis käytettävä sähköpostia niin vähän kuin mahdollista, koska tuollainen ilmoitus ei kuulu normaaliin käyttöön. Eikö ongelman korjausaikataulusta ole vieläkän mitään tietoa? Nyt on kulunut jo yhdeksän päivää.

  • Ongelmaa ei ole vieläkään korjattu. Tämä varoitusteksti tulee edelleen:

    Yhteys ei ole suojattu

    Firefox yritti muodostaa suojatun yhteyden sivustoon www.welho.fi, mutta yhteyden turvallisuutta ei pystytä varmistamaan.

    Yleensä muodostettaessa suojattua yhteyttä, sivustot lähettävät varmennetut identiteettitietonsa, jotta voimme olla varmoja, että tietoja siirretään oikean paikan kanssa. Tämän sivuston identiteettiä ei kuitenkaan voida varmentaa.
    Mitä minun pitäisi tehdä?

    Jos olet aikaisemmin saanut ongelmitta muodostettua suojatun yhteyden tähän sivustoon, tämä virhe voi olla merkkinä siitä, että jokin taho yrittää vilpillisesti tekeytyä täksi sivustoksi, jolloin sinun ei pitäisi jatkaa sivustolle.

  • Ei tosiaankaan ole korjattu. Vastaava varoitusteksti on tullut vastaan muillakin sivustoilla, mutta ongelma on ratkaistu nopeammin. Ja nyt on kyseessä operaattori.

    Onneksi matkapuhelinoperaattorini ei ole DNA (ja tuskin tulee koskaan olemaankaan.

  • Ajattelin laittaa Viestintävirastolle kyselyn tästä ongelmasta ja DNAn suhtautumisesta tai paremminkin suhtautumattomuudesta. Vai onko joku jo laittanut sinne viestiä. Ehkä myös tiedotusvälineet olisivat kiinnostuneet nimenomaan DNAn suhtautumisesta.

    Turha meidän on täällä keskenämme asiaa pohtia, kun se ei aiheuta mitään toimenpiteitä. Ei varmenteen saaminen kestä näin kauan, jos sitä todella on haettu.

  • Kiitos Raija! Tuo suhtautuminen tai ylimielisyys ja välinpitämättömyys tässä tosiaan on se mikä ihmetyttää.

  • Hyvä Raija, täysi tuki sinulle.

  • Kiitos kannustuksesta! 😀 Nyt on viestit lähtenyt sekä Viestintävirastoon että yhteen tiedotusvälineeseen. Katsotaan, mitä tapahtuu!

    Varmenteissa voi olla ongelmia ja inhimillisiä erehdyksiä sattua, mutta niistä voidaan reilusti informoida käyttäjiä ja pyytää myös anteeksi aiheutettua harmia. DNA ei näin ole toiminut vaan unohtanut kokonaan hyvät viestintätavat.

    Raija

  • Erinomaista, että joku tarttuu konkreettisesti tähän ongelmaan, joka selkeästi heijastaa dna:n piittaamattomuutta asiakkaistaan. Raijalle aplodit!

  • Löysin tällaisen tiedotteen:

    "dnainternet.net webmail-palvelussa oli huoltotöistä johtuvia häiriöitä
    28.10.2015

    ​dnainternet.net webmail-palvelussa oli huoltotöistä johtuvia häiriöitä 28.10.2015 klo 03.00-08.00 välisenä aikana, eikä palveluun päässyt kirjautumaan. Webmail-palvelu toimii jälleen normaalisti.

    Pahoittelemme huoltotöistä aiheutunutta häiriötä."

    Vai muka kunnossa? Tällainen varoitus tulee edelleen:

    "Yhteys ei ole suojattu

    Firefox yritti muodostaa suojatun yhteyden sivustoon www.welho.fi, mutta yhteyden turvallisuutta ei pystytä varmistamaan.

    Yleensä muodostettaessa suojattua yhteyttä, sivustot lähettävät varmennetut identiteettitietonsa, jotta voimme olla varmoja, että tietoja siirretään oikean paikan kanssa. Tämän sivuston identiteettiä ei kuitenkaan voida varmentaa.
    Mitä minun pitäisi tehdä?

    Jos olet aikaisemmin saanut ongelmitta muodostettua suojatun yhteyden tähän sivustoon, tämä virhe voi olla merkkinä siitä, että jokin taho yrittää vilpillisesti tekeytyä täksi sivustoksi, jolloin sinun ei pitäisi jatkaa sivustolle."

  • Raija, kiitos toimeliaisuudesta.

    Edelleenkin maanantaina 2.11. tulee em. Ilmoitukset. Ilmeiseti DNA yrittää toimimattomuudellaan saada vanhat welhon asiakkaat muuttamaan dnawebmailin asiakkaiksi, mutta hankalaa on kaikille tahoille ilmoittaa uusi sähköpostiosoite.

  • Toisessa, sensuroidussa keskusteluketjussa on tällainen viesti tältä aamulta:

    "Hei Mikko! Kyseinen vika on tiedossamme ja korjauksessa.

    Voit kokeilla kirjautua suoraan osoitteessa https://www2.dna.fi//webmail jolloin herjaa ei pitäisi tulla."
    DNA Ida T palveluneuvoja
    5 tuntia sitten

  • Kyllä tuo linkki tuo linkki toimii, mutta uloskirjautuessa tulee sama herja. Sitä paitsi ennen ei roskapostia tulllut; nyt sitä tulee.

    Häiriöiden esille tuomista siis sensuroidaan. Onpa outoa.

  • https://www2.dna.fi//webmail
    Henkilokunta on neuvonut tämä osoite 7 päivää sitten, ja se herjännyt koko ajan
    Vika on alkanut 21.10.2015

  • Sain Viestintävirastolta nopean vastauksen, vaikka olinkin unohtanut, että varmenteet myöntää Väestörekisterikeskus. Viestintäviraston Kyberturvallisuuskeskus oli kysynyt asiaa DNAlta ja saanut seuraavan vastauksen, joka tässä copypastettuna:

    "Tiedustelimme yhteydenottonne johdosta asiaa DNA:lta. Sen mukaan osoite www.welho.fi ei ole enää käytössä vaan sivusto sisältää uudelleenohjauksen sivustoon www.dna.fi. Welho Webmailiin kannattaakin kirjautua osoitteessa https://www.dna.fi/webmail."

    Meitähän on neuvottu kirjautumaan osoitteeseen https://www2.dna.fi/webmail kuten tuossa edellä mm. Mikko ja Nina kertovat ja itsekin olen saanut neuvon. Nyt kuitenkin DNAlta on Viestintävirastoon vastattu, että kirjautumisosoite onkin https://www.dna.fi/webmail. Eli miksi meille on neuvottu www2....?

    En vielä testannut tuota https://www.dna.fi/webmail -osoitetta vaan katsoin, mitä tapahtuu, kun kirjaudun tuohon www2.dna.fi/webmail -osoitteeseen, joka siis vie ihan toiselle postipalvelimelle kuin tuo www.dna.fi, johon DNA on väittänyt vanhan postipalvelimen automaattisen uudelleenohjauksen tapahtuvan.

    Kirjautuminen tuolle https://www2.dna.fi/webmail avaa sähköpostin osoitteessa https://webmail.welho.com ja kun sieltä kirjautuu ulos, tulee uloskirjautumisosoitteeksi https://www-welho.fi/webmail?logout_reason=logout ja saa saman epäluotettavuusilmoituksen kuin aiemminkin.

    Jokin siis edelleen on pielessä DNAn toiminnassa vai eikö palveluneuvojat tiedä, mikä uuden postipalvelimen oikea osoite on?

    Tässä tuli nyt tätä selostusta enempi ja vähempi, mutta kun DNAlta tulee niin niukasti, niin yritn vähän valaista asiaa omin pohdinnoin.

    Mutta testataanpa nyt kaikki tuota Viestintäviraston saamaa osoitetta https://www.dna.fi/webmail ja katsotaan, tuleeko jatkossakin sama herja, kun kirjaudumme ulos!!!

  • Nopea testi ja sama epäluotettavuus ilmoitus, koska ww.dna.fi ohjautuu www2.dna.fi:hin ja sen kun sulkee tulee tuo samainen ilmoitus.

  • Sorry, piti kirjoittaa www.dna.fi/webmail -> www2.dna.fi/webmail

  • Kyllä DNA: n toiminta on onnetonta tämän korjauksen kanssa ja samaten asiasta informointi. Olen jo aiemmin pyytänyt, että palveluneuvojat kertoisivat mikä on tämän hetkinen korjaustilanne, mutta ei minkäänlaista tietoa vaan tule. Onneksi voimme " äänestää jaloillamme" .....

  • No minä aion painia tämän asian kanssa niin kauan, että juttu selviää. Ohessa tutustuttavaksi ja tiedoksi Viestitnäviraston sivulta https://www.viestintavirasto.fi/kyberturvallisu..., johon myös vastauksessaan viittasivat.

  • Dna vain vaikenee.

  • Testasin osoitetta https://www.dna.fi/webmail, joka vie DNA:n sähköpostisivuille, josta voi valita welho webmail -linkin, jos sähköpostiosoitteena on welho.com ja entinen meno jatkuu. Ei mitään korjausta.

  • Sama tulos minunkin testissäni. Uloskirjautuessa näytölle ilmestyy varoitus siitä, ettei yhteys ole suojattu. Mitä normaalia käyttöä se on?

  • Olin eilen uudelleen yhteydessä Viestintävirastoon ja kerroin heille tuon tapahtumaketjun, mitä tapahtuu, kun kirjautuu tuolle DNAn tyrkyttämään www.dna.fi/webmail -osoiteeseen ja sieltä ulos. Viestintävirasto oli puolestaan ilmoittanut DNAlle siitä, että Welho Webmailin uloskirjautuminen johtaa vanhentuneeseen sivustoon. No tähän sitten oli DNA vastannut, että selvittävät asiaa. Katsottavaksi jää, miten selvittävät. Ja nyt kyseessä oleva varmenne ei ole hankittu Väestörekisterikeskukselta. Mikseiköhän?

    Eli koko se keskustelu, jota täällä on käyty, ei ole tippaakaan kiinnostanut DNAta, koska olisivat voineet jo aikaa sitten itse testata, mitä tapahtuu, kun toimii heidän ohjeidensa mukaan. Mutta onhan se kiva tarjota tällaista pulinaboxia asiakkaille. En myöskään ymmärrä, mitä tekemistä on palveluneuvojilla, jotka eivät vie täällä kerrottuja ongelmia eteenpäin tietoon. Aivan turhana kulueränä DNAn listoilla.

    Seuraavalla kerralla kannattaa, kun ongelmia ilmenee, jokaisen laittaa viestiä suoraan DNAssa riittävän korkealle taholle tai muulle operaattoreita valvovalle viranomaiselle, jos haluaa jotain konkreettista tapahtuvan. Täällä pulinaboxissa asioita ei kannata käsitellä.

  • Kiitos Raija Sinulle meidän kaikkien puolesta !

  • Kiitos Leila! 😀

  • Tällaisen viestin lähetin:

    Hyvä toimitusjohtaja Leinonen!

    Dna:n sähköpostiasiakkaita on viime viikkoina kovasti hämmentanyt ja hämmästyttänyt
    sähköpostin tietoturvaa mahdollisesti uhkaavat ongelmat. Kun sulkee Dna:n sähköpostin,
    tulee seuraava varoitustiedote esille:

    "Yhteys ei ole suojattu

    Firefox yritti muodostaa suojatun yhteyden sivustoon www.welho.fi, mutta yhteyden
    turvallisuutta ei pystytä varmistamaan.

    Yleensä muodostettaessa suojattua yhteyttä, sivustot lähettävät varmennetut
    identiteettitietonsa, jotta voimme olla varmoja, että tietoja siirretään oikean paikan
    kanssa. Tämän sivuston identiteettiä ei kuitenkaan voida varmentaa.
    Mitä minun pitäisi tehdä?

    Jos olet aikaisemmin saanut ongelmitta muodostettua suojatun yhteyden tähän sivustoon,
    tämä virhe voi olla merkkinä siitä, että jokin taho yrittää vilpillisesti tekeytyä täksi
    sivustoksi, jolloin sinun ei pitäisi jatkaa sivustolle."

    Tämä ongelma on kestänyt jo noin kaksi viikkoa ilman, että Dna näyttäisi suhtautuvan
    tähän asiaan mitenkään vakavasti.

    Seuraavassa lainaus Dna:n sivujen osasta Vastuullisuus:

    " Kosketuspinta asiakkaisiin myynnin sekä asiakaspalvelun kautta on meille arvokas – niin
    puhelimessa, myymälässä kuin sähköisissä yhteydenotoissa. Haluamme kuunnella
    asiakkaidemme toiveita. Vahva panostus asiakaspalvelun parantamiseen, nopea verkko sekä
    laadukkaat, viimeisintä teknologiaa hyödyntävät puhe-, data- ja televisiopalvelut ovat
    asiakastyytyväisyytemme perusta.

    DNA tarjoaa asiakkailleen teknisesti laadukkaita tuotteita ja palveluita, jotka ovat
    turvallisia käyttää."

    Kysyn rehellisesti: ovatko Dna:n sähköpostipalvelut turvallisia käyttää, jos edelläoleva
    tietoturvaa koskeva varoitus tulee toistuvasti esille.

    Ystävällisin terveisin

  • Tällaisen vastauksen sain viestiini:

    Kiitos Jukka Leinoselle osoittamastasi sähköpostista.

    Pahoitteluni ongelmia webmailin kanssa. Tällä hetkellä Welhon webmailiin kirjautuessa tulee ilmoitus sivun turvattomuudesta. Joissain tapauksissa ongelma on esiintynyt vasta kun on päässyt kirjautumaan sisään webmailiin.

    Kyseinen vika on siis tiedossa, ja sitä korjataan parhaillaan. Useissa tapauksissa herjaa ei tule, kun kirjautuu webmailiin suoraa osoitteesta: https://www2.dna.fi//webmail. Pyrimme korjaamaan vian mahdollisimman pian.

    Sähköpostipalvelu on edelleen turvallinen käyttää, mutta kuten netin käytössä yleensäkin, tulee tietokoneen tietoturva olla ajantasalla.

    Mikäli mieleesi tulee muita kysymyksiä, vastaamme mielellämme.

    Mukavaa viikon jatkoa toivottaen

    Paula Hämäläinen
    asiakaspalautteet
    DNA asiakaspalvelu
    p. 044 144 044
    ma ? pe 8 ? 18
    la 9 ? 16:30
    www.dna.fi

  • Tuo linkki johtaa samalle sivulle, kun bookmarksissani oleva linkkikin. Poistuessa sähköpostista, tulee tuo ilmoitus.
    Käytän 64 bittistä Firefoxia, mutta ei sillä pitäisi tähän olla mitään vaikutusta.
    Aiemmin tuota ei ole tullut.
    Onneksi käytän pääasiallisesti Thunderbird sähköpostiohjelmaa.

  • Perheenjäsenelle tätä sertifikaattiongelmaa koitin ratkaista. Soitin DNA asiakaspalveluun ja sama toimimaton ohje sieltä annettiin kuin mitä on kirjattu tähän keskusteluun. Asiakaspalvelija oli kohtelias ja teki sen mitä pystyi tässä tilanteessa. DNA sivuston vastuullisuus arvoluritukset saa nyt hymyn huulille varsinkin kun kyseessä näyttää olevan kohtuuttoman pitkäaikainen vika, joka vielä liittyy korkean prioriteetin tietoturvaan!!!

    Joku kommentoi, että vian takia aikoo vaihtaa johonkin muuhun sähköpostipalveluun. Se on juuri sitä mihin DNA lopulta pyrkiikin; welho sähköpostipalvelua ylläpidetään vain vanhoille welho asiakkaille sopimuksen mukaisesti ja sen ylläpitäminen on DNAlle vain rasite ja se heijastuu selvästi mm. tämän tietoturvaongelman kohdalla!

    Jos alakerta ei saa vikaa korjattua olisi aika ottaa vauhtia toiminnoista ylempänä vastuuta kantavien kautta! Mistä löytyy asianomaisen päällystöön kuuluvan DNAn työntekijän yhteystiedot? Jos soitan vaihteeseen kenelle pyydän yhdistämään? Mihin selkeään päivämäärään mennessä vika on korjattu? Kunhan tuuleen huutelen, vastausta ei tule!

    Toivottavasti tämä nyt oli edes jollain tasolla rakentava ja asiallinen viesti!? Asiontitavasta huomauttaminen ongelmatilanteessa yhteyttä ottaville asiakkaille on holhoavaa ja täysin turhaa aikuisten asioinnissa…

  • Ei tässä enää vain sähköpostipalvelun vaihtoa mietitä. Jos sähköpostiosoite joka tapauksessa muuttuu, voi vaihtaa laajakaistapalvelun tarjoajaa.

  • Hyvä Rasipa ja Wido, että otitte yhteyttä!!! Katsotaan nyt, kuinka kauan kestää ennen kuin osaavat jotain tehdä. Mutta jos tahto hoitaa ongelma pois päiväjärjestyksestä puuttuu, kuten Wido epäili asian olevan, ja halu spostipalvelun lopettamiseen on suuri, niin mitäänhän ei tapahdu. 🙁

  • Suattaapi nyt olla kunnossa.

  • No hienoa, jos lopultakin! Pitää testata.

  • Toistaiseksi kirjautuminen toimii oikein. Suuri kiitos aktiivisesta asianhoidosta Raijalle, Rasipalle ja kaikille muille... kiitos myös DNAlle siitä, että - vaikkakin hitaanpuoleisesti - palauttivat lopulta järjestelmän sopimuksen mukaiseen tilaan! Ikävää että asiakkaat joutuivat käyttämään omaa aikaansa vikatilanteesta tiedottamiseen ylemmälle johdolle ja ulkoiselle taholle pyrkiessään samaan sitä palvelua mistä sopimuksen puitteissa maksavat! No näillä mennään. Hyvää jatkoa kaikille!

  • Toisessa aiheta käsittelevässä ketjussa joku näyttää käyttävän samaa nimimerkkkiä.

    Ei edelleenkään toimi aiemmin käytetyllä osoitteella. joka meillä on Firefoxin suosikeissa, mutta enää ei uloskirjautuessa herjaa, kun käyttää tuota DNAn antamaa uutta osoitetta.

  • Herrajumala sentään ihmiset... Luulin jo että sota on syttynyt rintamalla mutta se saakelin sertifikaatti... Huh. Loistavaa komediaa.

  • Ilo oli lyhytaikainen. Webmailiin ei pääse vaan herjaa että käyttäjätunnus tai salasana virheellinen. Ne eivät todellakaan ole virheellisiä ja kirjoituksista päätellen en ole ainut, jolla tämä ongelma on.
    DNA tehkää jo oikeasti jotain!

  • Korjattu nyt!

    Mutta ennen ja jälkeen puolenpäivän sain kännykkääni useamman ilmoituksen siitä, että sähköpostiini oli yritetty kirjautua. Liekö ollut joku palvelunestohyökkäys welhoon????

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.