Siirry uusimpaan kommenttiin

Yhtäkkiä kaikkien laitteidemme dnatv palvelut sulkeutuivat, vaikka kaiken piti olla kunnossa?

Nettiyhteytemme toimii kuten ennenkin, mutta DnaTV:n palveluita emme saa. Ei voi katsoa, ei voi tallentaa, en näy pilvessä olevia entisiä filmejä.Palvelu lukossa!

Annikki Huhta Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Varmaan siirretty uuteen DNA TV:seen teidät.
    JJJ
  • Sama täällä, ei toimi tv:ssä,Padissa eikä tietokoneella
    Naantali
  • Hei! Oletko saanut viestiä, että käytössäsi olisi nyt Uusi DNA TV? Kirjautuminen tuohon onnistuu osoitteessa https://dnatv.dna.fi/  ja puhelimella sekä tabletilla sovellus löytyy nimellä "Uusi DNA TV".
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Tähän liittyen !!!

    Joko DNA siirtää asiakkaita UUTEEN DNA TV:seen noin vain, ilmoittamatta tai ilmoituksen jälkeen?
    Ja ennen kaikkea, joko kovalevy toimii uudessa versiossa, jos ei, niin eikai siirretä?
    Pyydän selkeää vastausta.
    Pertti O
  • Asiakkaat saavat tiedon siirrosta SMS viestillä ja sähköpostitse siinä vaiheessa kun uusi DNA TV on käytettävissä.

    Kovalevyllisiä asiakkaita ei tulla siirtämään Uuteen DNA TV -palveluun DNA:n toimesta (pakollinen siirtymä) ennen kuin kovalevytoteutus on valmis uudelle DNA TV:lle.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Oikein paljon kiitosta vastauksesta.
    Ja onkos mitään tietoa/arviota koskahan tuo ”kovototeutus” olisi valmis?
    Pertti O
  • pwsedigittääjo hei
    Olisko mahdollista että, kahtia jako on viallinen? Koittakaa vaihtaa vika usein on siinä?
    Aaro K
  • Ompa älyllistä porukkaa taas liikkeellä...
    JJJ

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.