Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

Yhteydenotto sähköpostilla

Hei, en löydä sivuiltanne asiakaspalvelun sähköpostiosoitetta, puhelimella en voi asiaa hoitaa, koska olen töissä.
Näytä paras vastaus

Kommentit

  • Voit lähettää alla olevan linkin kautta viestin asiakaspalvelulle. Sivun alaosassa on kohta "Lähetä meille viesti" ja muutama aihealue.

    https://www.dna.fi/yhteystiedot
  • Jep. Minun Palveluni kauttakin kirjautuneena voi(si) lähettää viestin, jos Valitse Aihe pudotusvalikko sattuisi toimimaan. Testattu Chromella ja Safarilla, muttei vaan toimi.

    t. P
  • Hei Paolo!

    Kyseessä on tiedossa oleva vika, aiheen valinta ei onnistu ja korjaus on tulossa tämän viikon aikana. Voit lähettää viestin myös yhteydenottolomakkeella sivun alalaidasta: https://www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Hei! Olen vaihtamassa laajakaista liittymää Elisalta DNA: lle. Sähköpostiosoitteeni loppu on kotinet.com. Toimiiko se myös DNA:lla, vai pitääkö postia muuttaa? Myyjän mielestä liittymä toimii, kun laittaa töpselin seinään??
    Marja-Leena Mehtälä
  • Hei Marja-Leena,

    Sähköposti toimii normaalisti myös DNA:n yhteydellä, sinun tulee vain varmistaa että saapuvan ja lähtevän postin palvelimet ovat oikein.

    https://www.dna.fi/tuki-sahkopostiasetukset
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Hei! Toimiiko meillä myös televisio tämän kautta?
    Marja-Leena Mehtälä
  • Tarkoitatko siis että voitko yhdistää myös televisiosi nettiin?
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Meillä on Elisa Viihde, jonka kautta toimii televisio ja nettiliittymä.
    Marja-Leena Mehtälä
  • Suosittelen varmistamaan Elisan puolelta, toimivatko kaikki heidän palvelunsa ominaisuudet myös DNA:n laajakaistayhteydellä.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Onko teillä erikseen television katseluun liittymä?
    Marja-Leena Mehtälä
  • Hei,
    olen koko viikonlopun yrittänyt saada nettiyhteyttä toimimaan. Muutin uuteen osoitteeseen. Modeemissa ei syty internet-yhteys merkkivalo ja kun kytken yhteyden päälle, niin siinä lukee rajoitettu käyttö, jolla ei pääse yhtään mihinkään. Olen resetoinut monta kertaa, eikä auta.
    Mikä neuvoksi?

    terveisin
    Raija Tuukkanen
  • Hei Raija! Olethan ongelmasta yhteydessä suoraan asiakaspalveluun p.044 144 044, emme valitettavasti tätä kautta pysty yhteyttäsi korjaamaan ilman asiakastietoja.
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Nyt taas yhteyksissä vikaa kahteen päivään ei oo mokkula toiminu
    Kari Nurminen
  • Hei Kari,

    Olethan yhteyden toimimattomuudesta yhteydessä maksuttomaan vikapalveluumme 0800 300 500 niin pääsemme tutkimaan vikaa tarkemmin.
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Hei,
    Miksi teidän liittymän puhelinvastaajan käyttö on niin älyttömän hankalaa. Ihan yksinkertainen vastausviestin jättäminen on tehty niin vaikeaksi, että ainakin minä olen jo luovuttanut. Odotan vaan, että yrityksemme taas pian kilpailuttaisi operaattorin ja toivon, että ainakaan DNA ei sitä voittaisi.
    Petri Salokanto
  • Minulla on teiltä 2 puhelin liittymää. 3nettiliittymää. En tarvitse enempää. Toinen puhelin liitymä on rajaton. Laskut. Maksanut niiden saapumispäivänä
    Seppo Sihvonen
  • 09 1565656 on kotisivuillanne merkitty Welho tuotteiden asiakaspalvelunumeroksi. " Numero ei ole käytössä olkaa hyvä ja tarkastakaa numero", eipä kovin hyvä asiakasrajapinta sentään palvelun tarjoajalta .
    No tarkastaisin nyt sen numeron ?
    Rolf Vainio
  • En ole tilannut mitään. Minulla on jo viisi liittymää teiltä.
    Seppo Sihvonen
    Seppo Sihvonen
  • Hei Rolf!

    Kerrotko vielä, miltä sivulta olet tämän tiedon löytänyt? DNA ja Welho ovat yhdistyneet vuonna 2010 ja DNA Welho -nimi on poistunut käytöstä vuonna 2015. Asiakaspalvelumme tavoitat numerosta 044 144 044.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Kiitos vastauksesta Ida,
    Tuolta löysin tuon "Welho tuotteiden asiakaspalvelunumeron" , oli tosiaan hiukan vaikeaa löytää Welhoa:
    http://dna.dna.fi/dna/vuosikertomus/2010/yhteystiedot.

    Oli minulla asiaakin. Olen nauttinut  Welhon Nordic tai Norra kanavapaketista jo kymmenisen vuotta , valitsin sen kun virheellisesti nimen perusteella luulin saavani vähintäänkin Tanskan Norjan ja Ruotsin päivittäiset pääuutiset näkyviin. No pidin sen tilauksen laiskuuttani vaikkei Barnkanalen olekaan minun juttuni ja paketti osoittautui täysin ruotsikeskeiseksi. Yksi kanavahan sieltä takavuosina poistui vaikkei hintaa rukattu. Nyt paketissa ollut Kunskapskanalenkin on sammunut, ääni kuuluu mutta kuvaa ei näy, onko tämä joku paikallinen vika täällä Lauttasaaressa vai onko kanavapakettia muutettu ? En ole saanut mitään ilmoitusta dealin muuttumisesta , mutta tällaisenaan deali ei kyllä enää ole semmoinen jonka Trumpkaan hyväksyisi.
    Rolf Vainio
  • Hei Rolf!

    Kyseessä on tosiaan jo 8 vuotta vanha vuosikertomus, joten nämä tiedot eivät ole ajan tasalla. DNA:n (ja entisten Welho- sekä DNA Welho - tuotteiden) asiakaspalvelun tavoitat yhdestä ja samasta puhelinnumerosta 044 144 044, jota löytyy sinulle lähetetyiltä laskuilta ja sekä nettisivuiltamme osoitteesta https://www.dna.fi/yhteystiedot.

    Kerroitkin jo aiemmin toisessa keskusteluketjussa, että sinulla on ongelmia kanavien näkymisen kanssa Lauttasaaressa. Olithan jo ohjeeni mukaisesti yhteydessä vikapalveluumme numeroon 0800 300 500, niin pääsemme selvittämään, mistä häiriö oikein johtuu ja miten se saadaan korjattua. Ensiapuna kannattaa irrottaa antennipiuha molemmista päistä ja kytkeä se uudeleen paikoilleen. Jos mahdollista, testaa vielä toista antennipiuhaa.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Kiitos nopeasta vastauksesta, täytyy ottaa kontakti sinne vikapalveluun, tarkemmin tarkastellen Barnkanalenkin puuttuu en sitä kyllä katsele joten se ei ole ongelma.

    Tuota kanavapakettia tarkastellessa niin siellä on joukko kaupallisia kanavia joissa ruotsalaisilla on piinallisen pitkiä mainosblokkeja.En niille kanaville eksy kuin vahingossa ja poistun virheeni huomattuanI. Kummastelen sitä että niistäkin pitää kanavapaketin yhteydessä maksaa, pikemminkin minulle pitäisi maksaa jos suostun tuommoiseen ajanhukkaan, ja  draamallisia kaaria sisältävien ohjelmien silmittömän silpomisen hyväksymiseen. Voinko rakentaa oman kanavapaketin ja maksaa vain omista valinnoistani. Esimerkiksi Svt 1, Svt2 ja Kunskapskanalen riittäisi minulle ruotsista vallan ? Lisäisin kyllä DR,n ja NRK,n valtakunnalliset kanavat jos ne on saatavilla.
    Rolf Vainio
  • DNA Mix -paketteihin on itse mahdollista valita kanavat ja näitä voi mixata vaikkapa joka kuukausi. Lisätietoa paketeista ja näihin saatavilla olevista kanavista löydät täältä.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Kiitos tutkailenpa Mixiä sitten.
    Tuo vanhentunut puhelinnumero Welhon asiakaspalveluun näkyy löytyvän myös  Welho televisiokanavakortistani.

    Vikapalvelu paikallisti syyn kahden kanavan katoamiseen. Ne kanavat on 17.4 muutettu HD kanaviksi. Virittimenä käyttämäni Kaon digiboksi ei osaa HD videota hanskata vaan päästää enää läpi vain äänen.
    Rolf Vainio
  • Hei Ida,
    Tutkailin ehdottmaasi Mix pakettia minusta näyttää että valikoima on kovin rajallinen, vai enkö vain osaa hakea ? En löydä NRKta norjasta, en DR,ää tanskasta enkä Kunskapskanalenia ruotsista. Onko minuun iskenyt  kanavasokeus vai puuttuuko ne valikoimasta ?
    Rolf Vainio
  • Kaikkia mainittuja kanavia ei tosiaan Mix-pakettienkaan kanavavalikoimaan kuulu, mutta valittavana on useampia ruotsalaisia kanavia sekä muuta kansainvälistä tarjontaa.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Kysymys...
    Miksi dna:n nettiyhteys puhelimellani toimii osoitteessani :Koivurinteentie 30 Sotkamo 88600 ihan hyvin,mutta tabletilla erittäin huonosti,välillä ilmoittaa nettiyhteyden olevan poikki?
    Vuokatin masto näkyy n.8 km:n pässtä.Eikö dna:n antennit ole mastossa?
    Pekka Lanamäki
  • Hei Pekka!

    Ero toimivuudessa voi selittyä liittymäominaisuuksien lisäksi laitteiden ominaisuuksilla ja asetuksilla. Voi olla että nämä laitteet tukevat eri verkkotaajuuksia ja kertomasi perusteella kuulostaa siltä, että puhelimessasi on tablettia tehokkaampi antenni.

    Mikäli yhteys ei toimi kuten pitäisi, olethan ongelma selvittämiseksi yhteyessä vikapalveluumme numeroon 0800 300 500.

    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Minun palveluni kautta ei onnistu PUK koodin kysyminen,koska väittää virheelliseksi lähetettyä salasanaa tai sähköpostiosoitetta!!! Voisitteko lähettää PUK koodin sähköpostiini ja samalla myös kahden muun maksamani liittymien koodit vastaisen varalle. Kävin aamulla Hansakortteelin liikkeessänne ja väittivät netin kautta olevan kätevää. Olen niin vihainen,että alan harkita operaattorin vaihtamista kaikkien vuosien jälkeen!!!
    Anne Pyhaelahti
  • Edelleen odotan sitä PUK koodia @postiini!!! Käytössäni olevat puh.numerorot löytynee nimeni perusteella ja laskutusosoite on @postini!!!
    Anne Pyhaelahti
  • Hei Anne!

    PUK-koodia ei tietoturvasyistä toimiteta sähköpostitse. Löydät liittymäsi PUK-koodin Minun palvelustani näillä ohjein tai saat sen soittamalla asiakaspalveluun numeroon 044 144 044.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Ei toiminut kolmaskaan lähettämänne kertakäyttöinen numerosarja!!!! Vähän vaikea soittaa jos puhelinta ei saa auki Ilman PUK koodia. Tietoturvasyistä huolimatta saan laskuni sähköisesti joten kyllä sen pirun koodinkin sinne voisi lähettää. Ja se minun palvelu on täysin HANURISTA koska ei toimi!!!!
    Anne Pyhaelahti
  • Kirjauduthan varmasti DNA Minun palveluni -sivustolle kun olet liittymän omistajana? Osoite on https://minunpalveluni.dna.fi/kirjautuminen#
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Olen KOLMEN liittymän omistaja ja tuosta linkistä ei ole mitään hyötyä koska SE EI TOIMI. Sähköpostiin tuli uusi kertakäyttösalasana, mutta säästän sen käytön säästän illemmaksi, josko teidän koneenne sitten pelittäisi?  Toimimaton palvelu on ihan turha asiakkaan kiusaaminen. Ja seuraavaan vastaukseen jo sanon,että olen kirjoittanut siihen @postini oikein ja myös saamani numerosarjan
    Anne Pyhaelahti
  • Hei,

    myyjänne kauppasi minulle Hubi-tallentavan digiboksin nykyisen tilalle.
    Hain sen postista viime viikolla, mutta en ole avannut pakettia vielä.

    Nykyisessä boksissani on lukuisia tallennuksia, joiden takia en ole vielä ottanut uutta käyttöön.

    Kysymys1. Millä tekniikalla pystyn siirtämään tallennukset Hubi-boksiin?

    2.Irtisanon nykyisen C-More paketin, koska Hubi-boksissani on se jo valmiina.
    Eihän minun kannata maksaa päällekkäisiä maksuja C-More paketista.

    Olenki ymmärtänyt oikein?

    Ystävällisesti,
    Lauri Raivisto
    Asiakastunnus *******
    Lauri Raivisto
  • Hei Lauri!

    Valitettavasti kovalevytallenteiden siirtäminen laitteesta toiseen ei ole mahdollista. Jos olet taas tehnyt tallennuksen DNA TV:n pilvipalveluun niin silloin tallennukset näkyvät myös uudella laitteella normaalisti.

    Jos irtisanot kanavapakettisi niin silloin maksukanavien katseleminen tai ohjelmakirjaston käyttö ei ole enää mahdollista. Hubille on kyllä mahdollista ladata C Moren oma sovellus, mutta ilman voimassa olevaa tilausta et pysty sen kautta sisältöjä katsomaan.

    Tilannetta voidaan katsoa tarkemmin kun olet suoraan asiakaspalveluumme yhteydessä ja näemme mitä palveluita sinulla on tällä hetkellä tilattuna, kiitos.
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Ei toimi netti täällä mikkolassa herjaa jotain 152 juttua onko joku palvelu katkos tai jotaki?
    Ville erno juhani Hervanto
  • Onko joku palvelu katkos täällä mikkolassa koko päivänä ei ole netti toiminut herjaa vaan jotain 152 juttua
    Ville erno juhani Hervanto
  • Te ette viiti edes vastata saatana
    Ville erno juhani Hervanto
  • Ei täällä viikonloppuisin ketään DNA:sta ole paikalla. Ota yhteyttä vikapaleluun suoraan
    0800 300 500
    mie
  • Lasku xxxxx DNA Welholta 15.8.2018 sähköpostilla:
    - laskun summa 24,90 €
    - en tiedä mitä liittymäsopimusta lasku koskee, koska viestin liitteenä oleva erittely ei avaudu konsteillani? Kuinka saisin tiedon laskun erittelystä ja kyseisen liittymäsopimuksen tilausnumeron?
    - yritin mennä DNA'n "minun palveluuni", mutta sinne kirjautumista varten pyytämääni "uutta salasanaa" ei ilmaantunut sähköpostiini eikä kirjautuminen siten onnistunut.
    Arto Jäntti
  • Hei Arto!

    Huomioithan, että DNA Tuki -sivusto on julkinen keskustelupalsta ja kuka tahansa voi lukea viestisi. Älä siis julkaise asiakastietojasi sillä näitä voidaan käyttää väärin.

    Pyytäisinkin sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluun soittamalla p.044 144 044 (ma-pe klo 8-18, la 9-16:30) tai sähköisellä lomakkeella https://www.dna.fi/yhteystiedot asian hoitamiseksi.

    Palvelemme myös Facebookissa https://www.facebook.com/dna.fi ja Twitterissä https://twitter.com/DNA_fi
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Hei minulla on dna TV maksukortti joka lakkaa toimimasta aina joskus asiakaspalvelussa sanottiin että jos on ollut pitempi aika että maksullista kanavaa ei ole katsottu niin käyttöoikeudet putoo pois eihän se näin voi mennä maksut tulee kuitenkin vaikka palvelu ei toimi eikö tallainen ongelma jos se on tiedossa pitäisi korjata asiakkaalle sanotaan poista kortin lukija ja kortti etsi kanavat uudestaan ja laita 55 kanava päälleen odota kyllä se siitä sitten alkaa toimimaan montako tuntia tai vuorokautta pitää odottaa?
    Jouko saarelma
  • Hei Jouko!

    TV-kortin linkitykset ja kanavapakettien valtuutukset voivat tosiaan tipahtaa pois mikäli maksukanavia ei ole katsottu pitkään aikaan. Tämän voi estää niin, että avaa jonkun maksukanavan säännöllisesti. Mikäli kanavat eivät lähde näkymään, niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme jossa tuo linkitys ja valtuutus voidaan tehdä uudelleen ja saadaan näin taas kanavat näkyviin.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Hei! Heinäkuussa tuli täyteen kahden vuoden sopimus.

    Se lopetettiin ja DNA ilmoitti siitä. Otettiin uusi laskutusmuoto. Nyt sain laskun vähän

    entisen systeemin mukaan. Pitääkö paikkansa?
    Kaarina Svetloff
  • Hei Kaarina!

    Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme joko soittamalla numeroon 044 144 044 tai laitathan meille viestiä osoitteessa https://www.dna.fi/yhteystiedot, niin tarkistetaan asia. Tämä tukisivustomme on julkinen keskustelupalsta, joten tätä kautta emme voi käsitellä asiakastietoja tai selvittää asiaa tarkemmin.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Hei,

    Onko mahdollista kuunnella etämyynnin kautta suoritettu liittymän tilaus? koska ne aina nauhoitetaan. Olen sitä mieltä etten ymmärtänyt tekeväni määräaikaista liittymien tilausta, mikä tämän vuoden huhtikuussa oli jo kaikilla operaattoreilla harvinaista. Haluaisin tarkistaa asian keskustelusta. Myytiinkö minulle selväsanaisesti kahden vuoden sopimus, johon en kyllä olisi normaalisti suostunut. Toki sähköpostista se kävi ilmi myöhemmin, mutta silloin se oli jo myöhäistä. Nyt minulle ilmoitettiin, että purku ei ole mahdollista.
    Toivo
  • Hei Toivo!

    Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme jonka kautta tilanne voidaan toki selvittää. Tätä kautta emme asiaa pääse hoitamaan.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • hei.
    kun minulle tehtiin tarjous liittymiin..hinnan piti olla 50 e kk..
    mutta nyt joka kerta kun maksun aika tulee hinta on noussut,,,,
    vaihdoin pois liittymäni elisasta juuri tämän tähden....mitä tämä on?
    käytän puhelinta vähän ja ulkomailla prepaid liittymääni..
    eikö mihinkään voi enää luottaa?
    mirjam kuirinlahti
  • Hei Mirjam!

    Jos laskun loppusumman kanssa on jotain epäselvää niin kannattaa ensimmäisenä tarkistaa laskuerittelystä mistä lasku koostuu. Jos laskuerittelyn tulkitseminen ei auta niin kannattaa olla suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme, että voimme tutkia tilannetta tarkemmin asiakastietojen kanssa.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe klo 8-18
    la klo 9-16.30

    Sähköisen yhteydenottolomakkeen löydät sivulta https://www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Hei!

    Tein puhelimitse sopimuksen DNA-liittymästä, ja sain tekstiviestin, että liittymä on valmis aktivoitavaksi 28.8. Miten se aktivoidaan? Asiakaspalvelusivustolla pitäisi kirjautua, ja se väittää, että minulla on käyttäjätunnus eli g-mail-osoitteeni, mutta salasanaa en löydä mistään, ja kun pyysin uuden kertakäyttöisen, se ei ensin kelvannut, ja kun pyysin vielä toisen, tuli ilmoitus, että käyttäjätunnus on lukittu. Aktivointiin tarvittaisiin puolestaan tilausnumero, eikä minulla ole sitäkään, vaikka se olisi pitänyt tulla 28.8. ilmoituksen yhteydessä. Miten tästä eteenpäin?
    Aulikki Lehkonen
  • Hei Aulikki!

    Olethan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme, että pääsemme tutkimaan tilannetta tarkemmin asiakastietojen kanssa, kiitos.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe klo 8-18
    la klo 9-16.30

    Sähköisen yhteydenottolomakkeen löydät sivulta https://www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Olen tätini edunvalvoja. Olen toimittanut teille kahdesti edunvalvonta valtakirja kopion ja maistraatin todistuksen. Lisäksi olen lähettänyt sen skannattuna teille sähköpostiin. Nyt tätini on joutunut hoivakotiin ja sieltä ilmoitettiin ettei puhelimessa ole mitään estoja maksullisiin numeroihin.(hankkivat juuri puk-koodin tätini puhelimeen) No Toukokuussa nämä edellisen kerran siis laitettiin päälle.Mihin ne aina sieltä häviävät? En jaksaisi juosta puolen vuoden välein tuomassa valtakirjoja saman asian takia...
    Timo Jätyri
  • Hei Timo!

    Oletko siis toimittanut valtakirjan DNA Kauppaan? Kaupassa valtakirja on aina kertaluontoinen eikä sitä voida tallentaa asiakkuudelle, ainoastaan sähköpostilla toimitettu tai Minun palvelussani tehty valtakirja on asiakkuudella säilyvä. Pahoittelut mikäli asian kanssa on ollut jotain epäselvää tai on tapahtunut jokin sekaannus. Suosittelen olemaan vielä yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme, että pääsemme tarkistamaan tilanteen tätisi asiakkuudelta, kiitos.
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Hi DNA team,
    I like to know, what to do if DNA sellers and people for customer service
    behave really bad with you?? They were rude, racist, mocking and gender discrimination in Kamppi DNA store in Helsinki, what to do in this case??  
    Thank you for soon answer!
    Sonja
  • Hi Sonja!

    Sorry to hear about the bad customer service experience. You can email us at palvelu@dna.fi or send a message via contact form which you can find here: https://www.dna.fi/yhteystiedot. We will deal with your feedback properly with the right party.


    DNA Hanna palveluneuvoja
  • CONSUMER RIGHTS???

    Hi DNA team,  
    I like to know what to do if DNA Sellers and people for customer service (including the Manager employee from the store) behave really bad with you ?? They were rude, racist, mocking and gender discrimination in the DNA store in Helsinki, what to do in this case ??  

    My other question is about with the rights I have like a consumer to return the phone if, it is in bad shape (I open a new phone at home and the phone screen, the cover was dirty with Fingerprints and scraping the cover phone screen) who can decided if I have right or not to change for new normal looking phone or some at neutral in the main team from Finland or the General Manager in Helsinki for DNA can evaluate the situation or do you have some page where I can read and do some claim or something.   Because I bought new phone and I'm expecting to have it in great condition when I open for first time, not like used and with scraping maybe manufacturing failure or bad Packing phone but the phone does not look like should be. 
    Can I do anything ?? or I don't have any right like consumer???

    Thank you for soon answer!
    Sonja
  • Hi Sonja!

    Sorry to hear that! If you have bought the phone from DNA Store, please return it there. Otherwise contact our customer service. Thank you!

    Customer service 044 144 044
    mon-fri 8-18
    sat 9-16.30

    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Lähetätte myös paperilaskun ja ahneuksissanne peritte myös maksun siintä,tulevaisuudessa pelkkä net-posti lasku riittää tai sähköpostissa,asiakaspalveluun pääseminen puhelimella on varmaan maksullinen ja kallis.
    Toivo Kalevi Tuhkalainen
  • Hei Toivo!

    NetPostiin toimitettu lasku on käytännössä paperilasku, joten tästä veloitetaan paperilaskumaksu.

    Lasku on mahdollista saada maksutta sähköisesti joko sähköpostiin tai e-laskuna suoraan verkkopankkiin.

    Asiakaspalveluun soittaminen maksaa kuten mihin tahansa DNA-liittymään soittaminen.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Kaikkia netissä olevia asioita voi nimittää paperilaskuksi ja rahastaa niistä,oli uutta,mutta haluan laskuni sähköpostissa ilman rahastusta.Toiseksi ihmettelen,koko netin oloaikana en ole päässyt yle areenan sivuille,olen yrittänyt kysyä yleltä mutta ei ole ehtineet 2kk:een,varmaan ruuhkaa niinkun dna asiakaspalvelussa.
    Toivo Kalevi Tuhkalainen

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.