Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

Yle Areena: No KS where KS is required

Yle Areena alkoi keskellä päivää antaa ilmoitusta "No KS where KS is required" jokaisesta videosta. Nettihaun mukaan tämän pitäiis tulla vain silloin kun käytössä on VPN, mutta en ole ottanut sellaista käyttöön. Ainoa laite jolla nyt näen Yle Areenan videoita, on Android-puhelin, kunhan käytän puhelimen datayhteyttä; jos käytän pelkkää WLAN-yhteyttä, saan puhelimessakin tuon ilmoituksen. Vika on siis DNA:n TV-kaapeliverkossa.
Ellantelttu Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Tilanne oli päällä pitkään, ehkä tunteja, mutta katosi heti kun sain viestini postatuksi tänne. Merkillistä.
    Ellantelttu
  • Nyt se alkoi uudelleen.
    Ellantelttu
  • Moi! Olemme havainneet, että osalla DNA mobiililiittymää käyttävistä ei toimi Yle Areenan ulkomainen sisältö. Yrittäessä katsoa tulee herja "No KS where KS is required. We're sorry, access to this content is restricted." Vikaa on havaittu käyttäessä palvelua eri selaimilla mobiiliyhteyden takaa. Ongelma on meillä selvityksessä, pahoittelut tästä aiheutuvasta haitasta.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Minulla on taloyhtiön kaapeli-tv-liittymä, eikä mobiililiittymä. Itse asiassa puhelimeni on ainoa laite jossa tätä ongelmaa ei ole, koska siinä ei ole DNA-liittymää. Paitsi jos otan datan pois päältä ja WLAN-yhteyden päälle, niin sitten tietysti on sama ongelma.
    Ellantelttu
  • Olisitko siinä tapauksessa maksuttomaan vikapalveluumme 0800 300 500 yhteydessä, niin saamme otettua sinulta tarvittaessa lisätiedot ylös ja saamme päivitettyä vikailmoitustamme.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Siellä on niin pitkä jono, että kehotetaan ottamaan yhteyttä netissä.
    Ellantelttu
  • Jos asialla ei ole kiire, niin tutustu https://www.dna.fi/yhteystiedot . Muuten odota tuohon ilmaisnumeroon.
    PW
  • Areenassa sama ilmoitus: kaapeliyhteys, Vantaa, PC, Windows 10 !
    JSK
  • Sama ilmoitus Lassilassa kaapeliverkossa, Ethernet-kaapeli Valokaapeli Plus modeemin perässä. Modeemin palomuuriasetus ei vaikuta asiaan. Sama tilanne kaikissa Areenan videoissa.
    Vika joko DNA:lla tai hupiTV-yhtiöllä, joka kaikessa mainostaa nettiään.
    PW
  • Kotimainen sisältö toistuu. Ei auta YLE:lle kirjautuminen.
    PW
  • Poldark:ssa auttoi Reload. MM-kisojen jälkilähetyksessä sekään ei auttanut.
    VPN ei ole käytössä. Näinköhän DNA katsottaisiin ulkomaiseksi operaattoriksi.
    PW
  • Yle on tiedostanut vian Facebookissa ja kyse ei ole operaattorista vaan palvelusta johtuva vika. Ongelmia on kaikkien operaattoreiden eri yhteystekniikoiden kanssa, toivotaan että ongelma saadaan piakkoin kuntoon! https://www.facebook.com/yleareena/posts/10156700113144203

    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Meillä sama ongelma. Käytössä DNA:n kaapeliverkossa toimiva laajakaista, Helsinki 00710.
    Miihkali
    • Ylen sivulta: "Osa ohjelmista ei tällä hetkellä käynnisty kaikilla käyttäjillä teknisten ongelmien vuoksi. Vikaa korjataan. Pahoittelemme tilannetta."
    PW

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.