Ditt meddelande flyttades till en egen tråd här på det svenska forumet för att göra det lättare att hitta.
Det finns för närvarande ingen konkret tidtabell för när 4G LTE kommer till Nykarleby, men vi jobbar hela tiden på att utveckla vårt nätverk för att kunna erbjuda en så bra service som möjligt i hela Finland. Du hittar information om nätets utbredning på kartan på följande adress: http://www.dna.fi/yksityisille/puhe/Kuuluvuus/k...
Det fungerar inte ,tar väldigt länge och bryter till sist. Byter snart operatör till ett som fungerar! Borde börja få gratis internet nu det har pågott så länge nu.
Om det är problem som pågått länge skulle jag rekommendera att du tar kontakt till vår kundtjänst på 044 144 044 eller mobiiliasiakaspalvelu(at)dna.fi, så vi får ta en titt på din anslutning och reda ut vad problemen beror på.
Hej Peter!
Ditt meddelande flyttades till en egen tråd här på det svenska forumet för att göra det lättare att hitta.
Det finns för närvarande ingen konkret tidtabell för när 4G LTE kommer till Nykarleby, men vi jobbar hela tiden på att utveckla vårt nätverk för att kunna erbjuda en så bra service som möjligt i hela Finland. Du hittar information om nätets utbredning på kartan på följande adress: http://www.dna.fi/yksityisille/puhe/Kuuluvuus/k...
Hej Peter!
En liten update gällande 4G LTE och Nykarleby, det är på kommande i Juni/Juli 2014.
Det är mycket bra behöver inte byta operatör!
dålig signal på telefon i internet i Kovjoki Nykarleby . Fungerar mycket sällan
Hej Peter!
Beklagar den dåliga 3G hörbarheten i dessa områden.
Som tur så kommer det i Juni/Juli att bli bättre i Nykarleby och i Kovjoki området också.
Det är väldigt dåligt nu borde varagratis internetnu för det fungerar inte som det skall vara .Det bryer hele tiden.
Tyvärr kan det hända att de pågående förbättringsarbetena kan orsaka vissa tillfälliga störningar. Vi hoppas att det inte ska störa alltför mycket!
Det fungerar inte ,tar väldigt länge och bryter till sist. Byter snart operatör till ett som fungerar! Borde börja få gratis internet nu det har pågott så länge nu.
Om det är problem som pågått länge skulle jag rekommendera att du tar kontakt till vår kundtjänst på 044 144 044 eller mobiiliasiakaspalvelu(at)dna.fi, så vi får ta en titt på din anslutning och reda ut vad problemen beror på.