Abonnemang
Hej, jag vill byta från Telia till DNA men lyckas inte köpa abonnemanget i dna webshoppen. Står bara att köpet inte lyckades men vet inte varför. Mvh Katarina
Följ inlägget
1
följare
Vänligen kontakta kundtjänsten i ärendet , 044 144 044 (må-fre 8-18) eller sänd e-post till kundtjänsten palvelu@dna.fi och inkludera din telefonnummer i e-mailet om du önskar bli uppringd.
Vi har installerat fiber anslutning .
//DNA Edit Linda 30.11.2022
Ifall du önskar göra ändringar till dina tjänster, vänligen kontakta DNA Kundtjänst direkt via e-post palvelu@dna.fi eller per telefon 044 144 044. Detta är ett publikt online forum så vi kan tyvärr ej här fråga efter person- eller kunduppgifter eller behandla specifika kundärenden. Det går dock bra att i fortsättningen fråga här om allmänna ärenden- eller instruktioner angånde DNA:s tjänster.