Dåligt täckning

Hej,
Tycker jag har väldigt dålig täckning just nu. 2 staplar i stället för 4 som normalt. Tycker överlag att DNA 4G nätet är betydligt långsammare de senaste månaderna än tidigare. Jag är beroende av att kunna ladda upp snabbt och ta emot stora bildfiler. Tidigare har det gått betydligt snabbare. Nu tar det väldigt mycket längre. Tycker inte det är berättigat att jag betalar för en betydligt snabbare service och får kämpa på med ett nät som känns så här trögt. (Och nej jag vill inte byta till 5G, 4G har funkat fint förr 😉)
Eva-Stina Kjellman Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej! Vad synd att det börjat fungera sämre än tidigare.

    Detta är ett publikt diskussionsforum, så tyvärr är det inte möjligt att reda ut saken här - vi vet t.ex. inte var du bor, vad du har för abonnemangstyp, vad du använder för nätverksapparater eller ditt abonnemangsnummer och hur ditt abonnemang har fungerat.

    Vi rekommenderar att du privat kontaktar vår kundtjänst för en ordentlig felsökning. Du når oss på det avgiftsfria numret 0800 300 500 (öppet 24/7).

    Hoppas det löser sig!
    DNA Linda L Kundrådgivare

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.