Deezer Premium
Detta Deezer Premium+ palvelu blev erbjudet mej vid senaste kampanj. Nu läser jag i ett mail; Deezer Premium+ -palvelu 2 kuukautta hintaan 0 € (norm. 9,99 €/kk). Kahden kuukauden jälkeen tilaus jatkuu automaattisesti toistaiseksi voimassa olevana hinnaston mukaisella hinnalla. Betyder detta "tilaus jatkuu auttomaattisesti" att det är något jag borde säga upp? Jag har inte ens använt denna gratisförmån ännu heller...?
Följ inlägget
0
följare
Hej Kristina!
Tjänsten är gratis i två månader med kampanjerbjudandet, men fortsätter därefter till normalpris om inga ändringar görs. Om du alltså inte vill fortsätta beställa tjänsten, kan du säga upp den genom att kontakta oss på 044 144 044 eller mobiiliasiakaspalvelu(at)dna.fi.
numret du angav verkar ej bekant, mobiltelefonnummer börjar vanligtvis med 044, 041, 045, 040 eller 050.
Detta är ett offentligt diskussionforum. Om du vill säga upp ett abonnemang hos DNA, vänligen ring oss på 044 144 044 eller skicka oss ett mail på palvelu@dna.fi (kom ihåg att inkludera ditt kundnummer eller födelsetid samt namn och adress).
Jag har samma problem med deezer att det dras pengar från mitt konto två gånger i månaden på 99 kr båda gångerna. Både den 15 och den 27 varje månad. Jag undrar också VARFÖR gör ni det?
Mvh Therese Vallmark
ifall du har beställt Deezer tjänsten från DNA (så att du alltså får faktura från DNA Oyj för Deezer tjänsten), så vänligen kontakta DNA:s kundtjänst tel. +358 44 144 044.
Ifall du däremot har beställt tjänsten direkt från Deezer, vänligen kontakta dem för att kontrollera detta faktureringsärende.
Jag har tagit hem deezer från playbutiken i min mobil. Vad är DNA för något?
DNA är en telefonoperatör i Finland, och detta är vårt supportforum.
Har du nåt nummer till deezer?