DNA Hub

Husbolaget har bytt till DNA bredband. Försökt ansluta tv:n + Hub,  utan att lyckas. Nätuppkoppling har jag samt wifi. Pratat med er kundtjänst 2 ggr idag. Blev senast uppmanad att åka till DNA butiken och byta ut min Hub apparat till en ny, då det troligtvis var den det var fel på. Det har jag nu gjort.. Fortfarande går det inte att ansluta till Google. Google fungerar på både telefonen och plattan. Vad är felet? Nu börjar jag tröttna...

Kommentarer

  • Hej Karita,

    vi beklagar att du haft trubbel med din DNA TV Hubi.

    Vänligen skicka epost till palvelu@dna.fi (vi svarar sannolikt under samma dag) eller ring oss på tel. 044 144 044, så skall vi kontrollera om något gått snett vid bytet av din Hubi-apparat eller om någon inställning är fel. Om du väljer att skicka epost, vänligen inkludera ditt namn och adress samt -födelsedatum eller kundnummer eller fakturanummer, så kan vi identifiera dig och svara direkt.

    Mvh,
    DNA Linda L Kundrådgivare

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.