DNA prepaid

Hej varför kommer jag inte in på appen DNA prepaid när jag innan haft appen med samma nummer ? Nu har jag tankat mitt saldo och ville köpa ett dygn internet men kan inte. Vad ska jag göra ? Mvh Michelle Winchestergevär
Michelle Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Michelle,

    har du samma telefon i bruk som tidigare eller har du en ny telefonmodell? Programkraven för Prepaid appen är Android 6.0 eller nyare eller iOS 10.0 eller nyare. Är du just nu i Finland, eftersom ibruktagning av appen inte lyckas utomlands? Använder du SIM kortets/detta prepaid abonnemangs egen mobildata när du försöker komma in på appen ( ej wifi och ej via VPN). Vänligen försök ännu deleta appen och installera den på nytt från Google Play / App Store.
    Ifall inget av ovanstående vore till hjälp, vänligen kontakta då DNA kundtjänst 044 144 044 så att det kan göras felsökning och det klarnar exakt var och hur problemen uppstår vid ibruktagningen av DNA prepaid appen och då kan också ditt prepaid telefonnummer kontrolleras.
    Vi frågar ej efter telefonnummer eller gör felsökningar för enskilda abonnemang här på detta publika online - forum så därför är det bra att fortsätta felsökning via telefon om det så krävs.
    God fortsättning på slutet av året!
    DNA Linda kundrådgivare

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.