Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

dna.fi förnyas

DNA har lanserat en ny version av dna.fi-sidan och supportforumet.

Inför förnyelsen har vi utgått från den feedback vi fått från kunderna för att öka användarvänligheten. Målet är att sidan ska vara kundvänlig och att man lätt ska kunna hitta den information man behöver.

Sidorna är fortfarande under utveckling, och därför vill vi också gärna höra din feedback och vad du önskar dig av dna.fi. Dina kommentarer och utvecklingsidéer kan du skriva i kommentarsfältet nedan.

Vi strävar också efter att informera om eventuella sidförändringar i den här diskussionstråden, samt även på forumet i övrigt.

Kommentarer

  • Hej,
    jag skriver ett e-post meddelande på grund av att min DNA-telefon/data uppkoppling helt enkelt inte fungerar. Inte är det heller lätt att hitta ett sätt att nå er utan telefon!
    Jag besökte Kroatien under påskhelgen. Torsdag och ännu fredag fungerade Tele2/DNA.
    Men sedan var det kört. Förbindelsen upphörde och hela min telefon låste sig. Meddelar endast nödsamtal och sedan kommer man inte längre. Alla knappar är låsta och menyer eller appar nås inte. Över fyra dagar har min telefon på alla sätt varit obrukbar. Nu även i Finland. Telefonen har stängts av och öppnas med och utan sim-kort.
    Jag skulle vara glad att få höra vad DNA tänker göra åt saken. Ni är för tillfället minsann inte mina favoriter.

  • Hej Curt-Johan!

    Beklagar att du har haft problem med telefonen.

    Ifall knapparna / apparna inte heller fungerar när sim-kortet inte är i telefonen är det troligtvis nånting fel med telefonen och då är det bäst att vända sig till en DNA butik ifall telefonen är köpt via oss.

    Vi kan kontrollera att ditt abonnemang är aktivt ifall du kan kontakta oss per email på adressen mobiiliasiakaspalvelu@dna.fi

    Mvh,

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.