Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

E-post till kundtjänsten

Hej, jag vill inte skriva ut mina kontaktuppgifter här, kan jag skicka e-post till kundbetjäningen? Vad är adressen?

Kommentarer

  • Hej Margaretha!

    Det går bra att kontakta kundtjänsten direkt per e-post. Adressen är mobiiliasiakaspalvelu(a)dna.fi för mobiltjänster och dnawelho(a)dna.fi för fast bredband och TV.

    Fastän adressen är på finska svarar vi gärna på svenska också.

  • Kommentaren har flyttats till ett separat inlägg.

  • jag skulle vill få igång min telefon då jag har tyngd fel pin kod å puk kod så kortet är stängt.

  • Hej !
    Min mobiltelefon krånglar så den stänger av sig.Tar inte emot pin eller puk kod till min Dna anslutning. Var tvungen att köpa prepaid kort som den fungerar med. Nu behöver jag ett nytt DNA kort . Granska samtidigt mitt avtal. Googla i går och såg att ni har telefon-textmeddelande avtal UTAN internet. Jag begärde sådant men då jag frågade efter fick jag svar att ni inte har. Betalar nu 29,90 mån. där det ingår internet användning vilket jag INTE använder i telefon. Där stod också att avtal inte är tidsbundna. Granska saken och ge SVAR. Har funderat på att helt börja använda prepaid kort eftersom mina DNA räkningar trots avtal är skyhöga. Andra bolag har bättre erbjudande märkte jag då jag googlade.
    H. Inga-Lill Forsström
  • Hej Inga-Lill,

    detta är ett publikt internetforum så vänligen kontakta DNA:s kundtjänst direkt i ärendet per telefon +358 44 144 044 eller per e-mail palvelu@dna.fi, så behandlas ditt ärende. Ha en fin fortsatt dag.
    DNA Linda kundrådgivare

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.