Faktura

Jag har ett kontrakt på ett abbonemang som är 16.90€ / 24kk men fakturorna ligger på 33.36 € per månad. Jag har bara fått påminnelser och inga fakturor och det har även gått till Intrum. Vill ha mina pengar tillbaka annars blir det polisanmälning.
Sopimus: x
Kontraktet är skrivet 5.2 - 21. x
//DNA Edit 26.7.2021 kontraktets detaljer borttagna pga publikt online Forum

Kommentarer

  • Hej Ellen!

    Det bör naturligtvis bli klarhet i detta ärende, så vänligen kontakta DNA:s kundtjänst 044 144 044 ( må-fre 8-18 eller lö 9-16:30). Du kan också sända e-post på svenska till adressen palvelu@dna.fi  , vänligen identifiera dig i e-posten med din födelsetid ( ej hela signumet) , din telefonnummer samt din hemadress. Då kan det kontrolleras vilket faktureringssätt du valde när du gjorde kontraktet ( e-post, e-faktura, pappersfaktura..)  Orsaker till att priset kan vara högre än månadsavgiftens summa, är om det t.ex finns samtal eller sms till servicenummer, nummerupplysning, företagsnummer ( 010-, 020-, 030 nummer) eller samtal eller sms till utlandet;  köp via Google Play/App Store; dvs sådant som ej ingår i abonnemangets månadsavgift. Dina noggranna samtalsspecifikationer hittar du  på självbetjäningen www.dna.fi/minunpalveluni så där kan du kontrollera alla detaljer i fakturorna vad som har fakturerats. Så vänligen kontakta kundtjänsten så att ärendet klarnar!

    Detta är ett publikt online forum där vi ej kan sköta privata kundärenden.
    DNA Linda kundrådgivare

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.