Faktura
Jag har ett kontrakt på ett abbonemang som är 16.90€ / 24kk men fakturorna ligger på 33.36 € per månad. Jag har bara fått påminnelser och inga fakturor och det har även gått till Intrum. Vill ha mina pengar tillbaka annars blir det polisanmälning.
Sopimus: x
Kontraktet är skrivet 5.2 - 21. x
//DNA Edit 26.7.2021 kontraktets detaljer borttagna pga publikt online Forum
Sopimus: x
Kontraktet är skrivet 5.2 - 21. x
//DNA Edit 26.7.2021 kontraktets detaljer borttagna pga publikt online Forum
Följ inlägget
0
följare
Det bör naturligtvis bli klarhet i detta ärende, så vänligen kontakta DNA:s kundtjänst 044 144 044 ( må-fre 8-18 eller lö 9-16:30). Du kan också sända e-post på svenska till adressen palvelu@dna.fi , vänligen identifiera dig i e-posten med din födelsetid ( ej hela signumet) , din telefonnummer samt din hemadress. Då kan det kontrolleras vilket faktureringssätt du valde när du gjorde kontraktet ( e-post, e-faktura, pappersfaktura..) Orsaker till att priset kan vara högre än månadsavgiftens summa, är om det t.ex finns samtal eller sms till servicenummer, nummerupplysning, företagsnummer ( 010-, 020-, 030 nummer) eller samtal eller sms till utlandet; köp via Google Play/App Store; dvs sådant som ej ingår i abonnemangets månadsavgift. Dina noggranna samtalsspecifikationer hittar du på självbetjäningen www.dna.fi/minunpalveluni så där kan du kontrollera alla detaljer i fakturorna vad som har fakturerats. Så vänligen kontakta kundtjänsten så att ärendet klarnar!
Detta är ett publikt online forum där vi ej kan sköta privata kundärenden.