Faktura

Hej, fick ett telefonmeddelande idag om att jag inte har betalt räkningen (förfallodag 5 mars). Det stämmer säkert, men orsaken är att jag inte har fått det vanliga meddelandet från er via e-posten - och det är ju den enda den enda påminnelse som jag har.Var snäll och kolla upp detdär, varför jag inte har fått något e-postmeddelande. Skulle gärna vänta med att betala räkningen tills jag har detdär e-postmeddelandet, eftersom jag har byggt upp min rutin kring era räkningar kring det.

Kommentarer

  • Hej GA,

    har du kontrollerat om fakturan kan ha styrts till skräpposten i din e-post?

    Detta är ett publikt online forum för allmänna frågor men vill du kontrollera ditt personliga DNA-ärende så vänligen kontakta DNA:s Kundtjänst per telefon 044 144 044 eller per e-post palvelu@dna.fi (och uppge i så fall i e-post meddelandet din födelsetid, hemadress och DNA telefonnummer för identifiering)  så ska nog ärendet klarna.
    DNA Linda kundrådgivare
  • Ja, har kollat skräpposten och papperskorgen och mera därtill. Har nu också skrivit om ärendet i Minun palveluni - så kanske får jag hjälp därifrån?
    GA
  • Absolut, dock är behandlingstiden vanligtvis några vardagar. Snabbast är dock att ringa till vår kundtjänst.
    DNA Linda L Kundrådgivare

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.