Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

har sagt upp mitt abonnemang. Fortfarande kommer räkningar.

För ett par år sedan tecknade jag abonnemang med dna. Räkningarna skulle dras på konto. Plötsligt i våras kom räkning från indrivning. Indrivningen kosstade 2-3 gånger mer än räkningen. Råkade befinna mig i Sverige när denna räkning kom och betalade den då för att slippa vidare trams men ringde då upp dna och sade upp abonnemanget och fick löfte om att det var klart med detta. Nu har min son varit i min lägenhet och där låg igen något om indrivning!!! Jag är inte hemma i Sverige mer än några månader på våren och något enstaka tillfälle under hösten. Vänligen se till att fixa detta. Förra gången ni strulade till det fixade jag!
Helen Närling

Kommentarer

  • Hej Helen,

    beklagar att det tycks ha varit oklarheter angående detta. Detta är ett publikt forum, så vänligen kontakta kundtjänsten direkt tel +358 44 144 044 eller via e-mail palvelu@dna.fi och uppge dina personuppgifter , så behandlas ditt ärende.

    DNA Linda kundrådgivare

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.