Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Nummerförflyttning har inte gått igenom

Har fått DNA anslutning , men nummer ******* har inte blivit kopplad,varför?.Vi har haft Saunalahti anslutning,och bytte till DNA

[EDIT: Telefonnummer borttaget, publikt forum; adderat mer beskrivande rubrik / DNA Emma 10.6 14:08]

Kommentarer

  • Ok.

  • Hej Håkan!

    När det gäller nummerförflyttningar från en operatör till en annan, är det vissa saker som kan gå fel. Om nummerförflyttningen inte går igenom beror det vanligen på att man har angett fel uppgifter om tidsbundet avtal hos den tidigare operatören, men det kan också handla om att abonnemanget är i en annan persons namn eller att numret redan är uppsagt.

    Eftersom det här är ett offentligt forum tar vi bort personliga detaljer, såsom telefonnummer. För att vi ska kunna kontrollera vad som gått på tok i det här fallet, rekommenderar jag att ni tar kontakt till vår kundtjänst på 044 144 044. Då kan vi också sätta igång nummerförflyttningen på nytt (beroende på orsaken till varför det inte gått igenom).

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.